Jij ook weerquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:15 schreef TherAngelina het volgende:
Ja! Vanaf hier wellicht weer vaste SC'ers! Goedemorgen!
Haiiiquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:17 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Jij ook weer![]()
Goedenmorguh
kon niet slapen![]()
Kijk jij trouwens naar 'De Gouden Kooi'? Gewoon even benieuwd naar. Of vind je het hier gewoon gezellig?quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:17 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Jij ook weer![]()
Goedenmorguh
kon niet slapen![]()
Ik heb gister toevallig zitten streamen, ik denk laat ik is proberen. En op tv kijk ik zo nu en danquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Kijk jij trouwens naar 'De Gouden Kooi'? Gewoon even benieuwd naar. Of vind je het hier gewoon gezellig?
Wat vond je ervan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:30 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ik heb gister toevallig zitten streamen, ik denk laat ik is proberen. En op tv kijk ik zo nu en dan![]()
Ja, ik heb dat gedoe tussen Nadia, Dennis, Brian en Amanda een beetje gevolgd. Volgens mij was het aan het einde weer goed tussen Dennis en Nadia. En ik vond het gesprek tussen Nadia en Jaap ook wel tof. die Nadia over dat ze anale sex wel oke vond enzoquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
Ik steek nu trouwens echt m'n laatste aan.
Hahaha ja, leuk hmquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:50 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat gedoe tussen Nadia, Dennis, Brian en Amanda een beetje gevolgd. Volgens mij was het aan het einde weer goed tussen Dennis en Nadia. En ik vond het gesprek tussen Nadia en Jaap ook wel tof. die Nadia over dat ze anale sex wel oke vond enzo![]()
Maar ik vind vooral de terror van Jaap het leukste, dat is toch fucking niet normaal !!!
Zal ik doen, ik vind wel onzin dat het geld kost. Was eerst niet zo volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hahaha ja, leuk hm. Vaker kijken, wordt alleen maar leuker!
Maarrrrr ik duik erin. Slaap lekker alvast voor straks! En alle anderen: goedemorgen!
![]()
Nou en, daar staan toch geen plaatjes in, alleen linksquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:18 schreef Mike1964 het volgende:
Lekker dan! Zooitje kutpubers vannacht...![]()
hulpModje was ook lekker bezig, doodsverwensingen editten en vervolgens de quotes laten staan...
oeps.... (schaamsmiley)quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:07 schreef Veulen het volgende:
Fok eet me smilies op.
Check [FOK] witte pagina's, 403-errorsquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:03 schreef Veulen het volgende:
Hier staat een banner. Dus niet.![]()
En wat is er met de smilies gebeurt![]()
Er zijn er een paar weg
Gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Check [FOK] witte pagina's, 403-errors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |