Dennix zal wel alle eer opeisenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Jezus Nadia hou eens op met dat achterlijke gejank.Er is niemand dood ofzo ,je heb net een stel uit elkaar gehaald .Precies wat je bedoeling was.
Ik denk niet dat ze Brian echt wil hebben. Ze wil alleen maar het gevoel hebben dat ze hem kan krijgen als ze wil.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef FSR het volgende:
[..]
True...
Ik kan best geloen dat je het kut vind...
Maar het is Nadiedinges d'r bedoeling, en zo Bwin tot de hare te maken....
Zoals ze het nu brengt is het wel een beetje overdone...
En dat noemt ze vreemdgaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef tony38 het volgende:
tjonge tjonge een zoentje
Ja hequote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Thanks Varen verklaard een hoopdan moeten we maar even door de zure appel heenbijten
Je mag naast de liefde best zakelijk blijven hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef ScofieldM het volgende:
Amanda heeft nog steeds Brian's ketting om?![]()
Ze had t eerst verzonnen om hem jaloers te maken en toen dat niet werkte heeft ze het maar gedaanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Dus Nadia en Wifebeater hebben ineens WEL gezoend? Dacht dat Nadia dat verzonnen had om Dennix jaloers te maken?
Ik kan dit hele programma niet meer volgens, er zit geen enkele logica meer in de verhaal lijnen
Sletquote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ik bek ook met iedereen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het alarmnummer al voorgeprogrammeerd in mijn mobieltje.
nee hoor. een gesprekje met haar baasje en ze ligt weer met haar kontje wijdquote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
het is nu uit met brian dus dellie kan doen wat ze wil en reken maar........pay back time![]()
![]()
![]()
Amanda gaat bij Dennis verder waar Naaidienee stoptquote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
het is nu uit met brian dus dellie kan doen wat ze wil en reken maar........pay back time![]()
![]()
![]()
Enige wat stuk, althans, enigzins beschadigd is, is haar anus.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda is helemaal stuk. Laat ik daar nu niks van merken.![]()
Het gaat Amanda er om dat sinds ze een 'relatie' hebben ze steeds rekening heeft gehouden met Brian zijn wensen. Niet meer dansen met Huub, niet in de buurt komen van Mitch, niet te veel drinken..enz.quote:
Opvallend, wat een eerlijkheid van Amandaquote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef Dark het volgende:
Natas - We geven Huub en Slieko geen kans om hier gebruik van te maken.
Aman - Zij hebben niks gedaan, zij hebben hier niets mee te maken.
en d'r 'haar'quote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Enige wat stuk, althans, enigzins beschadigd is, is haar anus.
En het dan nog een week verzwijgen, terwijl het grootste deel van het huis het al wistquote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Het gaat Amanda er om dat sinds ze een 'relatie' hebben ze steeds rekening heeft gehouden met Brian zijn wensen. Niet meer dansen met Huub, niet in de buurt komen van Mitch, niet te veel drinken..enz.
En hij zoent stiekum achter haar rug om.. daar is ze pissed om.
Ofzo![]()
Nee vannacht niet want dan slaapt ze bij Natas zegt zequote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef MissSomebody het volgende:
Kan alleen maar hopen dat Amanda dit vol houdt.![]()
Zal me niets verbazen als het vanacht weer een potje konijnen is tuss B. en A....![]()
Ja dat doet Amanda goed iddquote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef mootie het volgende:
Cool, Natasja probeert Huub en Lieke erbij te betrekken, Amanda geeft aan dat zij hier echt niets mee van doen hadden.
Wat weet jij daarvanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Enige wat stuk, althans, enigzins beschadigd is, is haar anus.
Hmmm....beter, maar eerst zien dan geloven..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Nee vannacht niet want dan slaapt ze bij Natas zegt ze
Ach...dat is hetzelfde als dat negeren..lukt haar ook van geen kant!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
Natas gaat ook niet meer tegen brian praten!
Cool!!!!!!!!
lol...quote:
Ik beschouw een tongzoen ook als vreemdgaanquote:
Dat hebben ze al 10 keer verteld, Nadiaaaatje schrok er zoooooooo errug van.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft niet terug gezoend en schrok er heel erg van?![]()
valt mee hoor de cossen zijn nog steeds het leukste op dit moment en die kan je teruglezenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik beschouw een tongzoen ook als vreemdgaan![]()
Dat doe je gewoon niet als je een relatie hebt...
Dus het initiatief kwam van Brian...wil ze dat ermee zeggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft niet terug gezoend en schrok er heel erg van?![]()
Denk het wel, haren stylen, make uppie bijwerken en even lekker fris onder doche...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef NS het volgende:
Zou Nadia d'r haren aan het stylen zijn nu?
Nee, mascara aanbrengen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef NS het volgende:
Zou Nadia d'r haren aan het stylen zijn nu?
Idd... das over de grens.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik beschouw een tongzoen ook als vreemdgaan![]()
Dat doe je gewoon niet als je een relatie hebt...
Ik heb bijna geen streams gezien vandaag, dus ik ken het 'officiele' verhaal nietquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al 10 keer verteld, Nadiaaaatje schrok er zoooooooo errug van.
Ik geloof er geen ruk van, Nadiaaatje dacht: Eindelijk!
![]()
Alle 3 de keren schrok ze er zooooooooooo erg van?? Yeah rightquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hebben ze al 10 keer verteld, Nadiaaaatje schrok er zoooooooo errug van.
Ik geloof er geen ruk van, Nadiaaatje dacht: Eindelijk!
![]()
Man..... mag ik bij jou liggen (jankstemmetje). Natasja propt ze samen in bed....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef ScofieldM het volgende:
Natasia:"Is er iets wat ik voor je doen kan?"![]()
betuttelend en zalvend getverdemme
Ik heb hier lang geleden al geintroduceerd dat Natasia vrouwen pimpt. Nadia is haar nieuwe sletje, naast Amanda.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Ik vind Natasia nu enger dan Brian.
Natasja is harstikke geschiftquote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
Natasia: houd haar vast en blijf bij haar. Jij bent haar vriendinnetje. Hoe boos ze ook is, ga bij haar liggen.
Doe normaal zeg!
Há.. voor hoelang?? Heeft ze dat er ook bij gezegd??quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
Brian kan doodvallen, wat Nadia betreft!
Even wachten tot morgenavondquote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Meneermax het volgende:
Komop Amanda, 2 smsjes voor jou als je d'r recht in d'r gezicht rochelt.
Dat was veel beter geweest.Dat domme en valse wijf verpest alles.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef willem-jozef het volgende:
het is toch godverdomme allemaal wat. hoe heeft brian dat nu kunnen doen? kijk nou toch is wat een verdriet. gelukkig is supermama natasia nog in da house, stel je voor dat ze terug was naar haar eigen kroost, dan hadden wij nu pas echt serious shit gehad
Ze heeft zich eerst even opnieuw opgemaakt, kan ze veilig verder jankenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef ScofieldM het volgende:
Wat een jankwijf is dat die Nadia![]()
![]()
Er komt geen einde aan die waterstromen van d'r.
hahaha goeie man !quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef Meneermax het volgende:
Komop Amanda, 2 smsjes voor jou als je d'r recht in d'r gezicht rochelt.
Ze wil Brian nog even voor zichzelf, denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zegt Natasja niet "Je bent al 6 maanden bevriend met Brian, laat HEM niet vallen"![]()
![]()
Vreemde prioriteiten heeft dat wijf ineens...
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Natas rot nu effe op.Word niet goed van dat mens,ze verpest alles.Ruzie in de tent dat willen we.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |