Ohjee... Nog een ontwerper in de dop. Voor je het weet is het hier een mode veldslag met de gekste creaties en ben je ouderwets als je geen schoenen draagt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
Wat een top-ontwerper! Hij moet morgen maar eens vertellen welk programma hij daarvoor gebruikt.
Disana is de ontwerpster van Lobascaquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohjee... Nog een ontwerper in de dop. Voor je het weet is het hier een mode veldslag met de gekste creaties en ben je ouderwets als je geen schoenen draagt.![]()
Nou goed dan maak ik wel tijd. Ik hoop dat jullie de hele collectie showen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gaat om 7 uur de lucht al in, ik denk dat ik de aankondiging rond een uur of hmmmmmm 5 doe.![]()
Dat louche telefoongesprek van haar heb ik niet ontworpen hoor... da's een Lobasca Originalquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana is de ontwerpster van Lobasca![]()
zeppelin ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met de zeppelinWacht, ik hang er wel een promo-vlaggetje onder: Pavement Designs Forever.
heequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
heee
mooi, welke tekst komt erop?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
De Mamatasiazeppelin van Lobasca en Disana![]()
huhquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
De Mamatasiazeppelin van Lobasca en Disana![]()
Nooit meer naar huis olé, oléquote:
trap er niet in, laat haar niet gaan, dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies![]()
Iets van trap er niet, laat haar niet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |