De fikse buien zouden dacht ik pas vooral vanavond komen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:58 schreef appelsientje het volgende:
Als ik naar de buienradar kijk is het redelijk rustig qua neerslag.
jups,weer om lekker binnen te zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef hondenfokker het volgende:
shit weer vieze regen
Niemand?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Maarruuhhh, weet iemand toevallig waar ik een ensemble kan vinden van Budapest?
quote:Er is hier rond 20.00 een windhoos geweest 500 meter van mijn huis,er ligt een stuk bos om van 100 bij 300 meter en er zijn de nodige auto,s beschadigt bij hotel de mallejan hier in Vierhouten,en er liggen de nodige bomen tegen het hotel aan
De hoos is rakelings langs een camping getrokken,er is daar zover ik weet geen schade.
ach, dat beetje waterquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef -skippybal- het volgende:
Het gaat hier nu echt hard!
Al is het op dit moment erg rustig qua meldingen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam had voornamelijk veel wind. P2000 meldingen zijn erg interessant om te volgen voor het hele land.
ja, maar je ziet dat er toch wat bomen zijn omgegaan, tent die weg wil waaien, die grip2 op de Veluwe. Had ik niet achter de bui gezocht die hier over trok!quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:30 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Al is het op dit moment erg rustig qua meldingen.
Richting het westen zag ik een enorme flits, maar het is bij die ene gebleven. Wie weet komt het nog.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:28 schreef IkWilbert het volgende:
Valt hier in Rijssen zwaar tegen, lost gewoon op boven mijn hoofd.... beetje regen en helemaal geen onweer.
-edit- begint nu wat harder te regenen.
mwah 3 flitsen en wat harde wind..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef DJKoster het volgende:
Harde regen en wind in Enschede![]()
Nog geen onweer gezien/gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |