Doet de naam eer aan idd.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:38 schreef Fredo55 het volgende:
Hier geen wind,en ook geen regen.![]()
Dit was ooit een rommelmarkt:
[afbeelding]
Wat een rommel zeg.![]()
Nee,de rommelmarkt zou sowieso niet doorgaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doet de naam eer aan idd.....![]()
Niemand gewond?
Lastig dat je nergens meer mag roken he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef IkWilbert het volgende:
Gadver stond net even buiten met een collega, het is gewoon koud! Het lijkst wel herfst buiten...
ik rook niet, mijn collega wel... soms loop ik even mee voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lastig dat je nergens meer mag roken he?
probeer jij nu de lolbroek uit te hangen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lastig dat je nergens meer mag roken he?
+ wind en af en toe een spatje..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Enschede, bewolkt...
das waar... al zie ik dat vanaf hier nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
+ wind en af en toe een spatje..
Herfstweer dus
Lekker terrasjesweer in Tholen hondenfokker?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef hondenfokker het volgende:
Johnfok maak ff de OP af http://wiki.fok.nl/index.php/OP/DASOO
Het heeft wel geregend in Enschede, zo rond 1 uur.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:18 schreef DJKoster het volgende:
Enschede wordt net niet geraakt door de buien..![]()
Pauperweer..
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?quote:Noodweer treft Vlaanderen
POPERINGE (ANP) - Het Vlaamse dorp Poperinge bij Ieper is onder water gelopen, toen er in enkele uren 60 liter regen per vierkante meter viel. Een groep kampeerders is geëvacueerd naar een sporthal.
Burgemeester Christof Dejaegher van Poperinge heeft het rampenplan afgekondigd. Het leger heeft 25 militairen gestuurd. De soldaten blijven bewoners helpen tot de situatie weer normaal is, aldus een woordvoerder van minister André Flahaut (Defensie) dinsdag.
In het nabijgelegen Watou is het dorpscentrum voor de tweede keer in vier dagen ondergelopen. In Oostvleteren kwamen enkele boerderijen blank te staan, waaronder een groot aardappelbedrijf. In Zedelgem liepen de kelders van een splinternieuw gemeentehuis onder.
Vooral in de Vlaamse grensstreek met Frankrijk zijn er problemen, meldde omroep VRT. De rivier de IJzer dreigt te overstromen, maar daarbij lopen geen woonwijken gevaar.
Die 2e foto, dan heb je ook zoiets van "WTF ligt daar nou in mijn tuin"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:32 schreef i2Them2 het volgende:
Weet niet of deze foto's hier al neer waren gezet? Polen gister:
[afbeelding]`
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=DW&Date=20070723&Category=GALERIA03&ArtNo=723001&Ref=PH&Params=Itemnr=1
Lijkt me wel,gisteravond zag je die buien gewoon boven Vlaanderen hangen,de kust van Zeeland nog aangedaan en zo de noordzee op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?
Idd. Die hagel zijn gewoon 10cm groot. Die updraft moet wel heel sterk zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die 2e foto, dan heb je ook zoiets van "WTF ligt daar nou in mijn tuin"
Verlaat Pasenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:32 schreef i2Them2 het volgende:
Weet niet of deze foto's hier al neer waren gezet? Polen gister:
[afbeelding]`
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=DW&Date=20070723&Category=GALERIA03&ArtNo=723001&Ref=PH&Params=Itemnr=1
Lekker danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat een restant van de buien die boven Engeland hingen?
neut het is bagger nog te veel windquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Lekker terrasjesweer in Tholen hondenfokker?![]()
Hier schijnt de zon heerlijk.![]()
Die is allemaal boven zuidwest Nederland en het westen van Belgie gevallenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg waar blijft die verwachte 29mm hier?
Juist ja, ik ga iig niet meer die klote berichten volgen die elke keer maar zeggen dat het noorden het meeste krijgtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die is allemaal boven zuidwest Nederland en het westen van Belgie gevallen.
Ze zijn bezig met verbouwingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:05 schreef Adelante het volgende:
weet iemand of de studio van rtl4 is afgebrand ofzo? ze zitten er de laatste tijd een beetje zielig bij vanuit die "weerkamer" voor dat te kleine plasma scherm
En jawel. 't Regent weer es voor de veranderingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het mooie rode puntje ten W van Maastricht op de radar is hier nu mooi te zien. Lekker donkerblauw.
Morgen even jaquote:
voor het nieuwe breedbeeld decor natuurlijk, staat helga eindelijk niet meer voor het Oostblok maar bijna in Eurazië.quote:
Dan meld ik sinds gisterochtend 33mm.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als hier mensen zijn die metingen doen (regen / wind), zou die dan de gegevens hier willen posten?![]()
Wind alleen voor vandaag. De regen vanaf gister tot nu
Ik ga hier een overzicht van maken. Op WW doet iemand dit ook, echter alleen meer voor de kust provincies, ik ga het meer landelijk doen inc kustprovinciesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar moet je dat voor hebben trouwens?![]()
Als ik het ensemble bekijk zie ik nog (geen) enkele 25+. En het ensemble gaat tot 9 augustus. Trouwens wel iedere dag kans op regenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
en over helga gesproken, die liet grafiekjes zien dat hele volgende week temperatuur boven 25 graden zou zijn![]()
Hier 12,4 mm. Ook geen windgegevens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als hier mensen zijn die metingen doen (regen / wind), zou die dan de gegevens hier willen posten?![]()
Wind alleen voor vandaag. De regen vanaf gister tot nu
Its oke, thnxquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:14 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Als ik het ensemble bekijk zie ik nog (geen) enkele 25+. En het ensemble gaat tot 9 augustus. Trouwens wel iedere dag kans op regen.
[..]
Hier 12,4 mm. Ook geen windgegevens.
Aight nigga.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor het nieuwe breedbeeld decor natuurlijk, staat helga eindelijk niet meer voor het Oostblok maar bijna in Eurazië.
en over helga gesproken, die liet grafiekjes zien dat hele volgende week temperatuur boven 25 graden zou zijn![]()
Wat ze bevestigen door maandag de temperatuur tussen de 18 en 28 graden te schatten.quote:Wisselvallig weer met af en toe regen of enkele (onweers)buien. Vanaf
zondag grote onzekerheid in de temperatuurverwachting
tja met een pluim als deze:quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Grappig
Van een knmi weer-site
[..]
Wat ze bevestigen door maandag de temperatuur tussen de 18 en 28 graden te schatten.
Ja dat kan IK ook.
Je heb gelijk,het is 'achter'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan zag je mij echt niet voor de PC hoorlekker de weiland in om uit te waaien
Nope, het kan vriezen, het kan dooienquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weet iemand wat het zondag ongeveer wordt?
Hoe wat waarquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:25 schreef JohnFoK het volgende:
Erwin Kroll zegt, vrijdag en zaterdag kan het flink tekeer gaan!!
Hij vroeg niet om een Piet Paulusma weerberichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope, het kan vriezen, het kan dooienhet kan warm worden, maar ook koud
het kan stormachtig weer worden, maar ook zomers. Kortom, even afwachten
die geldt alleen voor friesland...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hij vroeg niet om een Piet Paulusma weerbericht![]()
Het weer voor zondag kun je nu niet voorspellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hij vroeg niet om een Piet Paulusma weerbericht![]()
da ken nooit!! Het is hier al ruim 6 weken raakquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:58 schreef appelsientje het volgende:
Als ik naar de buienradar kijk is het redelijk rustig qua neerslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |