Dennix zal wel alle eer opeisenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Jezus Nadia hou eens op met dat achterlijke gejank.Er is niemand dood ofzo ,je heb net een stel uit elkaar gehaald .Precies wat je bedoeling was.
Ik denk niet dat ze Brian echt wil hebben. Ze wil alleen maar het gevoel hebben dat ze hem kan krijgen als ze wil.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef FSR het volgende:
[..]
True...
Ik kan best geloen dat je het kut vind...
Maar het is Nadiedinges d'r bedoeling, en zo Bwin tot de hare te maken....
Zoals ze het nu brengt is het wel een beetje overdone...
En dat noemt ze vreemdgaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef tony38 het volgende:
tjonge tjonge een zoentje
Ja hequote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Thanks Varen verklaard een hoopdan moeten we maar even door de zure appel heenbijten
Je mag naast de liefde best zakelijk blijven hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef ScofieldM het volgende:
Amanda heeft nog steeds Brian's ketting om?![]()
Ze had t eerst verzonnen om hem jaloers te maken en toen dat niet werkte heeft ze het maar gedaanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Dus Nadia en Wifebeater hebben ineens WEL gezoend? Dacht dat Nadia dat verzonnen had om Dennix jaloers te maken?
Ik kan dit hele programma niet meer volgens, er zit geen enkele logica meer in de verhaal lijnen
Sletquote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ik bek ook met iedereen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het alarmnummer al voorgeprogrammeerd in mijn mobieltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |