kijk..beetje stoken kan nooit kwaad..quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je, boos of lief. Ik vind ze allebei top!
Natasia: wij wilden alleen maar Amandaatje beschermen.
Backstabbing biatches!
Er staat er ook een voor Lieke.En de meesten gaan dan toch voor Lieke.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:16 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Klopt maar die Brrrrrr wordt er toch even niet goed van ..en daar gaat het om!![]()
Ja alsof Amanda nu plotseling Brian weg zou stemmen?? hou toch op, weer zo'n zinloze aktiequote:Op maandag 23 juli 2007 21:13 schreef burtbeej het volgende:
Ontslag ronde aangevraagd voor Brian.
nee florisd doet het goedquote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
hebben meer mensen last van haperende streams?
bijna iedereenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Foeiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een ietsiepietsie medelijden met Bwian
misschien moeten we Dennis sturen met z,n haarspray inderdaad daz pas terrorquote:Op maandag 23 juli 2007 21:17 schreef dgk_fan het volgende:
Huub weer wegKom op man ! Nou kan je para-brodda *GEK!# maken
Ik deed t om jou te beschermenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef FSR het volgende:
Djee zeg.. wat een super aansteller is die Nadieuh...
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
dat zoentje is niet eerlijk opgebiecht dus ze voelt zich verraden door vriend én vriendinnenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef willem-jozef het volgende:
jezus, erg overdreven allemaal om een zoentje, dat gejank van die psycho's. haha, dat gejank van die nadia
Dus dat.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja alsof Amanda nu plotseling Brian weg zou stemmen?? hou toch op, weer zo'n zinloze aktie![]()
zou nix zo gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 21:17 schreef dgk_fan het volgende:
Huub weer wegKom op man ! Nou kan je para-brodda *GEK!# maken
NEEEEEEEEEEE tuurlijk niet, Nadia is bublieksgeil en Briangeil en is nu ff het lijdend voorwerp!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kijk we weten allemaal nu wel dat Naaidieja (of eigenlijk beter gezegd Naaidienee voor Dennis) een vals kreng is maar dat Amanda dan zooooo dom is om dat niet door te hebben...
Als Naaidieja het echt zo'n drama vindt allemaal dan probeert ze de boel te sussen, te zeggen dat het niets betekende en zou ze zeggen dat ze Amanda en Brian zo'n superleuk stel vindt...dan zou ze alles doen om ze weer bij elkaar te krijgen
Tja...en dat doet ze dus niet...want dat is alles behalve wat ze zou willen die smiecht
Ik heb nergens last van bij HiDiHo. En ik zeg het nog maar een keer: gebruik de n toets om naar een andere server te gaan, de kans is heel groot dat je dan weer goede streams krijgt.quote:
De vorige keer had het ook geen kans van slagen maar Brian was er niet blj mee. ( Hij kreeg een dreun zonder fysiek geweld.)quote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat gaat hij nu zeker al van de daken schreeuwen.Gaat toch niet werken.
Huub is weer tge voorbarig,want die van Lieke gaat toch voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |