Wat is dat dan? klopt die wel?quote:
dat vraag ik me ook een hele tijd af!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:35 schreef hondenfokker het volgende:
vraag je wat is er met indahnesia dot com ik ga hem ff mailen hij is er al een tijd niet
Mooie fotoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef Eveli het volgende:
Minuutje geleden gemaakt door het raam waar ik nu met de computer bij zit:
[afbeelding]
Een dubbele, gespiegelde regenboog! En de onderste was echt de helderste regenboog die ik ooit gezien heb, zo mooi!Helaas zijn ze nu al weer weg.
was ook zo in Zoetermeer rond dat tijdstip, nu regent het trouwens hierquote:Op maandag 30 juli 2007 07:30 schreef i2Them2 het volgende:
Trokken hier vanochtend enkele zware buien langs. En rond 6 uur vanochtend wat onweer.
Was deze niet te zien bij het weer op RTL4 van half 7?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef Eveli het volgende:
Minuutje geleden gemaakt door het raam waar ik nu met de computer bij zit:
[afbeelding]
Een dubbele, gespiegelde regenboog! En de onderste was echt de helderste regenboog die ik ooit gezien heb, zo mooi!Helaas zijn ze nu al weer weg.
Ach,daar word hij alleen maar hard van.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:16 schreef Eveli het volgende:
Toestraks zo'n hoosbui gehad en de hond lag buiten, maar die kon niet naar binnen omdat de deur dicht was gewaaid en wij dachten dattie al binnen was. Beest helemaal drijfnat, best zielig.
Ik heb niks opgestuurd in ieder geval.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Was deze niet te zien bij het weer op RTL4 van half 7?
het is gewoon koud man, als de baby vannacht komt moet ik gewoon gaan stokenquote:
Geen last vanquote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is gewoon koud man, als de baby vannacht komt moet ik gewoon gaan stoken
ja heerlijk.., de ene bui na de anderequote:Op maandag 30 juli 2007 22:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Heerlijk weer vanavond 8)
Doe maar, anders verbranden ze volgende week nog in de zon. Ik ga er nog steeds vanuit dat het waar is. De zon laat zich zien vanaf woensdag!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef Adelante het volgende:
Moeten we de zomerbloeiers al binnen zetten?
Alleen het noorden krijgt vandaag nog te maken met wat buien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef Fredo55 het volgende:
Lekker weer hier,lijkt een droge dag te worden.![]()
En dat zijn pittige buien, dat kan ik je verzekeren. Het gaat er hier op moment te keer, wat een hoosbui.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Alleen het noorden krijgt vandaag nog te maken met wat buien.
Beetje zon en 22 gradenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef TommyGun het volgende:
Nou, gaat de goeie kant op wat betreft 't weer voor morgen enzo
beetje zon? het is strak blauw!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beetje zon en 22 graden
Wat een kutzomer.
veel plezier!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef kahaarin het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Heerlijk, wij vertrekken zo naar Ameland, even een weekje weg, lijkt op morgenavond na een mooie week te worden!![]()
Radar ongesteldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=2007&maand=08&uur=18&minuut=30&dag=01&id=8382099&bliksem=0
Wat een raar bruin weerverschijnsel..![]()
God zijn aars is vierkantquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef Eveli het volgende:
Een bui spetterpoep?
Doe niet zo sarcastisch!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef Klonk het volgende:
Ik bijvoorbeeld
Da's nou wat homo's verstaan onder het roergebied.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef DJKoster het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=2007&maand=08&uur=18&minuut=30&dag=01&id=8382099&bliksem=0
Wat een raar bruin weerverschijnsel..![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's nou wat homo's verstaan onder het roergebied.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's nou wat homo's verstaan onder het roergebied.
Dat gaat inderdaad lekker zeg!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:37 schreef Fredo55 het volgende:
Morgen dus onweer in het zuidoosten,kijk eens naar meteox wat er allemaal ontstaat boven France!
regen komt er aan, geduld!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:40 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf! waarom zijn er hier alleen maar van die grijze wolken is het koud?![]()
volgens mij trekt het richting duitsland nuquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die grote bui komt niet echt vooruit.
Er gaat niets boven Ostgewitterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Onweer wat dus niks voorsteltonweer uit het ZW
nee hoor wij zetten gewoon de airco aan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Saai kut weerbewolkt
niet eens regen
walgelijk rotweer! Op naar de mensen die straks lopen te klagen dat het te warm is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |