Inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:05 schreef Bravebart het volgende:
Nou voor lekker ouderwets rellen moet je hier niet zijn
Boeit niet, je hebt toch geen toegevoegde waarde, dus ik zal je posts toch niet lezen en negerenquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:05 schreef -SR- het volgende:
[..]
Daar zul je dan lang op moeten wachten.
Want ik zal nooit daadwerkelijk geband worden.
Metroseksueelquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:04 schreef Terecht het volgende:
Nou wat let je?In het kader van de vrouwenemancipatie!!11!1
![]()
Heldquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:05 schreef -SR- het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:05 schreef -SR- het volgende:
[..]
En hard!quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:06 schreef -SR- het volgende:
[..]
Metroseksueel.
Een echte man dient z'n wijf naar z'n grot te slepen, en haar 'ns bruusk te verkrachten. In d'r pisgaatje, welteverstaan.
Je hebt niet alleen het verstand van Bokito, ik heb het idee dat je hem ook daadwerkelijk bent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:06 schreef -SR- het volgende:
[..]
Metroseksueel.
Een echte man dient z'n wijf naar z'n grot te slepen, en haar 'ns bruusk te verkrachten. In d'r pisgaatje, welteverstaan.
Zie ik uit als Wilgo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:08 schreef Terecht het volgende:
Je hebt niet alleen het verstand van Bokito, ik heb het idee dat je hem ook daadwerkelijk bent.
Die heeft die lieverd voor me bedachtquote:Op woensdag 25 juli 2007 04:09 schreef Sebasser het volgende:
Hey TherAngelina, wat moet jij met Vicodin?
*ligt in een deuk*quote:
Je weet wat vicodin is?quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die heeft die lieverd voor me bedacht.
Trouwens dat weten we helemaal niet want je hebt geen FoBo en toen je misbruik van me maakte toen ik mijn webcam aan deed wilde jij 'em zelf niet aan doen dus ik weet niet hoe je eruitzietquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:12 schreef TherAngelina het volgende:
Trouwens dat weten we helemaal niet want je hebt geen FoBo en toen je misbruik van me maakte toen ik mijn webcam aan deed wilde jij 'em zelf niet aan doen dus ik weet niet hoe je eruitziet.
Mooi zo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:13 schreef Terecht het volgende:
Je hebt geen fobodus dat wordt lastig om vast te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |