Gewoon een BS verhaal. José zegt dat ze bijna geen streams kijkt maar ze verlult zich dagelijks.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef mootie het volgende:
Palma heeft ook al geen pc meer, zou Talpa de pc's confisqueren van de butlers en huishouding?
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn misschien is PON de sponsorquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef mootie het volgende:
Palma heeft ook al geen pc meer, zou Talpa de pc's confisqueren van de butlers en huishouding?
dan hebben de meste streamers bereikt wat ze wilden, ik begrijp die bemoeizucht gwoon nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
BSOL, het tripje naar de Powerboatrace gaat niet meer door.....Alles is door alle akties en publiciteit afgezegd. Jammer voor Lieke, Huub, Brain en Amanda.
Ik heb niet meegedaan, maar tochquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan hebben de meste streamers bereikt wat ze wilden, ik begrijp die bemoeizucht gwoon niet
Dat heb je nu al 10 keer gezegdquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan hebben de meste streamers bereikt wat ze wilden, ik begrijp die bemoeizucht gwoon niet
o ja?quote:
Pleur opquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
o ja?
volgens mij is dit de 2e keer dat ik het zeg.
en ik moet het herhalen, ben ik ook gewend bij mijn oma, generatie-genoot van een flink aantal mede-fokkers![]()
goedemorgen amanda, prinsesje
Brian kon dus duidelijk zn mond niet houdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt: Ik kom niet eens op die bank.
Wat weet ze nu weer en van wie?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef Yollie het volgende:
Natasja weer lekker aan het fluisteren
volgens mij weet ze het al van het eruit stemmen (aanname) zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |