Mag ie deelnemen in de nieuw op te richten bond (van de tour)?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef zjroentje het volgende:
En daarnaast, wat heeft De Rooij hiermee te winnen, door de Tourwinnaar eruit te knikkeren.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bron? Een Italiaan die hem heeft gezien?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef zjroentje het volgende:
En daarnaast, wat heeft De Rooij hiermee te winnen, door de Tourwinnaar eruit te knikkeren?
De Rooij vind ik dus stukken betrouwbaarder dan Rasmussen momenteel ....
Hij is herkend ja, door 1 kerel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:26 schreef Burghardt het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/1170529/751/Rasmussen_zat_in_Itali%EB.html
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:25 schreef Nyrem het volgende:
En Rasmussen zegt van niet....
Het is dus aan De Rooy om te bewijzen dat hij niet in Mexico was.
Want je bent in Europa (althans soms vraag ik met dat af), onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Bewijslast ligt bij de Rooy.
Een gerucht is geen bewijs. Iemand die iets zegt is geen bewijs.
De Tour winnen lijkt mij juist wel goed voor je produkt hoor ...quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:27 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Mag ie deelnemen in de nieuw op te richten bond (van de tour)?
De rooij heeft overigens niks te willen of te winnen. Het gaat om het management van Rabobank. Die wil naar buiten toe zijn product verkopen. Als iemand daar misschien niet goed in past, dan kan men eisen hem te dumpen.
"Meneer, we vonden een bebloed mes naast het hoofd van uw vrouw. U heeft gezegd datt u haar haatte. Uw vingerafdrukken zitten erop. Enz enz."De bewijzen zijn overweldigend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:21 schreef Nyrem het volgende:
Ik zou maar geen advocaat worden als ik jou was.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:26 schreef Burghardt het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/1170529/751/Rasmussen_zat_in_Itali%EB.html
[..]
Dan moet hij maar even zijn paspoort laten zien met de entry- en exit data mbt zijn verblijf in Mexicoquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:19 schreef LENUS het volgende:
Dat is pure borrelpraat, dat is iets anders dan feiten
Niet als die besmet is door valse beschuldigingen. Dat kleeft..quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Tour winnen lijkt mij juist wel goed voor je produkt hoor ...
Hij heeft het zelf bekend, lijkt me sterk dat de Rooij of een woordvoerder maar wat onzin verkopen om hun man in het geel uit de koers te kunnen halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is herkend ja, door 1 kerel.
Heb jij ooit iemand de bak in zien zijn gegaan omdat iemand hem herkende?
Tja, als je niks beter weet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Tup het volgende:
[..]
"Meneer, we vonden een bebloed mes naast het hoofd van uw vrouw. U heeft gezegd datt u haar haatte. Uw vingerafdrukken zitten erop. Enz enz."De bewijzen zijn overweldigend.
"Maar...heeft u het dan gezien?"
"Nee."
"Goed dan moet u me onschuldig verklaren."
Nog een revisionist in de dop.
''Meneer, u hebt hem zien inbreken?''quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Tup het volgende:
[..]
"Meneer, we vonden een bebloed mes naast het hoofd van uw vrouw. U heeft gezegd datt u haar haatte. Uw vingerafdrukken zitten erop. Enz enz."De bewijzen zijn overweldigend.
"Maar...heeft u het dan gezien?"
"Nee."
"Goed dan moet u me onschuldig verklaren."
Nog een revisionist in de dop.
Het hele wielrennen is besmet en kleeft van de (valse) beschuldigingen. Daarnaast heeft het volk (behalve natuurlijk de Fransenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:29 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Niet als die besmet is door valse beschuldigingen. Dat kleeft..
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef Pek het volgende:
Moet toch makkelijk te achterhalen zijn, hij heeft gevlogen en ook vast wel ergens gepind![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Meneer, u hebt hem zien inbreken?''
''Ja''
''Dan veroordeel ik bij deze de verdachte''
Ik zag gisteren een eenhoorn en osama bin laden samen trainen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef petitlapin2 het volgende:
owww... buiten de twijfel over het feit of hij in italie aan de verboden middeltjes heeft gezeten, wordt hier eigenlijk ook al getwijfeld aan het feit of hij eigenlijk in italie zat![]()
het moet niet zotter worden![]()
Dat is knap vervelend ja, zeker in de huidige maatschappij waar generaliseren/demoniseren (mooi woord hèquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:16 schreef Nyrem het volgende:
[..]
ja hoor...![]()
Pek en veren, daar zit je op te wachten he?
Ik mag hopen dat iemand (bv een man of vrouw) jouw gewoon eens vals van aanranding beschuldigd
Eens kijken hoe lollig dat dan nog is.
Jij probeert hier de link naar verboden middeltjes te leggen. Volgens mij ben je gewoon heel dom of verkoop je maar wat onzin over iets waar je geen zak verstand van hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef petitlapin2 het volgende:
owww... buiten de twijfel over het feit of hij in italie aan de verboden middeltjes heeft gezeten, wordt hier eigenlijk ook al getwijfeld aan het feit of hij eigenlijk in italie zat![]()
het moet niet zotter worden![]()
En negatieve publiciteit niet. Bedrijven hebben een hekel aan negatieve publiciteit, een goede naam is zo verspeeld en het kost miljoenen om dat weer recht te krijgen, als dat al lukt. Door één affaire kan 10 jaar sponsoring door de plee getrokken worden, dat risico/onzekerheid wil je niet lopen als bedrijf. Ik weet vrijwel zeker dat het dagelijks bestuur van de Rabobank invloed heeft gehad op deze beslissing, ik vind het vanuit bedrijfseconomisch opzicht verstandig belangen van een miljardenbedrijf boven die van één renner te laten gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:28 schreef zjroentje het volgende:
De Tour winnen lijkt mij juist wel goed voor je produkt hoor ...
En in een kwaliteitskrant (daar reken ik de Telegraaf niet toe) ontkent die.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:30 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf bekend, lijkt me sterk dat de Rooij of een woordvoerder maar wat onzin verkopen om hun man in het geel uit de koers te kunnen halen.
Preciesquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je die feiten voorafgaand aan je beslissing al boven tafel moet hebben. Niet nu beslissen en daarna het bewijs bij elkaar zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |