Als ik daar geen zin in heb!!! Wil je het me dan vertellen ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
moet je teruglezen van afgelope nacht.
[FB # 11] De kunst van het Feedback gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
Als ik daar geen zin in heb!!! Wil je het me dan vertellen ?
Wat een top-ontwerper! Hij moet morgen maar eens vertellen welk programma hij daarvoor gebruikt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
LIEVE MENSEN!
Morgen zal bekend worden gemaakt wie de ontwerper is van de nieuwe, briljante kikkerpakjes van mootie!![]()
Kom je dan ook broodjes pindakaas eten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een top-ontwerper! Hij moet morgen maar eens vertellen welk programma hij daarvoor gebruikt.
Ik heb het te druk met de zeppelinquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom je dan ook broodjes pindakaas eten?![]()
broodje pindakaasquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom je dan ook broodjes pindakaas eten?![]()
Die gaat om 7 uur de lucht al in, ik denk dat ik de aankondiging rond een uur of hmmmmmm 5 doe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met de zeppelinWacht, ik hang er wel een promo-vlaggetje onder: Pavement Designs Forever.
Ohjee... Nog een ontwerper in de dop. Voor je het weet is het hier een mode veldslag met de gekste creaties en ben je ouderwets als je geen schoenen draagt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
Wat een top-ontwerper! Hij moet morgen maar eens vertellen welk programma hij daarvoor gebruikt.
Disana is de ontwerpster van Lobascaquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohjee... Nog een ontwerper in de dop. Voor je het weet is het hier een mode veldslag met de gekste creaties en ben je ouderwets als je geen schoenen draagt.![]()
Nou goed dan maak ik wel tijd. Ik hoop dat jullie de hele collectie showen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Die gaat om 7 uur de lucht al in, ik denk dat ik de aankondiging rond een uur of hmmmmmm 5 doe.![]()
Dat louche telefoongesprek van haar heb ik niet ontworpen hoor... da's een Lobasca Originalquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana is de ontwerpster van Lobasca![]()
zeppelin ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met de zeppelinWacht, ik hang er wel een promo-vlaggetje onder: Pavement Designs Forever.
heequote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
heee
mooi, welke tekst komt erop?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
De Mamatasiazeppelin van Lobasca en Disana![]()
huhquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
Nooit meer naar huis olé, oléquote:
trap er niet in, laat haar niet gaan, dat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies![]()
Iets van trap er niet, laat haar niet gaan.
Ben ik blont of ben ik blont. Ik snap het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
Precies. En eronder nog dat het van Fok! komt natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
trap er niet in, laat haar niet gaan, dat?
maar we zijn toch allemaal beter af zonder haar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. En eronder nog dat het van Fok! komt natuurlijk.
Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen morgen. Tenminste als jij Disana hebt 'geregeld'.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
Veulen, ik wil je morgen nog even apart spreken over de ontslagronde.
Ja, jullie wel. Daarom zijn Lobasca en ik een tegenactie begonnen. Iedereen begint acties omtrent DGK? Dan wij ook!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar we zijn toch allemaal beter af zonder haar?
Het is ook een grap.quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
maar we zijn toch allemaal beter af zonder haar?
mooi, haatcore hoor damesquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jullie wel. Daarom zijn Lobasca en ik een tegenactie begonnen. Iedereen begint acties omtrent DGK? Dan wij ook!
Op de jouwe misschien maar niet op de onze!quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook een grap.
In werkelijkheid staat er op: Snel naar huis.
bedoeld die mij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:38 schreef Gert het volgende:
Maar het gebagger van vakantieverende provokleuters begint wel vervelend te worden ja.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Iedereen in de COS hoopt dat Natasia er morgen uitgestemd wordt. Lobasca en ik niet; wij willen dat ze voor straf moet blijven - juist omdat ze zo graag weg wil.
Lobasca heeft geregeld dat 'Natasia moet blijven' morgen op de shirtjes in de Tour staat, ik heb een zeppelin geregeld met tekst die Huub et al ervan af moet houden haar eruit te stemmen.
De zeppeling vliegt elk uur over. Verder hebben we Atsma geschreven, en die vindt ook dat Natasia beter opgesloten kan blijven.
"mamma we missen je vreselijk - jairo en dinges"quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook een grap.
Staat jou naam daar ???quote:
Mooooooi... dat houdt haar er wel inquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
"mamma we missen je vreselijk - jairo en dinges"
Ik kan heus wel sturen hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Op de jouwe misschien maar niet op de onze!
Ik hoop trouwens niet dat ze botsen
Ik doe met jou Zeppelin mee, ik denk dat ze meer gestraft wordt als ze naar huis wordt gestuurd. Geen gedagzegfeestje. De mensen kotsen haar nu nog uit door dat aanrandgebeuren dus NU naar huisquote:Op donderdag 26 juli 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |