Op VOL kunnen ze vaak nog heel wat ontcijferen, zal 's ff smurfen daar...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
Is er iemand wakker die het gesprek tussen Nada en die loser kan ontcijferen? Ik versta er geen bal van.
Hierbij de gerepareerde linkquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of deze al eerder is geplaatst maar voor de liefhebber:
http://www.telegraaf.nl/prive/68010731/Tegenactie:_Red_de_Gouden_Kooi.html?p=16,1
Goed plan! FF zappen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op VOL kunnen ze vaak nog heel wat ontcijferen, zal 's ff smurfen daar...![]()
5894quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hierbij de gerepareerde link
o, foutje, thanks!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hierbij de gerepareerde link
Ik hoor weer een paar keer Brian's naam vallen, die nix is echt door hem geobsesseerd want hij heeft wel een goed lijf, hij heeft het meisje in bed die nix graag zou willen maar nooit zal krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
Is er iemand wakker die het gesprek tussen Nada en die loser kan ontcijferen? Ik versta er geen bal van.
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:16 schreef Darklight het volgende:
Wat doet Huub in het kantoor?
ok thxquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoor
Doet hij elke nacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Jaap plundert de keuken nog maar eens.
In principe gaat iedereen mee om Tas eruit te stemmen maar ligt de bal bij Amanda, Brian moet haar nog ompraten en de vraag is wat nix gaat doen want hij zou het kunnen blokkeren enkel om Brian en Huub dwars te kunnen zitten omdat zij het samen hebben besproken vanavond.quote:
Of dat lukt zal mede afhangen van de Redactie. Morgen om 11:00 gaan 4 man naar de powerboatrace. Huub wil de vergadering na terugkomst plannen ('s-morgens kan niet ivm uitslapers).quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoor
Huub heeft gisteren naar de buren gebeld of het ok was om Natas naar huis te stemmen donderdag en na 10 minuten kreeg hij een telefoontje dat het akkoord was mits het unaniem was (duh)quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of dat lukt zal mede afhangen van de Redactie. Morgen om 11:00 gaan 4 man naar de powerboatrace. Huub wil de vergadering na terugkomst plannen ('s-morgens kan niet ivm uitslapers).
Voorafgaan aan een stemming moeten ze 'achter' al hun stem uitbrengen. De Redactie heeft dus een strategische keuze om dir vooraf-stemming te houden VOOR of NA de vergadering van Huub .....
Overigens vraag ik me af of ze Nadia mee kunnen krijgen. Dennix is minder een probleem, hij zal gewoon niet tegen 6 anderen durven in te gaan.
Night nightquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik vang slechts vagen van het gesprek op..
Wordt er moe van, dus.. ajuu![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |