Sinds vrijdag..... alleen gister had ze iets anders aan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef pasjesjen het volgende:
dit is trouwens de derde keer deze week dat ik nada in dat jurkje zie
En ze heeft volgens mij ook zolang al niet gedouchedquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:17 schreef pasjesjen het volgende:
dit is trouwens de derde keer deze week dat ik nada in dat jurkje zie
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ze heeft volgens mij ook zolang al niet gedouched![]()
maat zeilbootquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
WTF! welke schoenmaat heeft Huub?![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:22 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
WTF! welke schoenmaat heeft Huub?![]()
Harry Potter spoilerquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Lady-night het volgende:
Huub wil als hij later oud word ,een gouden kooi beginnen met 10 kinderen.... en als ze 18 worden is het spel afgelopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt tussen de regels bepaald.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Harry Potter spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Indrukwekkend hoor, wat daarbij komt kijken. Ik had het nog nooit gezien, dus bedankt!
Weltrustequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Zo genoeg geweest slaap lekker allemaal.
Tot morgen, hoop ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Ze moet gewoon meppers aan haar armen tapen..... ze loopt de hele dag met die dingen te zeulen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:37 schreef pasjesjen het volgende:
Natas is aan het vliegenmeppen?
misschien moeten sommige mensen vaker douchen dat scheelt vliegen
..quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef ScofieldM het volgende:
Goodnight John Boy, goodnight Grandma![]()
T lijkt onbegrijpelijk, ik denk dat als je 24u per dag met mensen zit, je toch echt anders gaat denken. Zoals bija alle miljonairs zeggen: je kan onmogelijk steeds ruzie hebben, er moet ook nog geleefd worden. En hier kan je niet weglopen voor een ruzie, je zult steeds tot een compromis moeten komen, althans dat lijkt mij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef farceman het volgende:
Wat zitten Hub en lieke nu weer nep leuk tegen Nix en vooral brian te doen?
dat maakt het allemaal zo ongeloofwaardig al die ruzie's
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
Nadia is chagrijnig, maar Jaap kan nog wel een knuf krijgen voor ze naar bed gaat. Jaap maakt daar dankbaar misbruik van.
[afbeelding]
Dat maak ik zelluf nog wel uit!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
Die ava van jouquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Jaap vindt dat Nadia model moet worden...... ten eerste is ze te oud, ten tweede, dat is dus de slechtste omgeving voor iemand met een eetstoornis.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:44 schreef pasjesjen het volgende:
Nou mensen van de nachtploeg weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |