Doet de naam eer aan idd.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:38 schreef Fredo55 het volgende:
Hier geen wind,en ook geen regen.![]()
Dit was ooit een rommelmarkt:
[afbeelding]
Wat een rommel zeg.![]()
Nee,de rommelmarkt zou sowieso niet doorgaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doet de naam eer aan idd.....![]()
Niemand gewond?
Lastig dat je nergens meer mag roken he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef IkWilbert het volgende:
Gadver stond net even buiten met een collega, het is gewoon koud! Het lijkst wel herfst buiten...
ik rook niet, mijn collega wel... soms loop ik even mee voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lastig dat je nergens meer mag roken he?
probeer jij nu de lolbroek uit te hangen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lastig dat je nergens meer mag roken he?
+ wind en af en toe een spatje..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Enschede, bewolkt...
das waar... al zie ik dat vanaf hier nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
+ wind en af en toe een spatje..
Herfstweer dus
Lekker terrasjesweer in Tholen hondenfokker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef hondenfokker het volgende:
Johnfok maak ff de OP af http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DASOO
Het heeft wel geregend in Enschede, zo rond 1 uur.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef DJKoster het volgende:
Enschede wordt net niet geraakt door de buien..![]()
Pauperweer..
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?quote:Noodweer treft Vlaanderen
POPERINGE (ANP) - Het Vlaamse dorp Poperinge bij Ieper is onder water gelopen, toen er in enkele uren 60 liter regen per vierkante meter viel. Een groep kampeerders is geëvacueerd naar een sporthal.
Burgemeester Christof Dejaegher van Poperinge heeft het rampenplan afgekondigd. Het leger heeft 25 militairen gestuurd. De soldaten blijven bewoners helpen tot de situatie weer normaal is, aldus een woordvoerder van minister André Flahaut (Defensie) dinsdag.
In het nabijgelegen Watou is het dorpscentrum voor de tweede keer in vier dagen ondergelopen. In Oostvleteren kwamen enkele boerderijen blank te staan, waaronder een groot aardappelbedrijf. In Zedelgem liepen de kelders van een splinternieuw gemeentehuis onder.
Vooral in de Vlaamse grensstreek met Frankrijk zijn er problemen, meldde omroep VRT. De rivier de IJzer dreigt te overstromen, maar daarbij lopen geen woonwijken gevaar.
Die 2e foto, dan heb je ook zoiets van "WTF ligt daar nou in mijn tuin"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:32 schreef i2Them2 het volgende:
Weet niet of deze foto's hier al neer waren gezet? Polen gister:
[afbeelding]`
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=DW&Date=20070723&Category=GALERIA03&ArtNo=723001&Ref=PH&Params=Itemnr=1
Lijkt me wel,gisteravond zag je die buien gewoon boven Vlaanderen hangen,de kust van Zeeland nog aangedaan en zo de noordzee op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?
Idd. Die hagel zijn gewoon 10cm groot. Die updraft moet wel heel sterk zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die 2e foto, dan heb je ook zoiets van "WTF ligt daar nou in mijn tuin"
Verlaat Pasenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:32 schreef i2Them2 het volgende:
Weet niet of deze foto's hier al neer waren gezet? Polen gister:
[afbeelding]`
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=DW&Date=20070723&Category=GALERIA03&ArtNo=723001&Ref=PH&Params=Itemnr=1
Lekker danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?
neut het is bagger nog te veel windquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Lekker terrasjesweer in Tholen hondenfokker?![]()
Hier schijnt de zon heerlijk.![]()
Die is allemaal boven zuidwest Nederland en het westen van Belgie gevallenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg waar blijft die verwachte 29mm hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |