Ik meende uit de cos te halen dat Amanda mee zou gaan in de stemming.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft het dan van Brian gehoord, en Brian zou het nog niet tegen Amanda vertellen.
Brian, Lieke, Huub en Jaap wisten van het plan, niemand anders.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik meende uit de cos te halen dat Amanda mee zou gaan in de stemming.
Dus dan leek het even dat Brian z'n opzet was gelukt maar dat Amanda haar bek niet kon houden. Dan is het niet Brian z'n schuld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was het idee dat Brian Amanda over zou halen, maar Amanda is Amanda...
Jawel, want Amanda zou het op dit moment ook nog niet mogen weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dus dan leek het even dat Brian z'n opzet was gelukt maar dat Amanda haar bek niet kon houden. Dan is het niet Brian z'n schuld.
Dat is algemeen bekend toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat de FEBO flink meelurkt hier en het verhaal nu een andere wending wil geven aan de geruchten , dat wij weten wat het plan is. Zou mij niks verbazen.
Nee, dat gefluisterverhaal is gewoon onzin van mevrouw de onschendbare.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:50 schreef pasjesjen het volgende:
Huub heet het er toch vannacht ook niet overgehad?
Natasia zei dat tegen huubquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Natasja:Je bent onschendbaar, en we mogen je niet wegstemmen van de FEBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |