Jaloers?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef eeff het volgende:
Wat hoort Huub zichzelf graag lullen....pfff
hoeveel staten had ie gezien?
Straten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef eeff het volgende:
Tja, ik zit het mij ook af te vragen. De Amerikaanse samenleving staat nogal bekend als hard en hij spreekt over sociaal en naastenliefde?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef eeff het volgende:
Nadia zegt dat Natasja lang niet zo lief en schattig overkomt op tv als ze werkelijk is, en Amanda komt over als een snol.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:56 schreef pasjesjen het volgende:
streamlock
Nou idd dat leek mij ook wel wat!!quote:
Liesbeth, volgens mij, ik zag een lange blonde staart.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Als ik tel, zie ik alle bewoners behalve Jaap binnen zitten. Maar dit is Jaap niet... wie is het dan wel.
[afbeelding]
Ze haalt wel een Jaap uit het zwembad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Als ik tel, zie ik alle bewoners behalve Jaap binnen zitten. Maar dit is Jaap niet... wie is het dan wel.
[afbeelding]
Geef hem 6 dikke borrels en hij is zo weer in alle staten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef eeff het volgende:
Dank jequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef F04 het volgende:
Mooie OP.
Huub loopt nu over USA te lullen. Over USA gesproken, wanneer komt BSOL eigelijk weer terug?
Moet nu toch niet gekker worden hierquote:
Mis je hem nu alquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef F04 het volgende:
Mooie OP.
Huub loopt nu over USA te lullen. Over USA gesproken, wanneer komt BSOL eigelijk weer terug?
Leuke tijd voor dat soort klusjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Liesbeth, volgens mij, ik zag een lange blonde staart.
Oeiquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze haalt wel een Jaap uit het zwembad.
Ik mag hem best graag horen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:55 schreef eeff het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze haalt wel een Jaap uit het zwembad.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32273&sess=664quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:06 schreef Taurus het volgende:
Is er geen filmpje van de uitslag van die populariteitspoll?![]()
Over 4 daagjes is hij weer terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:05 schreef F04 het volgende:
[..]
Mjah, normaal is hij d'r ALTIJD. Dat viel me namelijk wel een beetje op.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Liesbeth, volgens mij, ik zag een lange blonde staart.
Backstage filmpje ajbquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat is 'achter'. Grappig dat daar foto's/caps van zijn.
Sinds vrijdag..... alleen gister had ze iets anders aan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef pasjesjen het volgende:
dit is trouwens de derde keer deze week dat ik nada in dat jurkje zie
En ze heeft volgens mij ook zolang al niet gedouchedquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef pasjesjen het volgende:
dit is trouwens de derde keer deze week dat ik nada in dat jurkje zie
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ze heeft volgens mij ook zolang al niet gedouched![]()
maat zeilbootquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
WTF! welke schoenmaat heeft Huub?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
WTF! welke schoenmaat heeft Huub?![]()
Harry Potter spoilerquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Lady-night het volgende:
Huub wil als hij later oud word ,een gouden kooi beginnen met 10 kinderen.... en als ze 18 worden is het spel afgelopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt tussen de regels bepaald.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Harry Potter spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Indrukwekkend hoor, wat daarbij komt kijken. Ik had het nog nooit gezien, dus bedankt!
Weltrustequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Zo genoeg geweest slaap lekker allemaal.
Tot morgen, hoop ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Ze moet gewoon meppers aan haar armen tapen..... ze loopt de hele dag met die dingen te zeulen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:37 schreef pasjesjen het volgende:
Natas is aan het vliegenmeppen?
misschien moeten sommige mensen vaker douchen dat scheelt vliegen
..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef ScofieldM het volgende:
Goodnight John Boy, goodnight Grandma![]()
T lijkt onbegrijpelijk, ik denk dat als je 24u per dag met mensen zit, je toch echt anders gaat denken. Zoals bija alle miljonairs zeggen: je kan onmogelijk steeds ruzie hebben, er moet ook nog geleefd worden. En hier kan je niet weglopen voor een ruzie, je zult steeds tot een compromis moeten komen, althans dat lijkt mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef farceman het volgende:
Wat zitten Hub en lieke nu weer nep leuk tegen Nix en vooral brian te doen?
dat maakt het allemaal zo ongeloofwaardig al die ruzie's
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
Nadia is chagrijnig, maar Jaap kan nog wel een knuf krijgen voor ze naar bed gaat. Jaap maakt daar dankbaar misbruik van.
[afbeelding]
Dat maak ik zelluf nog wel uit!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Die ava van jouquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt dat Nadia model moet worden...... ten eerste is ze te oud, ten tweede, dat is dus de slechtste omgeving voor iemand met een eetstoornis.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef pasjesjen het volgende:
Nou mensen van de nachtploeg weltrusten
Knippert, is dit de LA stylequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt dat Nadia model moet worden...... ten eerste is ze te oud, ten tweede, dat is dus de slechtste omgeving voor iemand met een eetstoornis.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die ava van jou't Moet niet gekker worden
![]()
In de SC gaan ze er ook maar over door....quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
aub niet mijn ontwerpen afkraken ! zo nu echt weg
![]()
Ik hoop dat we een beetje geluid hebben, kijken of ze iets durft te zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Bedtijd. Eens kijken of Nadia zich NU aan haar eigen woorden houdt dat ze het heeft gehad met Dennis.
Ze zegt dat ze totaal geen energie heeft, geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop dat we een beetje geluid hebben, kijken of ze iets durft te zeggen![]()
Trustequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Het vervolg van Nada&Nix hoef ik niet te zien![]()
die Jaap, hoe houdt hij het vol om met die sloer te blijven pratenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
Nada: ik weet niet wat het is, ik heb een band met jou
Jaap: voor mij is het een voordeel als je me oerlelijk vindt.
Kusjes.
Jaap: ik ben iemand meer voor hardcore
Nada: hahaha dat geloof ik ook, slaap lekker schatje.
[afbeelding]
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Hoi F04. Ben juist bezig met teruglezen en zag je vraag. Zaterdag ben ik weer terug in NL. Hier kijk ik soms streams en probeer wel alle COSsen tussendoor te lezen. (Alleen is de stream op dit moment niet veel spannends meer .....)quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef F04 het volgende:
Mooie OP.
Evening honey!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi F04. Ben juist bezig met teruglezen en zag je vraag. Zaterdag ben ik weer terug in NL. Hier kijk ik soms streams en probeer wel alle COSsen tussendoor te lezen. (Alleen is de stream op dit moment niet veel spannends meer .....)
Op VOL kunnen ze vaak nog heel wat ontcijferen, zal 's ff smurfen daar...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
Is er iemand wakker die het gesprek tussen Nada en die loser kan ontcijferen? Ik versta er geen bal van.
Hierbij de gerepareerde linkquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of deze al eerder is geplaatst maar voor de liefhebber:
http://www.telegraaf.nl/prive/68010731/Tegenactie:_Red_de_Gouden_Kooi.html?p=16,1
Goed plan! FF zappen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op VOL kunnen ze vaak nog heel wat ontcijferen, zal 's ff smurfen daar...![]()
5894quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hierbij de gerepareerde link
o, foutje, thanks!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hierbij de gerepareerde link
Ik hoor weer een paar keer Brian's naam vallen, die nix is echt door hem geobsesseerd want hij heeft wel een goed lijf, hij heeft het meisje in bed die nix graag zou willen maar nooit zal krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
Is er iemand wakker die het gesprek tussen Nada en die loser kan ontcijferen? Ik versta er geen bal van.
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:16 schreef Darklight het volgende:
Wat doet Huub in het kantoor?
ok thxquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoor
Doet hij elke nacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Jaap plundert de keuken nog maar eens.
In principe gaat iedereen mee om Tas eruit te stemmen maar ligt de bal bij Amanda, Brian moet haar nog ompraten en de vraag is wat nix gaat doen want hij zou het kunnen blokkeren enkel om Brian en Huub dwars te kunnen zitten omdat zij het samen hebben besproken vanavond.quote:
Of dat lukt zal mede afhangen van de Redactie. Morgen om 11:00 gaan 4 man naar de powerboatrace. Huub wil de vergadering na terugkomst plannen ('s-morgens kan niet ivm uitslapers).quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoor
Huub heeft gisteren naar de buren gebeld of het ok was om Natas naar huis te stemmen donderdag en na 10 minuten kreeg hij een telefoontje dat het akkoord was mits het unaniem was (duh)quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of dat lukt zal mede afhangen van de Redactie. Morgen om 11:00 gaan 4 man naar de powerboatrace. Huub wil de vergadering na terugkomst plannen ('s-morgens kan niet ivm uitslapers).
Voorafgaan aan een stemming moeten ze 'achter' al hun stem uitbrengen. De Redactie heeft dus een strategische keuze om dir vooraf-stemming te houden VOOR of NA de vergadering van Huub .....
Overigens vraag ik me af of ze Nadia mee kunnen krijgen. Dennix is minder een probleem, hij zal gewoon niet tegen 6 anderen durven in te gaan.
Night nightquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik vang slechts vagen van het gesprek op..
Wordt er moe van, dus.. ajuu![]()
![]()
Truste, ik ga ook vertrekken (stukje eten en daarna om 23:10 m'n vlucht Chicago - San Fransico)quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik vang slechts vagen van het gesprek op..
![]()
Cool cya laterquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste, ik ga ook vertrekken (stukje eten en daarna om 23:10 m'n vlucht Chicago - San Fransico)
Dat is ook zo er zitten stagiairesquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef STAP01 het volgende:
Ik wil graag solliciteren bij DGK. Als verslaggeefster van Villa Vandaag. Wat een taalfouten staan daar in zeg! Schandalig! Alsof iemand net van de basisschool is gekomen.
OK, dat had ik niet meegekregen bij het nalezen van de COS .....quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren naar de buren gebeld of het ok was om Natas naar huis te stemmen donderdag en na 10 minuten kreeg hij een telefoontje dat het akkoord was mits het unaniem was (duh)
Hij heeft toen de ontslagronde tegen Brian ingetrokken en heeft hem direct voor Tas aangevraagd.
Het is ronduit belachelijk, de hele dag hoor en zie je hem niet, en zonder zender heeft íe het hoogste woord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef farceman het volgende:
Waarom kan Nix alleen maar 's nachts alles zonder geluid bespreken met Nadia?!
Kunnen ze dat niet eens gaan verbieden?
BSOL, het tripje naar de Powerboatrace gaat niet meer door.....Alles is door alle akties en publiciteit afgezegd. Jammer voor Lieke, Huub, Brain en Amanda.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of dat lukt zal mede afhangen van de Redactie. Morgen om 11:00 gaan 4 man naar de powerboatrace. Huub wil de vergadering na terugkomst plannen ('s-morgens kan niet ivm uitslapers).
Voorafgaan aan een stemming moeten ze 'achter' al hun stem uitbrengen. De Redactie heeft dus een strategische keuze om dir vooraf-stemming te houden VOOR of NA de vergadering van Huub .....
Overigens vraag ik me af of ze Nadia mee kunnen krijgen. Dennix is minder een probleem, hij zal gewoon niet tegen 6 anderen durven in te gaan.
Nou ja kunnen ze morgen weer uitslapen (de dames volgens mij).quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
BSOL, het tripje naar de Powerboatrace gaat niet meer door.....Alles is door alle akties en publiciteit afgezegd. Jammer voor Lieke, Huub, Brain en Amanda.
Nou, ik weet wel wanneer ik -dt, -d of -t moet gebruiken! Dus REDAKTIE, mail me!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is ook zo er zitten stagiaires![]()
Ooooeps ..... je kunt toch een dag weg of je mist meteen een hele hoop ! Bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
BSOL, het tripje naar de Powerboatrace gaat niet meer door.....Alles is door alle akties en publiciteit afgezegd. Jammer voor Lieke, Huub, Brain en Amanda.
Ik hoop dat Huub er wel wat van kan verstaan want ik kan er nog geen ei van bakken! Ze hadden dit gesprek beter in de Chill of Private kunnen houden. Dan zou tv kijkend Nederland er ook nog wat aan hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:35 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nou ja kunnen ze morgen weer uitslapen (de dames volgens mij).
Huub ligt in een luisterhouding op bed, volgens mij kan hij wel wat opvangen wat hij morgen weer tegen nixje kan gebruiken![]()
[DGK SC#214] Zeppelins, tourshirtjes en andere zooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik vang slechts flarden van het gesprek op..
![]()
Graag gedaan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ooooeps ..... je kunt toch een dag weg of je mist meteen een hele hoop ! Bedankt voor de uitleg.
Ach over een week zullen we het wel op televisie kunnen zien met ondertiteling als je er inmiddels GEEN BAL MEER AAN HEBTquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
Kom je net thuis liggen Nada Nix weer te fluisteren, echt zo irritant.
'k Zit op de speaker te wachten die even keihard roept dat er niet gefluisterd mag worden!
Mag wat mij betreft ook een flinke boete op komen![]()
Is toch ook wat. Hij heeft net nog een boete gekregen voor verscheuren van de post van Lieke en Huub en vanavond moest hij vroeg zn nest in omdat hij in de tuin heeft geplast! Misschien volgt er morgen nog wel een extra boete voor het openbaar urineren. De ziel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
'k Zit op de speaker te wachten die even keihard roept dat er niet gefluisterd mag worden!
Ze moeten hem achter toch ook spuugzat zijn?!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ronduit belachelijk, de hele dag hoor en zie je hem niet, en zonder zender heeft íe het hoogste woord.
Een knappe editor, die hier iets van voor een uitzending kan brouwen.
Kunnen er niet genoeg worden, doe er dan ook nog maar 1 bij voor fluisteren. Is ook al bekend dat dat niet magquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is toch ook wat. Hij heeft net nog een boete gekregen voor verscheuren van de post van Lieke en Huub en vanavond moest hij vroeg zn nest in omdat hij in de tuin heeft geplast! Misschien volgt er morgen nog wel een extra boete voor het openbaar urineren. De ziel!![]()
Een exit in het geval van deze twee losers, ruimt lekker snel op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
Dat wijf is zo focking dom ongelooflijk, nu ligt ze weer vanalles te doen en morgen gaat ze weer op hem afgeven bij Brian en Amanda zeer ongeloofwaardig Nadaquote:Op donderdag 26 juli 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
nix en nada zijn weer aan het zoenen en friemelen onder de dekens....
Amanda zei gisteren van niet (ze was achter geweest)quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:23 schreef fredfik het volgende:
gaat die Powerboatrace nog door?
Voor de teruglezers: dit is wel een heeeeel vrije intepretatie van het telefoongesprek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren naar de buren gebeld of het ok was om Natas naar huis te stemmen donderdag en na 10 minuten kreeg hij een telefoontje dat het akkoord was mits het unaniem was (duh)
Hij heeft toen de ontslagronde tegen Brian ingetrokken en heeft hem direct voor Tas aangevraagd.
Goedemorgen,quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de teruglezers: dit is wel een heeeeel vrije intepretatie van het telefoongesprek.
Voor iedereen blij is met een dooie mus......quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Dat had ik al begrepen ja.![]()
Heel stoerquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor iedereen blij is met een dooie mus......![]()
(stoere outfit he!!)
Is ook wel heeeeeeel flauw...... ze mocht blijven liggen omdat ze zich ziek voelde, en nu pikken ze in ruil daarvoor ineens haar uitslaapdag afquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
Lieke is boos op José omdat ze niet mag uitslapen. Lieke moet opstaan van de FEBO omdat ze gisteren heeft uitgeslapen, maar ze was ziek. Lieke gaat bellen met de FEBO.
Edit: Lieke mag idd niet uitslapen.
mwoah..ze was ziek maar een uur later stond ze bloedfanatiek te sporten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook wel heeeeeeel flauw...... ze mocht blijven liggen omdat ze zich ziek voelde, en nu pikken ze in ruil daarvoor ineens haar uitslaapdag af![]()
pff....quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:54 schreef DrsH het volgende:
Dat klopt beter....quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef dgk_fan het volgende:
Goedenmorgen COS-vriendjes-en-vriendinnetjes !!!!!
Ready for a day full of Super-Dennis-TERROR ???
Gewoon een PARA nemen, niet lezen of in behandeling komen, ik woon vlak bij Edequote:Op donderdag 26 juli 2007 09:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee krijgt koppijn als ik zulke verhalen zie.
Dat had ik haar ook kunnen vertellen. Daar hoef je echt geen dokter voor te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
José vertelt dat de operatie maar half gelukt is. Haar linkerstemband is schoon, de rechter niet.![]()
Precies, ik heb absoluut geen meelij met dat schreeuwwijf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:18 schreef mootie het volgende:
Het is ook heus wel sneu, maar als je ook hoorde hoe ze stond te krijsen vlak na de operatie...... let dan ook iets beter op jezelf. Maar Palma vindt momentjes pakken belangrijker.
Gewoon een BS verhaal. José zegt dat ze bijna geen streams kijkt maar ze verlult zich dagelijks.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef mootie het volgende:
Palma heeft ook al geen pc meer, zou Talpa de pc's confisqueren van de butlers en huishouding?
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn misschien is PON de sponsorquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef mootie het volgende:
Palma heeft ook al geen pc meer, zou Talpa de pc's confisqueren van de butlers en huishouding?
dan hebben de meste streamers bereikt wat ze wilden, ik begrijp die bemoeizucht gwoon nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan, maar tochquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan hebben de meste streamers bereikt wat ze wilden, ik begrijp die bemoeizucht gwoon niet
Dat heb je nu al 10 keer gezegdquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan hebben de meste streamers bereikt wat ze wilden, ik begrijp die bemoeizucht gwoon niet
o ja?quote:
Pleur opquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
o ja?
volgens mij is dit de 2e keer dat ik het zeg.
en ik moet het herhalen, ben ik ook gewend bij mijn oma, generatie-genoot van een flink aantal mede-fokkers![]()
goedemorgen amanda, prinsesje
Brian kon dus duidelijk zn mond niet houdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt: Ik kom niet eens op die bank.
Wat weet ze nu weer en van wie?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef Yollie het volgende:
Natasja weer lekker aan het fluisteren
volgens mij weet ze het al van het eruit stemmen (aanname) zeker weten.
lieverdje, zo onvriendelijk op de vroege ochtend, dat heb ik nou nooit met amanda, die blijft altijd aardigquote:
Omdat die dom isquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieverdje, zo onvriendelijk op de vroege ochtend, dat heb ik nou nooit met amanda, die blijft altijd aardig
Doh, van wie moet het anders komen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef Darklight het volgende:
oh ze weten al dat Brain het heeft doorgeluld
haha, goedemorgenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef pasjesjen het volgende:
Goedemorgen
Zet mn stream aan schreeuwende natasia, streamlock, schreeuwende natasia![]()
Amanda heeft het dan van Brian gehoord, en Brian zou het nog niet tegen Amanda vertellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze stond daar met Amanda te fluisteren.
Ik meende uit de cos te halen dat Amanda mee zou gaan in de stemming.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft het dan van Brian gehoord, en Brian zou het nog niet tegen Amanda vertellen.
Brian, Lieke, Huub en Jaap wisten van het plan, niemand anders.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik meende uit de cos te halen dat Amanda mee zou gaan in de stemming.
Dus dan leek het even dat Brian z'n opzet was gelukt maar dat Amanda haar bek niet kon houden. Dan is het niet Brian z'n schuld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was het idee dat Brian Amanda over zou halen, maar Amanda is Amanda...
Jawel, want Amanda zou het op dit moment ook nog niet mogen weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dus dan leek het even dat Brian z'n opzet was gelukt maar dat Amanda haar bek niet kon houden. Dan is het niet Brian z'n schuld.
Dat is algemeen bekend toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat de FEBO flink meelurkt hier en het verhaal nu een andere wending wil geven aan de geruchten , dat wij weten wat het plan is. Zou mij niks verbazen.
Nee, dat gefluisterverhaal is gewoon onzin van mevrouw de onschendbare.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:50 schreef pasjesjen het volgende:
Huub heet het er toch vannacht ook niet overgehad?
Natasia zei dat tegen huubquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Natasja:Je bent onschendbaar, en we mogen je niet wegstemmen van de FEBO.
Als Amanda het vandaag zou horen dan weet Natasia het ook 5 minuten later. Daar valt gewoon niks aan te doen, aan die Amanda.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, want Amanda zou het op dit moment ook nog niet mogen weten.
Eerst zei Natasja het, later Huub.quote:
Ik maak die fout ook nog wel eensquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:48 schreef mootie het volgende:
Amanda is lekgeprikt door de muggebulDen....
Die vrees wed gisteren al uitgesproken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Amanda het vandaag zou horen dan weet Natasia het ook 5 minuten later. Daar valt gewoon niks aan te doen, aan die Amanda.
Voor een slechte soap welquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:52 schreef absolution het volgende:
Wel mooi gescript!
Daarom zou het gesprek met Amanda ook tot het laatste moment uitgesteld worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die vrees wed gisteren al uitgesproken.
Van jaap mogen ze dat soort dingen niet uitsprekenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
Palma: Natasja, je wilt toch naar huis, laat je dan wegstemmen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel gewoon door een mug geprikt wordt?![]()
En dan roepen 'je moet niet zo schreeuwen'quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef riri het volgende:
mevrouw de smerige bitch die daar als dictator door het huis loopt...en maar keihard tetteren in andermans oren
Die kan idd beter haar hele leven in een kooi levenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef riri het volgende:
mevrouw de smerige bitch die daar als dictator door het huis loopt...en maar keihard tetteren in andermans oren
..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:01 schreef Liess het volgende:
[..]
En dan roepen 'je moet niet zo schreeuwen'
Laat ze zich maar nog verder verlagen, ze staat vanavond of volgende maand buiten de kooi. Ze kan dan meteen verhuizen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:00 schreef riri het volgende:
jammer, die zou ik nog liever weg willen hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:58 schreef Darklight het volgende:
Ze willen Lieke op de bank
Ja, die gaat echt weg vanavond
powerboat gaat niet door volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:02 schreef T-lex het volgende:
Nastyass is gewoon door de FEBO ingelicht....let maar op.![]()
Wel nep dat Dennis er niet uit gestemd kan worden, anders kon er nog wat gefixed worden voor vanavond. Beloofd weer een saaie dag (de helft gaat powerboat'en) en avond te worden op deze manier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |