o, foutje, thanks!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hierbij de gerepareerde link
Ik hoor weer een paar keer Brian's naam vallen, die nix is echt door hem geobsesseerd want hij heeft wel een goed lijf, hij heeft het meisje in bed die nix graag zou willen maar nooit zal krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
Is er iemand wakker die het gesprek tussen Nada en die loser kan ontcijferen? Ik versta er geen bal van.
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:16 schreef Darklight het volgende:
Wat doet Huub in het kantoor?
ok thxquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoor
Doet hij elke nacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Jaap plundert de keuken nog maar eens.
In principe gaat iedereen mee om Tas eruit te stemmen maar ligt de bal bij Amanda, Brian moet haar nog ompraten en de vraag is wat nix gaat doen want hij zou het kunnen blokkeren enkel om Brian en Huub dwars te kunnen zitten omdat zij het samen hebben besproken vanavond.quote:
Of dat lukt zal mede afhangen van de Redactie. Morgen om 11:00 gaan 4 man naar de powerboatrace. Huub wil de vergadering na terugkomst plannen ('s-morgens kan niet ivm uitslapers).quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:18 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub wil morgen een conference met alle miljonairs behalve Tasia om de exit voor haar te bespreken, ik denk dat hij dat aan het voorbereiden was op kantoor
Huub heeft gisteren naar de buren gebeld of het ok was om Natas naar huis te stemmen donderdag en na 10 minuten kreeg hij een telefoontje dat het akkoord was mits het unaniem was (duh)quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of dat lukt zal mede afhangen van de Redactie. Morgen om 11:00 gaan 4 man naar de powerboatrace. Huub wil de vergadering na terugkomst plannen ('s-morgens kan niet ivm uitslapers).
Voorafgaan aan een stemming moeten ze 'achter' al hun stem uitbrengen. De Redactie heeft dus een strategische keuze om dir vooraf-stemming te houden VOOR of NA de vergadering van Huub .....
Overigens vraag ik me af of ze Nadia mee kunnen krijgen. Dennix is minder een probleem, hij zal gewoon niet tegen 6 anderen durven in te gaan.
Night nightquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik vang slechts vagen van het gesprek op..
Wordt er moe van, dus.. ajuu![]()
![]()
Truste, ik ga ook vertrekken (stukje eten en daarna om 23:10 m'n vlucht Chicago - San Fransico)quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik vang slechts vagen van het gesprek op..
Wordt er moe van, dus.. ajuu![]()
![]()
Cool cya laterquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste, ik ga ook vertrekken (stukje eten en daarna om 23:10 m'n vlucht Chicago - San Fransico)
Dat is ook zo er zitten stagiairesquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef STAP01 het volgende:
Ik wil graag solliciteren bij DGK. Als verslaggeefster van Villa Vandaag. Wat een taalfouten staan daar in zeg! Schandalig! Alsof iemand net van de basisschool is gekomen.
OK, dat had ik niet meegekregen bij het nalezen van de COS .....quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren naar de buren gebeld of het ok was om Natas naar huis te stemmen donderdag en na 10 minuten kreeg hij een telefoontje dat het akkoord was mits het unaniem was (duh)
Hij heeft toen de ontslagronde tegen Brian ingetrokken en heeft hem direct voor Tas aangevraagd.
Het is ronduit belachelijk, de hele dag hoor en zie je hem niet, en zonder zender heeft íe het hoogste woord.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef farceman het volgende:
Waarom kan Nix alleen maar 's nachts alles zonder geluid bespreken met Nadia?!
Kunnen ze dat niet eens gaan verbieden?
BSOL, het tripje naar de Powerboatrace gaat niet meer door.....Alles is door alle akties en publiciteit afgezegd. Jammer voor Lieke, Huub, Brain en Amanda.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of dat lukt zal mede afhangen van de Redactie. Morgen om 11:00 gaan 4 man naar de powerboatrace. Huub wil de vergadering na terugkomst plannen ('s-morgens kan niet ivm uitslapers).
Voorafgaan aan een stemming moeten ze 'achter' al hun stem uitbrengen. De Redactie heeft dus een strategische keuze om dir vooraf-stemming te houden VOOR of NA de vergadering van Huub .....
Overigens vraag ik me af of ze Nadia mee kunnen krijgen. Dennix is minder een probleem, hij zal gewoon niet tegen 6 anderen durven in te gaan.
Nou ja kunnen ze morgen weer uitslapen (de dames volgens mij).quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
BSOL, het tripje naar de Powerboatrace gaat niet meer door.....Alles is door alle akties en publiciteit afgezegd. Jammer voor Lieke, Huub, Brain en Amanda.
Nou, ik weet wel wanneer ik -dt, -d of -t moet gebruiken! Dus REDAKTIE, mail me!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is ook zo er zitten stagiaires![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |