ja maar brian ontkent het niet dus drámaquote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef tony38 het volgende:
da[quote]Op maandag 23 juli 2007 21:16 schreef ocmer het volgende:
maar even jongens en meiden had nadia dit niet al afgesproken met dennix en jaap dat ze dit zou doen ongeveer 3 a 4 dagen geleden????
[/uote]q
dat dacht ik dus ook lach me kapot als het zo is![]()
![]()
![]()
![]()
Nadia is echt de aandachtshoer van de eeuw.........quote:Op maandag 23 juli 2007 21:21 schreef ericahysterica het volgende:
dellie ziet het toch wel scherp in haar oeverloze domheid.
En dat vind ik dan wel weer heel erg leuk van haar!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een ijskoningin die amanda prachtig
![]()
werksequote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef blomst het volgende:
hoop op een mooie update morgen vroeg
Pleace![]()
werken![]()
Hmm, waarschijnlijk ook weer in opdracht van...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
Kan die Natas niet opdonderen.Ze verpest elke ruzie.
Ik moet terug denken aan het plan van haar en Brian om Huub te zoenen om zo Lieke te kwetsen. Toen wist ze dus heel goed waarmee ze bezig was.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef ericahysterica het volgende:
dellie ziet er heel mat uit
ja inclusief zalvend stemmetjequote:
Hij heeft para-adrenaline voor 100quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef StephanL het volgende:
Brian heeft energie voor 10.
Alles loopt vast, zelfs de officiele site en de Vistagadgetquote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef lillkiss het volgende:
florisD loopt ook vast.. nog nooit last van gehad![]()
Vreemd. HiDiHo is hier een drama en Floris loopt als een treintje.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef lillkiss het volgende:
florisD loopt ook vast.. nog nooit last van gehad![]()
Deed ze ook niet bij Huub en Lieke.Weg met dat mens ,ze had allang thuis moeten zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hmm, waarschijnlijk ook weer in opdracht van...
Slecht geacteerd, maar wel enorm vals om zo alle zieligheid te claimen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef FSR het volgende:
Ik zit toch niet naar goede, slechte tijden te kijken....dat is net zo slecht geacteerd....
Straks maar weer het doucheputjequote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef StephanL het volgende:
Brian heeft energie voor 10.
Jij bent zoooooo bruut!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Naaidieja krijg de vinketering en hou je smoel![]()
Partypooper.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tot nu nog niet één streamlock, het kan dus nooit echt erg zijn
True...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Slecht geacteerd, maar wel enorm vals om zo alle zieligheid te claimen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:25 schreef Meneermax het volgende:
Boo fucking hoo. Stoephoer van een Nadia
[afbeelding]
ja heeft ze nog steeds om bling blingquote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef ScofieldM het volgende:
Amanda heeft nog steeds Brian's ketting om?![]()
Misschien bij jou maar hier de hele dag al niet en dat is in maanden niet voorgekomenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Visual het volgende:
HiDiHo loopt goed
Waarschiinlijk was het ook niet zo'n drama geworden als ze het meteen verteld haddenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef tony38 het volgende:
waar maken ze zich nou druk om mag je nog niet eens je tong in iemand zijn mond steken.dat is toch miet vreemd gaan
Overduidelijk, mooie capquote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Zo moet het toch wel goed duidelijk zijn?
[afbeelding]
Wat? die hamsterbek? ja hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Disana het volgende:
Zo moet het toch wel goed duidelijk zijn?
[afbeelding]
Dat is Mama Nettie.quote:
Dan ligt het toch echt aan je verbinding.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Misschien bij jou maar hier de hele dag al niet en dat is in maanden niet voorgekomen
Scherp Donnyquote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef ScofieldM het volgende:
Verstandig.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Ik heb toch sterk het vermoeden dat er een verbod is om naar de fitness te wandelen.
Thanks Varen verklaard een hoopquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Lopen prima, alleen een voor een, helaas
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Staan er al mensen klaar om leveranciers te bellen of vliegtuigen op te laten stijgen?
Denk dat dat op alle plasma's in het huis heeft gestaanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Ik heb toch sterk het vermoeden dat er een verbod is om naar de fitness te wandelen.
Mama Brain, maar ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt..;-)quote:
Tuurlijk anders was Hupert er al 10.000x geweestquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Brian is heel link wat de camera's betreft. Hij weet precies wanneer hij in de gaten wordt gehouden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Dus Nadia en Wifebeater hebben ineens WEL gezoend? Dacht dat Nadia dat verzonnen had om Dennix jaloers te maken?
Ik kan dit hele programma niet meer volgens, er zit geen enkele logica meer in de verhaal lijnen
Zelfmedelijdenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Jezus Nadia hou eens op met dat achterlijke gejank.Er is niemand dood ofzo ,je heb net een stel uit elkaar gehaald .Precies wat je bedoeling was.
Laat het los, het klopt van geen kanten meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Dus Nadia en Wifebeater hebben ineens WEL gezoend? Dacht dat Nadia dat verzonnen had om Dennix jaloers te maken?
Ik kan dit hele programma niet meer volgens, er zit geen enkele logica meer in de verhaal lijnen
Zo istie toch precies binnen het Fok!-kader ?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
vriend, verklein hem even...je kan het!
Dennix zal wel alle eer opeisenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Jezus Nadia hou eens op met dat achterlijke gejank.Er is niemand dood ofzo ,je heb net een stel uit elkaar gehaald .Precies wat je bedoeling was.
Ik denk niet dat ze Brian echt wil hebben. Ze wil alleen maar het gevoel hebben dat ze hem kan krijgen als ze wil.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef FSR het volgende:
[..]
True...
Ik kan best geloen dat je het kut vind...
Maar het is Nadiedinges d'r bedoeling, en zo Bwin tot de hare te maken....
Zoals ze het nu brengt is het wel een beetje overdone...
En dat noemt ze vreemdgaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef tony38 het volgende:
tjonge tjonge een zoentje
Ja hequote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Thanks Varen verklaard een hoopdan moeten we maar even door de zure appel heenbijten
Je mag naast de liefde best zakelijk blijven hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef ScofieldM het volgende:
Ze had t eerst verzonnen om hem jaloers te maken en toen dat niet werkte heeft ze het maar gedaanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Sletquote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ik bek ook met iedereen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het alarmnummer al voorgeprogrammeerd in mijn mobieltje.
nee hoor. een gesprekje met haar baasje en ze ligt weer met haar kontje wijdquote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
het is nu uit met brian dus dellie kan doen wat ze wil en reken maar........pay back time![]()
![]()
![]()
Amanda gaat bij Dennis verder waar Naaidienee stoptquote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
het is nu uit met brian dus dellie kan doen wat ze wil en reken maar........pay back time![]()
![]()
![]()
Enige wat stuk, althans, enigzins beschadigd is, is haar anus.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda is helemaal stuk. Laat ik daar nu niks van merken.![]()
Het gaat Amanda er om dat sinds ze een 'relatie' hebben ze steeds rekening heeft gehouden met Brian zijn wensen. Niet meer dansen met Huub, niet in de buurt komen van Mitch, niet te veel drinken..enz.quote:
Opvallend, wat een eerlijkheid van Amandaquote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef Dark het volgende:
Natas - We geven Huub en Slieko geen kans om hier gebruik van te maken.
Aman - Zij hebben niks gedaan, zij hebben hier niets mee te maken.
en d'r 'haar'quote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Enige wat stuk, althans, enigzins beschadigd is, is haar anus.
En het dan nog een week verzwijgen, terwijl het grootste deel van het huis het al wistquote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het gaat Amanda er om dat sinds ze een 'relatie' hebben ze steeds rekening heeft gehouden met Brian zijn wensen. Niet meer dansen met Huub, niet in de buurt komen van Mitch, niet te veel drinken..enz.
En hij zoent stiekum achter haar rug om.. daar is ze pissed om.
Ofzo![]()
Nee vannacht niet want dan slaapt ze bij Natas zegt zequote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef MissSomebody het volgende:
Kan alleen maar hopen dat Amanda dit vol houdt.![]()
Zal me niets verbazen als het vanacht weer een potje konijnen is tuss B. en A....![]()
Ja dat doet Amanda goed iddquote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef mootie het volgende:
Cool, Natasja probeert Huub en Lieke erbij te betrekken, Amanda geeft aan dat zij hier echt niets mee van doen hadden.
Wat weet jij daarvanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Enige wat stuk, althans, enigzins beschadigd is, is haar anus.
Hmmm....beter, maar eerst zien dan geloven..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee vannacht niet want dan slaapt ze bij Natas zegt ze
Ach...dat is hetzelfde als dat negeren..lukt haar ook van geen kant!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
Natas gaat ook niet meer tegen brian praten!
Cool!!!!!!!!
lol...quote:
Ik beschouw een tongzoen ook als vreemdgaanquote:
Dat hebben ze al 10 keer verteld, Nadiaaaatje schrok er zoooooooo errug van.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft niet terug gezoend en schrok er heel erg van?![]()
valt mee hoor de cossen zijn nog steeds het leukste op dit moment en die kan je teruglezenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik beschouw een tongzoen ook als vreemdgaan![]()
Dat doe je gewoon niet als je een relatie hebt...
Dus het initiatief kwam van Brian...wil ze dat ermee zeggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft niet terug gezoend en schrok er heel erg van?![]()
Denk het wel, haren stylen, make uppie bijwerken en even lekker fris onder doche...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef NS het volgende:
Zou Nadia d'r haren aan het stylen zijn nu?
Nee, mascara aanbrengen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef NS het volgende:
Zou Nadia d'r haren aan het stylen zijn nu?
Idd... das over de grens.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik beschouw een tongzoen ook als vreemdgaan![]()
Dat doe je gewoon niet als je een relatie hebt...
Ik heb bijna geen streams gezien vandaag, dus ik ken het 'officiele' verhaal nietquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al 10 keer verteld, Nadiaaaatje schrok er zoooooooo errug van.
Ik geloof er geen ruk van, Nadiaaatje dacht: Eindelijk!
![]()
Alle 3 de keren schrok ze er zooooooooooo erg van?? Yeah rightquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al 10 keer verteld, Nadiaaaatje schrok er zoooooooo errug van.
Ik geloof er geen ruk van, Nadiaaatje dacht: Eindelijk!
![]()
Man..... mag ik bij jou liggen (jankstemmetje). Natasja propt ze samen in bed....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef ScofieldM het volgende:
Natasia:"Is er iets wat ik voor je doen kan?"![]()
betuttelend en zalvend getverdemme
Ik heb hier lang geleden al geintroduceerd dat Natasia vrouwen pimpt. Nadia is haar nieuwe sletje, naast Amanda.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Ik vind Natasia nu enger dan Brian.
Natasja is harstikke geschiftquote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
Natasia: houd haar vast en blijf bij haar. Jij bent haar vriendinnetje. Hoe boos ze ook is, ga bij haar liggen.
Doe normaal zeg!
Há.. voor hoelang?? Heeft ze dat er ook bij gezegd??quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
Brian kan doodvallen, wat Nadia betreft!
Even wachten tot morgenavondquote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Meneermax het volgende:
Komop Amanda, 2 smsjes voor jou als je d'r recht in d'r gezicht rochelt.
Dat was veel beter geweest.Dat domme en valse wijf verpest alles.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef willem-jozef het volgende:
het is toch godverdomme allemaal wat. hoe heeft brian dat nu kunnen doen? kijk nou toch is wat een verdriet. gelukkig is supermama natasia nog in da house, stel je voor dat ze terug was naar haar eigen kroost, dan hadden wij nu pas echt serious shit gehad
Ze heeft zich eerst even opnieuw opgemaakt, kan ze veilig verder jankenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef ScofieldM het volgende:
Wat een jankwijf is dat die Nadia![]()
![]()
Er komt geen einde aan die waterstromen van d'r.
hahaha goeie man !quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Meneermax het volgende:
Komop Amanda, 2 smsjes voor jou als je d'r recht in d'r gezicht rochelt.
Ze wil Brian nog even voor zichzelf, denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zegt Natasja niet "Je bent al 6 maanden bevriend met Brian, laat HEM niet vallen"![]()
![]()
Vreemde prioriteiten heeft dat wijf ineens...
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Natas rot nu effe op.Word niet goed van dat mens,ze verpest alles.Ruzie in de tent dat willen we.
Natasia juicht van binnen.. want een breuk tussen Amanda en Brian zat ze al heel lang op te wachten. Krijgt zij weer de aandacht!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zegt Natasja niet "Je bent al 6 maanden bevriend met Brian, laat HEM niet vallen"![]()
![]()
Vreemde prioriteiten heeft dat wijf ineens...
Inderdaad, die heeft bijna net zoveel gevoel voor drama als mn hond als ze iets wilquote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Meneermax het volgende:
And the
[afbeelding]
Oscar goes to: Dramaqueen Nadia!!!!
hee een dennis fan die zijn zeldzaam mag ik je handtekenning?????quote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Inderdaad, die heeft bijna net zoveel gevoel voor drama als mn hond als ze iets wil
Nou Amanda is inderdaad oprecht verdrieterig!!!! ik vind het best zielig voor dr, vooral omdat die Nadia gewoon het slachtoffer aan het spelen is!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
die wijven hebben nooit geleerd respect te hebben voor andermans verdriet en je dan even op de vlakte te houden en de ander de ruimte te geven
Dat zou me echt niets verbazen.. maar dan ligt Nadia helemaal waar ze liggen wil: Naast Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is primitief...die gaat haar en Brian terugpakken door met Dennis in bed te belanden
TUUURRRLLLIIIJJJJJKKKK ik ben net zo aardig, vriendelijk, sociaal gevoelig etc als Dennis, wil je er nog wat bij vermeld hebben ???quote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef ocmer het volgende:
[..]
hee een dennis fan die zijn zeldzaam mag ik je handtekenning?????
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
Las net dat Huub een onslagronde heeft aangevraagd voor Brian. Opzich een goeie zet maar ben toch bang dat door die aktie Brian, Amanda en Tasja weer dichter naar elkaar gaan komen. Amanda kan niet langer dan 1 dag dingen onthouden dus die is donderdag niet meer boos.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuk, Amanda boos en Nadia huilend op bed en Brian doet een kunstje met zijn sportbroekje
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!! en inderdaad, dat is wat mijn vermoedens over Amanda al eerder bevestigde, dit zou ze zelf nooit flikken bij iemand die ze mag, ze is heel recht door zee, daarbij ordi, maar wel eerlijk! en leuk ordiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou me echt niets verbazen.. maar dan ligt Nadia helemaal waar ze liggen wil: Naast Brian
Zo jammer dat Amanda niet doorheeft wat voor doortrapt kreng Nadia is.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef Dark het volgende:
Nadia - Zullen we op mij bed gaan liggen, onder de deken.
nee hoor ik vind het wel leuk, ik weet wel al zeker dat jij meer in breng hebt hier dan dennus daar maar we zullen zienquote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
TUUURRRLLLIIIJJJJJKKKK ik ben net zo aardig, vriendelijk, sociaal gevoelig etc als Dennis, wil je er nog wat bij vermeld hebben ???
Ja, das beter dan die plaatsvervangende schaamte die ik ook opvoel komen!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik moet een beetje lachen om Nadia
Omdat ze zo'n slechte vriendin voor Amanda is....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef Day het volgende:
Dus Brian heeft wél met Nadia gezoend?
En waarom jankt Nadia?
Ik zou Nadia zo op straat zetten en d'r troep erachteraan gooien. Geen meelij met stokende aandachttrekkersquote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en balen dat je dan in 1 huis woont![]()
verschuilen kan niet
En nu dan, " snik snik is dit allesssss??? snik snik, jah hihihi, wellicht een hele fles zou ons wel goed doen" aarrcchhhhhhhhh Dennis doe je werk en schiet haar neer!!!!!!1quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
Nadia: neeee, moet geen rosé gaan drinken! snif
Amanda: Elly!!
Nadia: doe er maar twee!
mwoehaha
Zijn lontje brand en de klap komt straks.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
En wat heeft Brian hierover te zeggen, ontkent hij, geeft hij toe?
Brian gaf het gelijk toe.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Geloof me, delletje houdt geen voet bij stuk.quote:
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasia iedere dag haar tong in zijn mond legt.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Hij heeft het gelijk toegegevenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama's![]()
Dan blijf ik nog ff zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn lontje brand en de klap komt straks.
sttttttt wilgo kijk meequote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasie iedere dag haar tong in zijn mond legt.
Nouhou..smullen hoor.![]()
Je kan er wel wat neerbuigend over doen maar het schijnt dus wel te werken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Staan er al mensen klaar om leveranciers te bellen of vliegtuigen op te laten stijgen?
Gatver...moet er niet aan denken aan die lap van haar..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft het al toegeven en gezegd dat Natasie iedere dag haar tong in zijn mond legt.
Nouhou..smullen hoor.![]()
Nog ff en de stemming is donderdag niet voor Lieke maar voor Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
Nada: Maak je geen zorgen, Brian gaat vanzelf weg uit de villa.
Nieuw script?
Heejjjj waar is je nieuwe avatar, die vond ik net zooo leuk, paste goed bij de inrichting van me huis, shreckgroen, rood en rose ooo sooorryyy allemaal was heeelll erg OTquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef dgk_fan het volgende:
Lieke zet de taart in de koelkast:
[afbeelding]
Nou, je zal d'r in d'r kont geneukt hebben, dan durf je je toch niet meer buiten te vertonen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een plaatje ......
[afbeelding]
Misschien is dr moeder marrocaans en dr vader Jeroen Krabe ??? is gelijk duidelijk waarom ze daar zit, connecties enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat vieze wijf heeft het alleen nog maar over zichzelf
Een bouvier die zeker net 1 uur lang aan ze ballen heeft liggen likken.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gatver...moet er niet aan denken aan die lap van haar..
dan nog liever een bouvier![]()
Wat zei ik?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
De aap komt uit de mouw: Nada wil sex met Amanda.
ik mis wat op het plaatje rara wat is dat?? een spui....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nou, je zal d'r in d'r kont geneukt hebben, dan durf je je toch niet meer buiten te vertonen?
Gaat ze zich weer bezuipen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Visual het volgende:
amanda gaat doen waar ze zin in heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |