quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg net een gaaf filmpje van een vriend... Denk dat jij dat ook wel gaaf vind als dierenliefhebber.
Dacht dat het gesoept was maar tis echt !!! Gaaf beest .....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aXIVS7Yn7rk
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg net een gaaf filmpje van een vriend... Denk dat jij dat ook wel gaaf vind als dierenliefhebber.
Dacht dat het gesoept was maar tis echt !!! Gaaf beest .....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aXIVS7Yn7rk
Zal ik die veren op een eendekont soepenquote:
Weet alleen niet hoe ik een cap van beelden moet maken ... Dat laat nog wel ff op zich wachtenquote:
Breedbeksmilie dan wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bedacht.. Maar wel mooi he ? De smiley in de rimboe
Yep over 10 minuten count down started ... Ik verlang zo naar dat smoelwerk van Dennis.. De lulquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:47 schreef Talitha het volgende:
Vanavond popu-poll in DGK heb ik begrepen?
Daar gebruik ik Gadwin voor. Dat is een simpel en gratis programmaatje waarmee je screenshots kunt maken van filmpjes e.d.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet alleen niet hoe ik een cap van beelden moet maken ... Dat laat nog wel ff op zich wachten![]()
Zeg dan gewoon dat je veren in m'n reet wil stekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik die veren op een eendekont soepen![]()
WTF tegelijk met de uitzendingquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep over 10 minuten count down started ... Ik verlang zo naar dat smoelwerk van Dennis.. De lul![]()
Streams haperen nu al![]()
Dan start ik mijn streams even op.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep over 10 minuten count down started ... Ik verlang zo naar dat smoelwerk van Dennis.. De lul![]()
Streams haperen nu al![]()
Dat is expres. Maar uitzending kan je altijd nog later terug kijken. Ik wacht gewoon weer op de filmpjes.quote:
Ik wist utquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je veren in m'n reet wil steken![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is expres. Maar uitzending kan je altijd nog later terug kijken. Ik wacht gewoon weer op de filmpjes.
Nu ben ik weg![]()
Dank is voorlopig al gebookmarkedquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Gadwin voor. Dat is een simpel en gratis programmaatje waarmee je screenshots kunt maken van filmpjes e.d.![]()
Waarom doen ze dat xpres dan, kan zomaar een paar duizend in de kijkcijfers schelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is expres. Maar uitzending kan je altijd nog later terug kijken. Ik wacht gewoon weer op de filmpjes.
Nu ben ik weg![]()
Ik heb ondertussen al drie dagen TV uitzendingen staan dus deze kan er ook nog wel bijquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me weer helemaal lekker.![]()
Zouden ze soms meelezen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
Poll pas om half 10... Duh ga maar ff de schade inhalen en gadwin installeren![]()
Als je ermee gaat werken heb ik nog een handige tip voor je.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:10 schreef Soury het volgende:
Poll pas om half 10... Duh ga maar ff de schade inhalen en gadwin installeren![]()
Dat ga ik onthouden... Heb er net ff (voor dat je het weet een half uur verder) mee zitten stoeien maar moet de tijd er ff voor nemen. Cool anyway bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je ermee gaat werken heb ik nog een handige tip voor je.
De wittebroodsweken zijn duidelijk voorbijquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef Talitha het volgende:
Ik heb m'n tosti laten aanbranden. Helemaal zwart!![]()
![]()
Ik bak ze liever bruin.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
De wittebroodsweken zijn duidelijk voorbij
Ziet er lekker uitquote:
Knalluh .............quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
[afbeelding]
Mag ik er ook 1![]()
Ik ben even druk met emmers vullen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
[afbeelding]
Mag ik er ook 1![]()
Ik help wel met een natte theedoekquote:
Meug !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh ok, ieder zijn meug
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mouse to the rescue [afbeelding]
[afbeelding]
Hoiiiii Tali ... Het lijkt eropquote:
Oh daar ben je alquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé muis! Ben je helemaal in je uppie aan het SC-en?
Jawel hoor! Ik heb me verstopt onder de natte theedoek van muis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef PC eend het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heeft Litha het niet overleeft![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh daar ben je al
Wat zie je er goed uit![]()
Nee dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé muis! Ben je helemaal in je uppie aan het SC-en?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef PC eend het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heeft Litha het niet overleeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |