Ooooeps ..... je kunt toch een dag weg of je mist meteen een hele hoop ! Bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
BSOL, het tripje naar de Powerboatrace gaat niet meer door.....Alles is door alle akties en publiciteit afgezegd. Jammer voor Lieke, Huub, Brain en Amanda.
Ik hoop dat Huub er wel wat van kan verstaan want ik kan er nog geen ei van bakken! Ze hadden dit gesprek beter in de Chill of Private kunnen houden. Dan zou tv kijkend Nederland er ook nog wat aan hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:35 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nou ja kunnen ze morgen weer uitslapen (de dames volgens mij).
Huub ligt in een luisterhouding op bed, volgens mij kan hij wel wat opvangen wat hij morgen weer tegen nixje kan gebruiken![]()
[DGK SC#214] Zeppelins, tourshirtjes en andere zooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik vang slechts flarden van het gesprek op..
Wordt er moe van, dus.. ajuu![]()
![]()
Graag gedaan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ooooeps ..... je kunt toch een dag weg of je mist meteen een hele hoop ! Bedankt voor de uitleg.
Ach over een week zullen we het wel op televisie kunnen zien met ondertiteling als je er inmiddels GEEN BAL MEER AAN HEBTquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
Kom je net thuis liggen Nada Nix weer te fluisteren, echt zo irritant.
'k Zit op de speaker te wachten die even keihard roept dat er niet gefluisterd mag worden!
Mag wat mij betreft ook een flinke boete op komen![]()
Is toch ook wat. Hij heeft net nog een boete gekregen voor verscheuren van de post van Lieke en Huub en vanavond moest hij vroeg zn nest in omdat hij in de tuin heeft geplast! Misschien volgt er morgen nog wel een extra boete voor het openbaar urineren. De ziel!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
'k Zit op de speaker te wachten die even keihard roept dat er niet gefluisterd mag worden!
Ze moeten hem achter toch ook spuugzat zijn?!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is ronduit belachelijk, de hele dag hoor en zie je hem niet, en zonder zender heeft íe het hoogste woord.
Een knappe editor, die hier iets van voor een uitzending kan brouwen.
Kunnen er niet genoeg worden, doe er dan ook nog maar 1 bij voor fluisteren. Is ook al bekend dat dat niet magquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is toch ook wat. Hij heeft net nog een boete gekregen voor verscheuren van de post van Lieke en Huub en vanavond moest hij vroeg zn nest in omdat hij in de tuin heeft geplast! Misschien volgt er morgen nog wel een extra boete voor het openbaar urineren. De ziel!![]()
Een exit in het geval van deze twee losers, ruimt lekker snel op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
Dat wijf is zo focking dom ongelooflijk, nu ligt ze weer vanalles te doen en morgen gaat ze weer op hem afgeven bij Brian en Amanda zeer ongeloofwaardig Nadaquote:Op donderdag 26 juli 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
nix en nada zijn weer aan het zoenen en friemelen onder de dekens....
Amanda zei gisteren van niet (ze was achter geweest)quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:23 schreef fredfik het volgende:
gaat die Powerboatrace nog door?
Voor de teruglezers: dit is wel een heeeeel vrije intepretatie van het telefoongesprek.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren naar de buren gebeld of het ok was om Natas naar huis te stemmen donderdag en na 10 minuten kreeg hij een telefoontje dat het akkoord was mits het unaniem was (duh)
Hij heeft toen de ontslagronde tegen Brian ingetrokken en heeft hem direct voor Tas aangevraagd.
Goedemorgen,quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de teruglezers: dit is wel een heeeeel vrije intepretatie van het telefoongesprek.
Voor iedereen blij is met een dooie mus......quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Dat had ik al begrepen ja.![]()
Heel stoerquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor iedereen blij is met een dooie mus......![]()
(stoere outfit he!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |