Das het maffe, die gastjes werden weliswaar niet heel uitgebreid belicht maar toch kwamen ze vrij normaal over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel indrukwekkend. Maar je moet wel goed gestoord zijn om h et te willen doen.
Zou je een echte gek aan de buitenkant kunnen herkennen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:24 schreef ppi het volgende:
Das het maffe, die gastjes werden weliswaar niet heel uitgebreid belicht maar toch kwamen ze vrij normaal over.
Gewoon van die teenagers......
![]()
![]()
Tot laterquote:
Kijk, wij hebben DGK met Huub en al die andere mafketels.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Das het maffe, die gastjes werden weliswaar niet heel uitgebreid belicht maar toch kwamen ze vrij normaal over.
Gewoon van die teenagers......
![]()
![]()
Lul je altijd tegen jezelf?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Kijk, wij hebben DGK met Huub en al die andere mafketels.
Zij hebben treinsurfen..............
Natasia blijft! Welterustenquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dan ga ik ook maar, dan kan ik er morgen weer fris tegenaan![]()
Weltruste beste fokkers van me, slaap lekker![]()
![]()
Hun non-verbaal gedrag geeft toch wel info, maar er zijn natuurlijk gekken die er heel normaal uitzien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou je een echte gek aan de buitenkant kunnen herkennen?
quote:
Ik was nog niet helemaal klaar met schrijven realiseerde ik mezelf.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:38 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik was nog niet helemaal klaar met schrijven realiseerde ik mezelf.
En lul jij nooit tegen jezelf ?
![]()
Sorry, TA. Ik was hier ook en ben bang dat ik met mijn zeppelin-verhalen iedereen al heb weggejaagdquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:40 schreef TherAngelina het volgende:
WTF? Er zijn géén AT-kandidaten geweest vanavond/-nacht? Is ook voor het eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |