Doet de naam eer aan idd.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:38 schreef Fredo55 het volgende:
Hier geen wind,en ook geen regen.![]()
Dit was ooit een rommelmarkt:
[afbeelding]
Wat een rommel zeg.![]()
Nee,de rommelmarkt zou sowieso niet doorgaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doet de naam eer aan idd.....![]()
Niemand gewond?
Lastig dat je nergens meer mag roken he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef IkWilbert het volgende:
Gadver stond net even buiten met een collega, het is gewoon koud! Het lijkst wel herfst buiten...
ik rook niet, mijn collega wel... soms loop ik even mee voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lastig dat je nergens meer mag roken he?
probeer jij nu de lolbroek uit te hangen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lastig dat je nergens meer mag roken he?
+ wind en af en toe een spatje..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Enschede, bewolkt...
das waar... al zie ik dat vanaf hier nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
+ wind en af en toe een spatje..
Herfstweer dus
Lekker terrasjesweer in Tholen hondenfokker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef hondenfokker het volgende:
Johnfok maak ff de OP af http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DASOO
Het heeft wel geregend in Enschede, zo rond 1 uur.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef DJKoster het volgende:
Enschede wordt net niet geraakt door de buien..![]()
Pauperweer..
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?quote:Noodweer treft Vlaanderen
POPERINGE (ANP) - Het Vlaamse dorp Poperinge bij Ieper is onder water gelopen, toen er in enkele uren 60 liter regen per vierkante meter viel. Een groep kampeerders is geëvacueerd naar een sporthal.
Burgemeester Christof Dejaegher van Poperinge heeft het rampenplan afgekondigd. Het leger heeft 25 militairen gestuurd. De soldaten blijven bewoners helpen tot de situatie weer normaal is, aldus een woordvoerder van minister André Flahaut (Defensie) dinsdag.
In het nabijgelegen Watou is het dorpscentrum voor de tweede keer in vier dagen ondergelopen. In Oostvleteren kwamen enkele boerderijen blank te staan, waaronder een groot aardappelbedrijf. In Zedelgem liepen de kelders van een splinternieuw gemeentehuis onder.
Vooral in de Vlaamse grensstreek met Frankrijk zijn er problemen, meldde omroep VRT. De rivier de IJzer dreigt te overstromen, maar daarbij lopen geen woonwijken gevaar.
Die 2e foto, dan heb je ook zoiets van "WTF ligt daar nou in mijn tuin"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:32 schreef i2Them2 het volgende:
Weet niet of deze foto's hier al neer waren gezet? Polen gister:
[afbeelding]`
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=DW&Date=20070723&Category=GALERIA03&ArtNo=723001&Ref=PH&Params=Itemnr=1
Lijkt me wel,gisteravond zag je die buien gewoon boven Vlaanderen hangen,de kust van Zeeland nog aangedaan en zo de noordzee op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?
Idd. Die hagel zijn gewoon 10cm groot. Die updraft moet wel heel sterk zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die 2e foto, dan heb je ook zoiets van "WTF ligt daar nou in mijn tuin"
Verlaat Pasenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:32 schreef i2Them2 het volgende:
Weet niet of deze foto's hier al neer waren gezet? Polen gister:
[afbeelding]`
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=DW&Date=20070723&Category=GALERIA03&ArtNo=723001&Ref=PH&Params=Itemnr=1
Lekker danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?
neut het is bagger nog te veel windquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Lekker terrasjesweer in Tholen hondenfokker?![]()
Hier schijnt de zon heerlijk.![]()
Die is allemaal boven zuidwest Nederland en het westen van Belgie gevallenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg waar blijft die verwachte 29mm hier?
Juist ja, ik ga iig niet meer die klote berichten volgen die elke keer maar zeggen dat het noorden het meeste krijgtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die is allemaal boven zuidwest Nederland en het westen van Belgie gevallen.
Ze zijn bezig met verbouwingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:05 schreef Adelante het volgende:
weet iemand of de studio van rtl4 is afgebrand ofzo? ze zitten er de laatste tijd een beetje zielig bij vanuit die "weerkamer" voor dat te kleine plasma scherm
En jawel. 't Regent weer es voor de veranderingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het mooie rode puntje ten W van Maastricht op de radar is hier nu mooi te zien. Lekker donkerblauw.
Morgen even jaquote:
voor het nieuwe breedbeeld decor natuurlijk, staat helga eindelijk niet meer voor het Oostblok maar bijna in Eurazië.quote:
Dan meld ik sinds gisterochtend 33mm.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als hier mensen zijn die metingen doen (regen / wind), zou die dan de gegevens hier willen posten?![]()
Wind alleen voor vandaag. De regen vanaf gister tot nu
Ik ga hier een overzicht van maken. Op WW doet iemand dit ook, echter alleen meer voor de kust provincies, ik ga het meer landelijk doen inc kustprovinciesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar moet je dat voor hebben trouwens?![]()
Als ik het ensemble bekijk zie ik nog (geen) enkele 25+. En het ensemble gaat tot 9 augustus. Trouwens wel iedere dag kans op regenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
en over helga gesproken, die liet grafiekjes zien dat hele volgende week temperatuur boven 25 graden zou zijn![]()
Hier 12,4 mm. Ook geen windgegevens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als hier mensen zijn die metingen doen (regen / wind), zou die dan de gegevens hier willen posten?![]()
Wind alleen voor vandaag. De regen vanaf gister tot nu
Its oke, thnxquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:14 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Als ik het ensemble bekijk zie ik nog (geen) enkele 25+. En het ensemble gaat tot 9 augustus. Trouwens wel iedere dag kans op regen.
[..]
Hier 12,4 mm. Ook geen windgegevens.
Aight nigga.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor het nieuwe breedbeeld decor natuurlijk, staat helga eindelijk niet meer voor het Oostblok maar bijna in Eurazië.
en over helga gesproken, die liet grafiekjes zien dat hele volgende week temperatuur boven 25 graden zou zijn![]()
Wat ze bevestigen door maandag de temperatuur tussen de 18 en 28 graden te schatten.quote:Wisselvallig weer met af en toe regen of enkele (onweers)buien. Vanaf
zondag grote onzekerheid in de temperatuurverwachting
tja met een pluim als deze:quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Grappig
Van een knmi weer-site
[..]
Wat ze bevestigen door maandag de temperatuur tussen de 18 en 28 graden te schatten.
Ja dat kan IK ook.
Je heb gelijk,het is 'achter'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan zag je mij echt niet voor de PC hoorlekker de weiland in om uit te waaien
Nope, het kan vriezen, het kan dooienquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand wat het zondag ongeveer wordt?
Hoe wat waarquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:25 schreef JohnFoK het volgende:
Erwin Kroll zegt, vrijdag en zaterdag kan het flink tekeer gaan!!
Hij vroeg niet om een Piet Paulusma weerberichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope, het kan vriezen, het kan dooienhet kan warm worden, maar ook koud
het kan stormachtig weer worden, maar ook zomers. Kortom, even afwachten
die geldt alleen voor friesland...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hij vroeg niet om een Piet Paulusma weerbericht![]()
Het weer voor zondag kun je nu niet voorspellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hij vroeg niet om een Piet Paulusma weerbericht![]()
da ken nooit!! Het is hier al ruim 6 weken raakquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:58 schreef appelsientje het volgende:
Als ik naar de buienradar kijk is het redelijk rustig qua neerslag.
De fikse buien zouden dacht ik pas vooral vanavond komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:58 schreef appelsientje het volgende:
Als ik naar de buienradar kijk is het redelijk rustig qua neerslag.
jups,weer om lekker binnen te zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef hondenfokker het volgende:
shit weer vieze regen
Niemand?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Maarruuhhh, weet iemand toevallig waar ik een ensemble kan vinden van Budapest?
quote:Er is hier rond 20.00 een windhoos geweest 500 meter van mijn huis,er ligt een stuk bos om van 100 bij 300 meter en er zijn de nodige auto,s beschadigt bij hotel de mallejan hier in Vierhouten,en er liggen de nodige bomen tegen het hotel aan
De hoos is rakelings langs een camping getrokken,er is daar zover ik weet geen schade.
ach, dat beetje waterquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef -skippybal- het volgende:
Het gaat hier nu echt hard!
Al is het op dit moment erg rustig qua meldingen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam had voornamelijk veel wind. P2000 meldingen zijn erg interessant om te volgen voor het hele land.
ja, maar je ziet dat er toch wat bomen zijn omgegaan, tent die weg wil waaien, die grip2 op de Veluwe. Had ik niet achter de bui gezocht die hier over trok!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:30 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Al is het op dit moment erg rustig qua meldingen.
Richting het westen zag ik een enorme flits, maar het is bij die ene gebleven. Wie weet komt het nog.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef IkWilbert het volgende:
Valt hier in Rijssen zwaar tegen, lost gewoon op boven mijn hoofd.... beetje regen en helemaal geen onweer.
-edit- begint nu wat harder te regenen.
mwah 3 flitsen en wat harde wind..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef DJKoster het volgende:
Harde regen en wind in Enschede![]()
Nog geen onweer gezien/gehoord
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:07 schreef Party_P het volgende:
00:44:35 27-07-07 19 I BRAN Prio 3 in ontvangst nemen ham en kaas bij de voordeur aub
707270044350802714 0802714 BRW N-O Gelderland ( Centralist )
Hoge prioriteit voor dit soort dingen
Was een windhoos,hier foto's:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef MrJones het volgende:
Beetje wind?
Tussen Vierhouten en Nunspeet zijn
honderden oude bomen omgewaaid.Bij een
hotel werden auto's bedolven en ook het
hotel zelf raakte beschadigd.De politie
raadt mensen af om het bos in te gaan.
NOS TT
er is er eentje besteld, met een beetje mazzel komt die tegen volgend weekend aan....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:24 schreef INViCTuS het volgende:
. Doe mij 1 hogedrukgebied aub.
Ligt het nu aan mij of liggen al die bomen weer 1 kant op, misschien toch weer een down-burst?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Was een windhoos,hier foto's:
http://www.veluwebeeld.nl/Windhoos%20Vierhouten.html
erg indrukwekkend.
Mooi blijft ie dan ook een beetje lang hangen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is er eentje besteld, met een beetje mazzel komt die tegen volgend weekend aan....
Pluim ziet er goed uit:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi blijft ie dan ook een beetje lang hangen?
Ze hebben het over een microburst.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of liggen al die bomen weer 1 kant op, misschien toch weer een down-burst?
(Dat werd de vorige keer gezegd in Hoogeveen, ik heb er verder geen verstand van hoor!)
http://en.wikipedia.org/wiki/Microburstquote:
ik hoop dat je gelijk hebt. Ben het weer nu wel beu eigenlijk. Heb echt behoefte aan zon en aangename temperaturen. ( krijgen we mss ook nog wat leuke onweersbuien met wat vuurwerk)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is er eentje besteld, met een beetje mazzel komt die tegen volgend weekend aan....
Volgens mij wel,de diameter van een microburst is kleinerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde maar dan kleiner dan een downburst?
Morgen nog zo een dag,en dan gaan we weer de regen in.quote:
nou, de laatste run is alweer een stuk minder zeker van z'n zaak, hoewel de hoeveelheid neerslag laag blijft. Kan dus wel duiden op hogedruk, maar dat hoeft dus in dit geval niet direct veel warmer weer op te leveren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
ik hoop dat je gelijk hebt. Ben het weer nu wel beu eigenlijk. Heb echt behoefte aan zon en aangename temperaturen. ( krijgen we mss ook nog wat leuke onweersbuien met wat vuurwerk)
Hier zal het zo wel gaan regenen,als ik buienradar bekijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaart van de wereld mét bewolking. Bijna realtime (max. uurtje of 6 vertraging)!
Wat is dat dan? klopt die wel?quote:
dat vraag ik me ook een hele tijd af!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:35 schreef hondenfokker het volgende:
vraag je wat is er met indahnesia dot com ik ga hem ff mailen hij is er al een tijd niet
Mooie fotoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef Eveli het volgende:
Minuutje geleden gemaakt door het raam waar ik nu met de computer bij zit:
[afbeelding]
Een dubbele, gespiegelde regenboog! En de onderste was echt de helderste regenboog die ik ooit gezien heb, zo mooi!Helaas zijn ze nu al weer weg.
was ook zo in Zoetermeer rond dat tijdstip, nu regent het trouwens hierquote:Op maandag 30 juli 2007 07:30 schreef i2Them2 het volgende:
Trokken hier vanochtend enkele zware buien langs. En rond 6 uur vanochtend wat onweer.
Was deze niet te zien bij het weer op RTL4 van half 7?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef Eveli het volgende:
Minuutje geleden gemaakt door het raam waar ik nu met de computer bij zit:
[afbeelding]
Een dubbele, gespiegelde regenboog! En de onderste was echt de helderste regenboog die ik ooit gezien heb, zo mooi!Helaas zijn ze nu al weer weg.
Ach,daar word hij alleen maar hard van.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:16 schreef Eveli het volgende:
Toestraks zo'n hoosbui gehad en de hond lag buiten, maar die kon niet naar binnen omdat de deur dicht was gewaaid en wij dachten dattie al binnen was. Beest helemaal drijfnat, best zielig.
Ik heb niks opgestuurd in ieder geval.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Was deze niet te zien bij het weer op RTL4 van half 7?
het is gewoon koud man, als de baby vannacht komt moet ik gewoon gaan stokenquote:
Geen last vanquote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is gewoon koud man, als de baby vannacht komt moet ik gewoon gaan stoken
ja heerlijk.., de ene bui na de anderequote:Op maandag 30 juli 2007 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Heerlijk weer vanavond 8)
Doe maar, anders verbranden ze volgende week nog in de zon. Ik ga er nog steeds vanuit dat het waar is. De zon laat zich zien vanaf woensdag!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef Adelante het volgende:
Moeten we de zomerbloeiers al binnen zetten?
Alleen het noorden krijgt vandaag nog te maken met wat buien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef Fredo55 het volgende:
Lekker weer hier,lijkt een droge dag te worden.![]()
En dat zijn pittige buien, dat kan ik je verzekeren. Het gaat er hier op moment te keer, wat een hoosbui.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Alleen het noorden krijgt vandaag nog te maken met wat buien.
Beetje zon en 22 gradenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef TommyGun het volgende:
Nou, gaat de goeie kant op wat betreft 't weer voor morgen enzo
beetje zon? het is strak blauw!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beetje zon en 22 graden
Wat een kutzomer.
veel plezier!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef kahaarin het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Heerlijk, wij vertrekken zo naar Ameland, even een weekje weg, lijkt op morgenavond na een mooie week te worden!![]()
Radar ongesteldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=2007&maand=08&uur=18&minuut=30&dag=01&id=8382099&bliksem=0
Wat een raar bruin weerverschijnsel..![]()
God zijn aars is vierkantquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef Eveli het volgende:
Een bui spetterpoep?
Doe niet zo sarcastisch!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef Klonk het volgende:
Ik bijvoorbeeld
Da's nou wat homo's verstaan onder het roergebied.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=2007&maand=08&uur=18&minuut=30&dag=01&id=8382099&bliksem=0
Wat een raar bruin weerverschijnsel..![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's nou wat homo's verstaan onder het roergebied.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's nou wat homo's verstaan onder het roergebied.
Dat gaat inderdaad lekker zeg!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:37 schreef Fredo55 het volgende:
Morgen dus onweer in het zuidoosten,kijk eens naar meteox wat er allemaal ontstaat boven France!
regen komt er aan, geduld!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:40 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf! waarom zijn er hier alleen maar van die grijze wolken is het koud?![]()
volgens mij trekt het richting duitsland nuquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die grote bui komt niet echt vooruit.
Er gaat niets boven Ostgewitterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Onweer wat dus niks voorsteltonweer uit het ZW
nee hoor wij zetten gewoon de airco aan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Saai kut weerbewolkt
niet eens regen
walgelijk rotweer! Op naar de mensen die straks lopen te klagen dat het te warm is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |