Verstandig.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Ik heb toch sterk het vermoeden dat er een verbod is om naar de fitness te wandelen.
Thanks Varen verklaard een hoopquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Varen het volgende:
[afbeelding]
Lopen prima, alleen een voor een, helaas
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Staan er al mensen klaar om leveranciers te bellen of vliegtuigen op te laten stijgen?
Denk dat dat op alle plasma's in het huis heeft gestaanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Ik heb toch sterk het vermoeden dat er een verbod is om naar de fitness te wandelen.
Mama Brain, maar ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt..;-)quote:
Tuurlijk anders was Hupert er al 10.000x geweestquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Brian is heel link wat de camera's betreft. Hij weet precies wanneer hij in de gaten wordt gehouden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Dus Nadia en Wifebeater hebben ineens WEL gezoend? Dacht dat Nadia dat verzonnen had om Dennix jaloers te maken?
Ik kan dit hele programma niet meer volgens, er zit geen enkele logica meer in de verhaal lijnen
Zelfmedelijdenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Jezus Nadia hou eens op met dat achterlijke gejank.Er is niemand dood ofzo ,je heb net een stel uit elkaar gehaald .Precies wat je bedoeling was.
Laat het los, het klopt van geen kanten meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Dus Nadia en Wifebeater hebben ineens WEL gezoend? Dacht dat Nadia dat verzonnen had om Dennix jaloers te maken?
Ik kan dit hele programma niet meer volgens, er zit geen enkele logica meer in de verhaal lijnen
Zo istie toch precies binnen het Fok!-kader ?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
vriend, verklein hem even...je kan het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |