Ik hou het niet meer precies bij, maar ik gok dat ik inmiddels over 80 klonen heen benquote:
Je houdt het wel lang volquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:52 schreef -SR- het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer precies bij, maar ik gok dat ik inmiddels over 80 klonen heen ben..
How sad.
IK maak me er ook niet druk om. Ik kan me alleen voorstellen dat anderen dat wel doen. En inderdaad, het is maar Internet, zo denk ik er zelf ook over. Ik vind het alleen erg jammer dat sommige mensen pauze's nemen, hierdoor, en die pauze's alleen maar langer besluiten te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:48 schreef -SR- het volgende:
[..]
Man, waar maak je druk om een paar bestanden ergens op een server.
Het is maar internet.
Sebaggerrrrrrrrr.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:53 schreef Sebasser het volgende:
invasie?
deze reeks schijnt door nachtbaggeraars geconfisqueerd te wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:53 schreef Sebasser het volgende:
invasie?
Biertje ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:53 schreef Sebasser het volgende:
invasie?
Ja vind je het gekquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
deze reeks schijnt door nachtbaggeraars geconfisqueerd te worden![]()
Mja, ik hoop het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
deze reeks schijnt door nachtbaggeraars geconfisqueerd te worden![]()
Goh wat raar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja vind je het gekDit is de enige SC die loopt 's nachts
Idd, supervaag.quote:
Dan weet je wat je te doen staat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Sebasser het volgende:
Mja, ik hoop het niet.
Lang verhaallllllllquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haaaai.
Wat is er aan de hand? invasie van Wat?
Vraag eens of dat ons wat boeitquote:
Ik ken er nog één, in MEN..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja vind je het gekDit is de enige SC die loopt 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |