Wil je een pleister ?quote:
Jaaahhh en ik taai afquote:
Doping?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef ppi het volgende:
d'r komt vanzelf wel iemand langs denk ik
Doping ?
Oooh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef ppi het volgende:
Ja, doping in de sport.
Wielrennen kan nog niet zonder.
Ik heb net twee dagen zonder internet gezeten, das ook afkicken.
Kick je daar op?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:46 schreef ppi het volgende:
wauw op de belgische tv een repo over treinsurfers in Zuid Afrika, heftige beelden, achterwaards surfen...........
Als Brian en Dennis in 1 filmpje zitten haak ik af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie heeft er in dat gedoe nou eigenlijk gelijk ?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32173&sess=664&mvpageno=1
Ja hehee, Ze liggen net een uurtje plat, moest ff al die kl*te cossen doorlezen enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Peet![]()
Geniet je van je tijd zonder kids?
Ja ze kunnen wel doorbaggeren met die Cossen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
Ja hehee, Ze liggen net een uurtje plat, moest ff al die kl*te cossen doorlezen enzo
Wat een stoere!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
Zou Ian het erg vinden dat ik ook shop bij een andere ontwerper?![]()
Ja had de popo gemist en de terror van Dennix.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja ze kunnen wel doorbaggeren met die Cossen.![]()
Wie is de ontwerper ??quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Cool he!
Ik heb ook een bovenstukje bij mn kruisloze stringetje!!
Hendig voor [afbeelding]
Ik hoef heul geen kledij dus!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij bekend wil worden, hij richt zich vooralsnog op kikkers![]()
Het staat je goed mevrouw kikkert.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Ik weet niet of hij bekend wil worden, hij richt zich vooralsnog op kikkers![]()
Sorry ik blijf liever anoniem, tot ik met ian een vergadering heb gehad mbt een coalitie in de vorm van een vof in kikker design kleding.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Sorry ik blijf liever anoniem, tot ik met ian een vergadering heb gehad mbt een coalitie in de vorm van een vof in kikker design kleding.![]()
Ik wilde net een grootse aankondiging doen..... en dan een feestelijke onthulling van je naam.... morgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Sorry ik blijf liever anoniem, tot ik met ian een vergadering heb gehad mbt een coalitie in de vorm van een vof in kikker design kleding.![]()
ok hou het nog even geheim en morgen vieren we het met koffie en een boterham met pindakaas.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde net een grootse aankondiging doen..... en dan een feestelijke onthulling van je naam.... morgen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok hou het nog even geheim en morgen vieren we het met koffie en een boterham met pindakaas.
Ik mag hopen dat er een feestelijke onthulling gaat plaats vinden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
LIEVE MENSEN!
Morgen zal bekend worden gemaakt wie de ontwerper is van de nieuwe, briljante kikkerpakjes van mootie!![]()
Nou sorry hoor, ik weet je geheim heur het is PAVEMENT.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
LIEVE MENSEN!
Morgen zal bekend worden gemaakt wie de ontwerper is van de nieuwe, briljante kikkerpakjes van mootie!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:24 schreef Ravii het volgende:
bagger deze is vol
hij blijft maar in me AT staan
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik weet je geheim heur het is PAVEMENT.![]()
Bagger eensch door!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:24 schreef Ravii het volgende:
bagger deze is vol
hij blijft maar in me AT staan
Heee.. Spoiler magen niet jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:31 schreef petraa het volgende:
Nou sorry hoor, ik weet je geheim heur het is PAVEMENT.![]()
We negeren Petraa gewoon en gaan lekker bammetjes eten!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er een feestelijke onthulling gaat plaats vinden?
Met laten we zeggen... Boterhammetjes pindakaas en slootwater?
Trut, ik wil geen bammetjes en bij een feestelijk onthulling horen chique dingen zoals zalmtoastjes, Champagne etc etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
We negeren Petraa gewoon en gaan lekker bammetjes eten!![]()
Nu weet ik hoe harry potter zich moet voelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft het toch zelluf verteld!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
We negeren Petraa gewoon en gaan lekker bammetjes eten!![]()
En kikkerbilletjes zekerquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
Trut, ik wil geen bammetjes en bij een feestelijk onthulling horen chique dingen zoals zalmtoastjes, Champagne etc etc.
Keuze van de ontwerperquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Trut, ik wil geen bammetjes en bij een feestelijk onthulling horen chique dingen zoals zalmtoastjes, Champagne etc etc.
Waarom ben jij niet gewenst ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:36 schreef Ravii het volgende:
neuh, ik ben niet gewenst hier, dus ga ik helemaal niet baggeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |