Ik hou het niet meer precies bij, maar ik gok dat ik inmiddels over 80 klonen heen benquote:
Je houdt het wel lang volquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:52 schreef -SR- het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer precies bij, maar ik gok dat ik inmiddels over 80 klonen heen ben..
How sad.
IK maak me er ook niet druk om. Ik kan me alleen voorstellen dat anderen dat wel doen. En inderdaad, het is maar Internet, zo denk ik er zelf ook over. Ik vind het alleen erg jammer dat sommige mensen pauze's nemen, hierdoor, en die pauze's alleen maar langer besluiten te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:48 schreef -SR- het volgende:
[..]
Man, waar maak je druk om een paar bestanden ergens op een server.
Het is maar internet.
Sebaggerrrrrrrrr.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:53 schreef Sebasser het volgende:
invasie?
deze reeks schijnt door nachtbaggeraars geconfisqueerd te wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:53 schreef Sebasser het volgende:
invasie?
Biertje ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:53 schreef Sebasser het volgende:
invasie?
Ja vind je het gekquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
deze reeks schijnt door nachtbaggeraars geconfisqueerd te worden![]()
Mja, ik hoop het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
deze reeks schijnt door nachtbaggeraars geconfisqueerd te worden![]()
Goh wat raar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja vind je het gekDit is de enige SC die loopt 's nachts
Idd, supervaag.quote:
Dan weet je wat je te doen staat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Sebasser het volgende:
Mja, ik hoop het niet.
Lang verhaallllllllquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haaaai.
Wat is er aan de hand? invasie van Wat?
Vraag eens of dat ons wat boeitquote:
Ik ken er nog één, in MEN..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja vind je het gekDit is de enige SC die loopt 's nachts
Err?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:56 schreef -SR- het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat.
Ksssjt.
Beter open je er een topic overquote:
Ja, MEN is triestheid ten top.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik ken er nog één, in MEN..Maar je hebt het niet van mij
![]()
Heb je je vriendje nu al een tik an die nase verkocht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Lang verhaallllllll.
Lees maar terug.
Heb je die nog nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:57 schreef -SR- het volgende:
[..]
Vraag eens of dat ons wat boeit.
Wij zijn alleen geïnteresseerd in de onthullende pics van TherAngelina.
Euuuh, wát heb je hier in Godsnaam dan te zoeken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:57 schreef Sebasser het volgende:
Err?
Volgens mij ben ik een van de weinige momenteel aanwezige die hier wel wat te zoeken heeft.
De COS weer zo spannend en ONZ dood? ofwah?
Geweldig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:59 schreef -SR- het volgende:
[..]
Euuuh, wát heb je hier in Godsnaam dan te zoeken?
Want de onthullende pics van TherAngelina zijn slechts aan mij voorbehouden.
Als jij een plaatje leert kiezen en gewoon je kop leert te houden wannner dat nuutig is, dan komt ook alles goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:57 schreef -SR- het volgende:
[..]
Vraag eens of dat ons wat boeit.
Wij zijn alleen geïnteresseerd in de onthullende pics van TherAngelina.
Dat is het grappige.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:58 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heb je je vriendje nu al een tik an die nase verkocht?
Kwaliteit voor kwantiteit, toch ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:00 schreef -SR- het volgende:
[..]
Ben het overzicht op m'n imposante pr0n-collectie kwijt.
Geweldig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:01 schreef -SR- het volgende:
[..]
Inderdaad.
En het zou helemaal geweldig zijn, als je ook eens wat van cyaankali proeft.
Tot over 48 uurquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:01 schreef -SR- het volgende:
[..]
Mwah, het zou helemaal geweldig zijn, als je ook eens wat van cyaankali proeft.
True, maar ik hou ervan mensen geband te zien worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat onschuldig vermaak.
Zoals 't een ware klootzak betaamtquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:03 schreef TherAngelina het volgende:
Niet mijn onthullende foto's plaatsen graag -SR-. Dit had ik dus echt nooit van je verwacht, dat je dat zou zeggen. Wat valt me dit van je tegen zeg. Ik neen nog wel een biertje
.
quote:
aaaaaah kunnen dat soort mensen toch ook niets aan doen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat onschuldig vermaak.
Nou wat let je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat is het grappige.
Het ís m'n vriendje niet eens!
Daar zul je dan lang op moeten wachtenquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:03 schreef Bravebart het volgende:
True, maar ik hou ervan mensen geband te zien worden.
*fapfapfap*
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:05 schreef Bravebart het volgende:
Nou voor lekker ouderwets rellen moet je hier niet zijn
Boeit niet, je hebt toch geen toegevoegde waarde, dus ik zal je posts toch niet lezen en negerenquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:05 schreef -SR- het volgende:
[..]
Daar zul je dan lang op moeten wachten.
Want ik zal nooit daadwerkelijk geband worden.
Metroseksueelquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:04 schreef Terecht het volgende:
Nou wat let je?In het kader van de vrouwenemancipatie!!11!1
![]()
Heldquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:05 schreef -SR- het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:05 schreef -SR- het volgende:
[..]
En hard!quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:06 schreef -SR- het volgende:
[..]
Metroseksueel.
Een echte man dient z'n wijf naar z'n grot te slepen, en haar 'ns bruusk te verkrachten. In d'r pisgaatje, welteverstaan.
Je hebt niet alleen het verstand van Bokito, ik heb het idee dat je hem ook daadwerkelijk bent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:06 schreef -SR- het volgende:
[..]
Metroseksueel.
Een echte man dient z'n wijf naar z'n grot te slepen, en haar 'ns bruusk te verkrachten. In d'r pisgaatje, welteverstaan.
Zie ik uit als Wilgo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:08 schreef Terecht het volgende:
Je hebt niet alleen het verstand van Bokito, ik heb het idee dat je hem ook daadwerkelijk bent.
Die heeft die lieverd voor me bedachtquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:09 schreef Sebasser het volgende:
Hey TherAngelina, wat moet jij met Vicodin?
*ligt in een deuk*quote:
Je weet wat vicodin is?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die heeft die lieverd voor me bedacht.
Trouwens dat weten we helemaal niet want je hebt geen FoBo en toen je misbruik van me maakte toen ik mijn webcam aan deed wilde jij 'em zelf niet aan doen dus ik weet niet hoe je eruitzietquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:12 schreef TherAngelina het volgende:
Trouwens dat weten we helemaal niet want je hebt geen FoBo en toen je misbruik van me maakte toen ik mijn webcam aan deed wilde jij 'em zelf niet aan doen dus ik weet niet hoe je eruitziet.
Mooi zo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:13 schreef Terecht het volgende:
Je hebt geen fobodus dat wordt lastig om vast te stellen.
Nee nee, iemand heeft dat voor me bedacht, zit een verhaal achter. Het staat er niet omdat ik gek ben op Vicodin of zoquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:16 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
oke, waar heb je dat daar staan dan ?zijn ze zo lekker
?
OMW !quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:16 schreef Ravii het volgende:
ik ben me eige reeks maar begonnen
Bikkeltijd #2 : Waar Fokkers laten zien dat ze niet moe zijn
Die plaatjes hebben niets met vicodin te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
Die plaatjes maken het een stuk minder romantisch.
Ranzige romantiekquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:18 schreef TherAngelina het volgende:
Die plaatjes maken het een stuk minder romantisch.
Ik had het nog niet gelezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die plaatjes hebben niets met vicodin te maken.
Maar in je profiel staat dat je een vrouw bent?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:26 schreef -SR- het volgende:
[..]
In dat perspectief heb ik wel veel gemeen met 'm.
Dat zegt m'n profiel, ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:27 schreef TherAngelina het volgende:
Maar in je profiel staat dat je een vrouw bent?
Ik vind die 'vrouw' wat mooier staan, dan 'narcistische arrogante vent'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:32 schreef TherAngelina het volgende:
Jouw profiel is een leugenaar?
Jij ook weerquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:15 schreef TherAngelina het volgende:
Ja! Vanaf hier wellicht weer vaste SC'ers! Goedemorgen!
Haiiiquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:17 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Jij ook weer![]()
Goedenmorguh
kon niet slapen![]()
Kijk jij trouwens naar 'De Gouden Kooi'? Gewoon even benieuwd naar. Of vind je het hier gewoon gezellig?quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:17 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Jij ook weer![]()
Goedenmorguh
kon niet slapen![]()
Ik heb gister toevallig zitten streamen, ik denk laat ik is proberen. En op tv kijk ik zo nu en danquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kijk jij trouwens naar 'De Gouden Kooi'? Gewoon even benieuwd naar. Of vind je het hier gewoon gezellig?
Wat vond je ervan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:30 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ik heb gister toevallig zitten streamen, ik denk laat ik is proberen. En op tv kijk ik zo nu en dan![]()
Ja, ik heb dat gedoe tussen Nadia, Dennis, Brian en Amanda een beetje gevolgd. Volgens mij was het aan het einde weer goed tussen Dennis en Nadia. En ik vond het gesprek tussen Nadia en Jaap ook wel tof. die Nadia over dat ze anale sex wel oke vond enzoquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
Ik steek nu trouwens echt m'n laatste aan.
Hahaha ja, leuk hmquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:50 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat gedoe tussen Nadia, Dennis, Brian en Amanda een beetje gevolgd. Volgens mij was het aan het einde weer goed tussen Dennis en Nadia. En ik vond het gesprek tussen Nadia en Jaap ook wel tof. die Nadia over dat ze anale sex wel oke vond enzo![]()
Maar ik vind vooral de terror van Jaap het leukste, dat is toch fucking niet normaal !!!
Zal ik doen, ik vind wel onzin dat het geld kost. Was eerst niet zo volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hahaha ja, leuk hm. Vaker kijken, wordt alleen maar leuker!
Maarrrrr ik duik erin. Slaap lekker alvast voor straks! En alle anderen: goedemorgen!
![]()
Nou en, daar staan toch geen plaatjes in, alleen linksquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:18 schreef Mike1964 het volgende:
Lekker dan! Zooitje kutpubers vannacht...![]()
hulpModje was ook lekker bezig, doodsverwensingen editten en vervolgens de quotes laten staan...
oeps.... (schaamsmiley)quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:07 schreef Veulen het volgende:
Fok eet me smilies op.
Check [FOK] witte pagina's, 403-errorsquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Veulen het volgende:
Hier staat een banner. Dus niet.![]()
En wat is er met de smilies gebeurt![]()
Er zijn er een paar weg
Gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Check [FOK] witte pagina's, 403-errors
Misschien hebben mensen zich wel laten afschrikken door die kleuters met hunquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:21 schreef Veulen het volgende:
Het is hier wel heel stil trouwens.
Tv kijken en eten natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:47 schreef Jewscky het volgende:
Watmoetje daar anders
Die was zo ontzettend mooi dat Danny himself hem heeft ingelijst en boven zijn bed heeft geplakt....quote:
Lekkah!quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis wel een zooitje, met spekkies, sojasaus, uitjes, avocado en fetakaas.![]()
Als je het strand oploopt en naar rechts kijkt zie je mij zitten. Ik ben die knappe vent met dat biertje in zijn hand...quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien hebben mensen zich wel laten afschrikken door die kleuters met hun
[afbeelding]
Of... het is ook wel lekker weer natuurlijk.
Zometeen wijntjes drinken aan het strand.![]()
( ja dat is met alcohol)
Super precies zo als ik het wilquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis wel een zooitje, met spekkies, sojasaus, uitjes, avocado en fetakaas.![]()
Doe mij maar een glaasje spa en een standstoelquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
Misschien hebben mensen zich wel laten afschrikken door die kleuters met hun
[afbeelding]
Of... het is ook wel lekker weer natuurlijk.
Zometeen wijntjes drinken aan het strand.![]()
( ja dat is met alcohol)
Even in z'n tenen knijpenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
Is de salade klaar... ligt meneer te pitten op de bank![]()
Heee , das vals spelen zat net in de zon op het balkonquote:
Ik heb er speciaal op gewachtquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
Heee , das vals spelen zat net in de zon op het balkon![]()
Zat aan de sla met een boel zooi erinquote:
Samen met mootie zeker. Heb je wel wat voor me bewaard?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Samen met mootie zeker. Heb je wel wat voor me bewaard?
Ik kreeg net een gaaf filmpje van een vriend... Denk dat jij dat ook wel gaaf vind als dierenliefhebber.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg net een gaaf filmpje van een vriend... Denk dat jij dat ook wel gaaf vind als dierenliefhebber.
Dacht dat het gesoept was maar tis echt !!! Gaaf beest .....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aXIVS7Yn7rk
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg net een gaaf filmpje van een vriend... Denk dat jij dat ook wel gaaf vind als dierenliefhebber.
Dacht dat het gesoept was maar tis echt !!! Gaaf beest .....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aXIVS7Yn7rk
Zal ik die veren op een eendekont soepenquote:
Weet alleen niet hoe ik een cap van beelden moet maken ... Dat laat nog wel ff op zich wachtenquote:
Breedbeksmilie dan wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bedacht.. Maar wel mooi he ? De smiley in de rimboe
Yep over 10 minuten count down started ... Ik verlang zo naar dat smoelwerk van Dennis.. De lulquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef Talitha het volgende:
Vanavond popu-poll in DGK heb ik begrepen?
Daar gebruik ik Gadwin voor. Dat is een simpel en gratis programmaatje waarmee je screenshots kunt maken van filmpjes e.d.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet alleen niet hoe ik een cap van beelden moet maken ... Dat laat nog wel ff op zich wachten![]()
Zeg dan gewoon dat je veren in m'n reet wil stekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik die veren op een eendekont soepen![]()
WTF tegelijk met de uitzendingquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep over 10 minuten count down started ... Ik verlang zo naar dat smoelwerk van Dennis.. De lul![]()
Streams haperen nu al![]()
Dan start ik mijn streams even op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep over 10 minuten count down started ... Ik verlang zo naar dat smoelwerk van Dennis.. De lul![]()
Streams haperen nu al![]()
Dat is expres. Maar uitzending kan je altijd nog later terug kijken. Ik wacht gewoon weer op de filmpjes.quote:
Ik wist utquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je veren in m'n reet wil steken![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is expres. Maar uitzending kan je altijd nog later terug kijken. Ik wacht gewoon weer op de filmpjes.
Nu ben ik weg![]()
Dank is voorlopig al gebookmarkedquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Gadwin voor. Dat is een simpel en gratis programmaatje waarmee je screenshots kunt maken van filmpjes e.d.![]()
Waarom doen ze dat xpres dan, kan zomaar een paar duizend in de kijkcijfers schelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is expres. Maar uitzending kan je altijd nog later terug kijken. Ik wacht gewoon weer op de filmpjes.
Nu ben ik weg![]()
Ik heb ondertussen al drie dagen TV uitzendingen staan dus deze kan er ook nog wel bijquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me weer helemaal lekker.![]()
Zouden ze soms meelezen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
Poll pas om half 10... Duh ga maar ff de schade inhalen en gadwin installeren![]()
Als je ermee gaat werken heb ik nog een handige tip voor je.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
Poll pas om half 10... Duh ga maar ff de schade inhalen en gadwin installeren![]()
Dat ga ik onthouden... Heb er net ff (voor dat je het weet een half uur verder) mee zitten stoeien maar moet de tijd er ff voor nemen. Cool anyway bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je ermee gaat werken heb ik nog een handige tip voor je.
De wittebroodsweken zijn duidelijk voorbijquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef Talitha het volgende:
Ik heb m'n tosti laten aanbranden. Helemaal zwart!![]()
![]()
Ik bak ze liever bruin.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
De wittebroodsweken zijn duidelijk voorbij
Ziet er lekker uitquote:
Knalluh .............quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
[afbeelding]
Mag ik er ook 1![]()
Ik ben even druk met emmers vullen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
[afbeelding]
Mag ik er ook 1![]()
Ik help wel met een natte theedoekquote:
Meug !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh ok, ieder zijn meug
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mouse to the rescue [afbeelding]
[afbeelding]
Hoiiiii Tali ... Het lijkt eropquote:
Oh daar ben je alquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé muis! Ben je helemaal in je uppie aan het SC-en?
Jawel hoor! Ik heb me verstopt onder de natte theedoek van muis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef PC eend het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heeft Litha het niet overleeft![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh daar ben je al
Wat zie je er goed uit![]()
Nee dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé muis! Ben je helemaal in je uppie aan het SC-en?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef PC eend het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heeft Litha het niet overleeft![]()
Wil je een pleister ?quote:
Jaaahhh en ik taai afquote:
Doping?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef ppi het volgende:
d'r komt vanzelf wel iemand langs denk ik
Doping ?
Oooh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef ppi het volgende:
Ja, doping in de sport.
Wielrennen kan nog niet zonder.
Ik heb net twee dagen zonder internet gezeten, das ook afkicken.
Kick je daar op?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef ppi het volgende:
wauw op de belgische tv een repo over treinsurfers in Zuid Afrika, heftige beelden, achterwaards surfen...........
Als Brian en Dennis in 1 filmpje zitten haak ik af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie heeft er in dat gedoe nou eigenlijk gelijk ?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32173&sess=664&mvpageno=1
Ja hehee, Ze liggen net een uurtje plat, moest ff al die kl*te cossen doorlezen enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Peet![]()
Geniet je van je tijd zonder kids?
Ja ze kunnen wel doorbaggeren met die Cossen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
Ja hehee, Ze liggen net een uurtje plat, moest ff al die kl*te cossen doorlezen enzo
Wat een stoere!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
Zou Ian het erg vinden dat ik ook shop bij een andere ontwerper?![]()
Ja had de popo gemist en de terror van Dennix.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja ze kunnen wel doorbaggeren met die Cossen.![]()
Wie is de ontwerper ??quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Cool he!
Ik heb ook een bovenstukje bij mn kruisloze stringetje!!
Hendig voor [afbeelding]
Ik hoef heul geen kledij dus!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij bekend wil worden, hij richt zich vooralsnog op kikkers![]()
Het staat je goed mevrouw kikkert.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Ik weet niet of hij bekend wil worden, hij richt zich vooralsnog op kikkers![]()
Sorry ik blijf liever anoniem, tot ik met ian een vergadering heb gehad mbt een coalitie in de vorm van een vof in kikker design kleding.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Sorry ik blijf liever anoniem, tot ik met ian een vergadering heb gehad mbt een coalitie in de vorm van een vof in kikker design kleding.![]()
Ik wilde net een grootse aankondiging doen..... en dan een feestelijke onthulling van je naam.... morgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Sorry ik blijf liever anoniem, tot ik met ian een vergadering heb gehad mbt een coalitie in de vorm van een vof in kikker design kleding.![]()
ok hou het nog even geheim en morgen vieren we het met koffie en een boterham met pindakaas.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde net een grootse aankondiging doen..... en dan een feestelijke onthulling van je naam.... morgen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok hou het nog even geheim en morgen vieren we het met koffie en een boterham met pindakaas.
Ik mag hopen dat er een feestelijke onthulling gaat plaats vinden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
LIEVE MENSEN!
Morgen zal bekend worden gemaakt wie de ontwerper is van de nieuwe, briljante kikkerpakjes van mootie!![]()
Nou sorry hoor, ik weet je geheim heur het is PAVEMENT.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
LIEVE MENSEN!
Morgen zal bekend worden gemaakt wie de ontwerper is van de nieuwe, briljante kikkerpakjes van mootie!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:24 schreef Ravii het volgende:
bagger deze is vol
hij blijft maar in me AT staan
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik weet je geheim heur het is PAVEMENT.![]()
Bagger eensch door!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:24 schreef Ravii het volgende:
bagger deze is vol
hij blijft maar in me AT staan
Heee.. Spoiler magen niet jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:31 schreef petraa het volgende:
Nou sorry hoor, ik weet je geheim heur het is PAVEMENT.![]()
We negeren Petraa gewoon en gaan lekker bammetjes eten!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er een feestelijke onthulling gaat plaats vinden?
Met laten we zeggen... Boterhammetjes pindakaas en slootwater?
Trut, ik wil geen bammetjes en bij een feestelijk onthulling horen chique dingen zoals zalmtoastjes, Champagne etc etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
We negeren Petraa gewoon en gaan lekker bammetjes eten!![]()
Nu weet ik hoe harry potter zich moet voelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft het toch zelluf verteld!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
We negeren Petraa gewoon en gaan lekker bammetjes eten!![]()
En kikkerbilletjes zekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
Trut, ik wil geen bammetjes en bij een feestelijk onthulling horen chique dingen zoals zalmtoastjes, Champagne etc etc.
Keuze van de ontwerperquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Trut, ik wil geen bammetjes en bij een feestelijk onthulling horen chique dingen zoals zalmtoastjes, Champagne etc etc.
Waarom ben jij niet gewenst ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef Ravii het volgende:
neuh, ik ben niet gewenst hier, dus ga ik helemaal niet baggeren.
Als ik daar geen zin in heb!!! Wil je het me dan vertellen ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
moet je teruglezen van afgelope nacht.
[FB # 11] De kunst van het Feedback gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
Als ik daar geen zin in heb!!! Wil je het me dan vertellen ?
Wat een top-ontwerper! Hij moet morgen maar eens vertellen welk programma hij daarvoor gebruikt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
LIEVE MENSEN!
Kom je dan ook broodjes pindakaas eten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een top-ontwerper! Hij moet morgen maar eens vertellen welk programma hij daarvoor gebruikt.
Ik heb het te druk met de zeppelinquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom je dan ook broodjes pindakaas eten?![]()
broodje pindakaasquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom je dan ook broodjes pindakaas eten?![]()
Die gaat om 7 uur de lucht al in, ik denk dat ik de aankondiging rond een uur of hmmmmmm 5 doe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met de zeppelinWacht, ik hang er wel een promo-vlaggetje onder: Pavement Designs Forever.
Ohjee... Nog een ontwerper in de dop. Voor je het weet is het hier een mode veldslag met de gekste creaties en ben je ouderwets als je geen schoenen draagt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
Wat een top-ontwerper! Hij moet morgen maar eens vertellen welk programma hij daarvoor gebruikt.
Disana is de ontwerpster van Lobascaquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohjee... Nog een ontwerper in de dop. Voor je het weet is het hier een mode veldslag met de gekste creaties en ben je ouderwets als je geen schoenen draagt.![]()
Nou goed dan maak ik wel tijd. Ik hoop dat jullie de hele collectie showen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gaat om 7 uur de lucht al in, ik denk dat ik de aankondiging rond een uur of hmmmmmm 5 doe.![]()
Dat louche telefoongesprek van haar heb ik niet ontworpen hoor... da's een Lobasca Originalquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana is de ontwerpster van Lobasca![]()
zeppelin ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met de zeppelinWacht, ik hang er wel een promo-vlaggetje onder: Pavement Designs Forever.
heequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
heee
mooi, welke tekst komt erop?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
De Mamatasiazeppelin van Lobasca en Disana![]()
huhquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
Nooit meer naar huis olé, oléquote:
trap er niet in, laat haar niet gaan, dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies![]()
Iets van trap er niet, laat haar niet gaan.
Ben ik blont of ben ik blont. Ik snap het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
Precies. En eronder nog dat het van Fok! komt natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
trap er niet in, laat haar niet gaan, dat?
maar we zijn toch allemaal beter af zonder haar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. En eronder nog dat het van Fok! komt natuurlijk.
Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen morgen. Tenminste als jij Disana hebt 'geregeld'.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Veulen, ik wil je morgen nog even apart spreken over de ontslagronde.
Ja, jullie wel. Daarom zijn Lobasca en ik een tegenactie begonnen. Iedereen begint acties omtrent DGK? Dan wij ook!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar we zijn toch allemaal beter af zonder haar?
Het is ook een grap.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
maar we zijn toch allemaal beter af zonder haar?
mooi, haatcore hoor damesquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jullie wel. Daarom zijn Lobasca en ik een tegenactie begonnen. Iedereen begint acties omtrent DGK? Dan wij ook!
Op de jouwe misschien maar niet op de onze!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook een grap.
In werkelijkheid staat er op: Snel naar huis.
bedoeld die mij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:38 schreef Gert het volgende:
Maar het gebagger van vakantieverende provokleuters begint wel vervelend te worden ja.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Iedereen in de COS hoopt dat Natasia er morgen uitgestemd wordt. Lobasca en ik niet; wij willen dat ze voor straf moet blijven - juist omdat ze zo graag weg wil.
Lobasca heeft geregeld dat 'Natasia moet blijven' morgen op de shirtjes in de Tour staat, ik heb een zeppelin geregeld met tekst die Huub et al ervan af moet houden haar eruit te stemmen.
De zeppeling vliegt elk uur over. Verder hebben we Atsma geschreven, en die vindt ook dat Natasia beter opgesloten kan blijven.
"mamma we missen je vreselijk - jairo en dinges"quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook een grap.
Staat jou naam daar ???quote:
Mooooooi... dat houdt haar er wel inquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
"mamma we missen je vreselijk - jairo en dinges"
Ik kan heus wel sturen hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Op de jouwe misschien maar niet op de onze!
Ik hoop trouwens niet dat ze botsen
Ik doe met jou Zeppelin mee, ik denk dat ze meer gestraft wordt als ze naar huis wordt gestuurd. Geen gedagzegfeestje. De mensen kotsen haar nu nog uit door dat aanrandgebeuren dus NU naar huisquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook een grap.
EENSCHquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorstel: vergeten en gewoon weer leuk mee gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |