Knippert, is dit de LA stylequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt dat Nadia model moet worden...... ten eerste is ze te oud, ten tweede, dat is dus de slechtste omgeving voor iemand met een eetstoornis.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die ava van jou't Moet niet gekker worden
![]()
In de SC gaan ze er ook maar over door....quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
aub niet mijn ontwerpen afkraken ! zo nu echt weg
![]()
Ik hoop dat we een beetje geluid hebben, kijken of ze iets durft te zeggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Bedtijd. Eens kijken of Nadia zich NU aan haar eigen woorden houdt dat ze het heeft gehad met Dennis.
Ze zegt dat ze totaal geen energie heeft, geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop dat we een beetje geluid hebben, kijken of ze iets durft te zeggen![]()
Trustequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Het vervolg van Nada&Nix hoef ik niet te zien![]()
die Jaap, hoe houdt hij het vol om met die sloer te blijven pratenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
Nada: ik weet niet wat het is, ik heb een band met jou
Jaap: voor mij is het een voordeel als je me oerlelijk vindt.
Kusjes.
Jaap: ik ben iemand meer voor hardcore
Nada: hahaha dat geloof ik ook, slaap lekker schatje.
[afbeelding]
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Hoi F04. Ben juist bezig met teruglezen en zag je vraag. Zaterdag ben ik weer terug in NL. Hier kijk ik soms streams en probeer wel alle COSsen tussendoor te lezen. (Alleen is de stream op dit moment niet veel spannends meer .....)quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:00 schreef F04 het volgende:
Mooie OP.
Huub loopt nu over USA te lullen. Over USA gesproken, wanneer komt BSOL eigelijk weer terug?
Evening honey!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi F04. Ben juist bezig met teruglezen en zag je vraag. Zaterdag ben ik weer terug in NL. Hier kijk ik soms streams en probeer wel alle COSsen tussendoor te lezen. (Alleen is de stream op dit moment niet veel spannends meer .....)
Op VOL kunnen ze vaak nog heel wat ontcijferen, zal 's ff smurfen daar...quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
Is er iemand wakker die het gesprek tussen Nada en die loser kan ontcijferen? Ik versta er geen bal van.
Hierbij de gerepareerde linkquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet niet of deze al eerder is geplaatst maar voor de liefhebber:
http://www.telegraaf.nl/prive/68010731/Tegenactie:_Red_de_Gouden_Kooi.html?p=16,1
Goed plan! FF zappen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op VOL kunnen ze vaak nog heel wat ontcijferen, zal 's ff smurfen daar...![]()
5894quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hierbij de gerepareerde link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |