Voorlopig niet. De nieuwe wintercollectie komt nu binnen dus een actie zal nog wel even duren. Nu heb je wel de meeste keuze aan de wat duurdere maar ook mooiere broeken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef ScofieldBurrows het volgende:
komen er binnenkort nieuwe acties bij de rodewinkel. zo ja, wanneer?
ik wacht wel op de uitverkoop tijdens de jaarwisseling..quote:Op zondag 22 juli 2007 19:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Voorlopig niet. De nieuwe wintercollectie komt nu binnen dus een actie zal nog wel even duren. Nu heb je wel de meeste keuze aan de wat duurdere maar ook mooiere broeken.
Blend, daar heb ik vroeger wel eens een vest van gehad, Is dat niet short for 'Blend of America' ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:20 schreef ruffian het volgende:
ik had hem net al in ik zoek een kledingstuk geplaatst.
maar hier is hij denk ik stukke gepaster.
Ik ben opzoek naar een spijkerbroek (dames) van het merk Blend
In het labeltje stond:
6974s
Baggy fit loose leg super low waste button fly
iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
google geeft me heel weinig namelijk
(als het kan in de maat 30/34)
Kom net uit Denemarken en daar heb je hele winkels met BlendShe. Al heb je daar niet veel aan natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:52 schreef ruffian het volgende:
Nee het merk heet BlendShe (voor vrouwen)
Bij de otto verkopen ze die ook (geloof niet dat ze die daar besteld heeft)
Ja dat klopt wel ja, van dat dure land.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:06 schreef ruffian het volgende:
Denemarken is wel een duur landje he.
Men vader moet er vaak heen voor zijn werk.
Zo dat zijn er nogal wat, er is net een hele partij binnen gekomen. Zal morgen eens in de computer kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef ScofieldBurrows het volgende:
stansfield, kan je misschien alle Diesel denim (heren) modellen/typen opnoemen die ze bij de Rode Winkel op het moment verkopen
bronquote:Nieuwe Blue Blood store geopend
De nieuwste Blue Blood winkel (de tweede in Nederland) is vorige week vrijdag geopend in de Cornelis Schuytstraat. Drie keer raden waar deze nu zit? Juist, in de oude winkel van Percy Irausquin…
Dat Blue Blood in het oude pand van Percy zit, is niet geheel onlogisch. Oprichter Steve te Pas (daar heb je hem weer) was de voormalige zakenpartner van de ontwerper. Nu hij Nederlands meest geliefde ontwerper de deur heeft gewezen, is er natuurlijk genoeg ruimte in het pand voor een nieuw merk. De nadruk van Blue Blood store ligt naast veel exclusieve jeans, sieraden, accessoire en boeken ook op de sophisticated luxe kleding van onder andere hun eigen sub-label Avelon. Steve: “Met deze boutique laten we een andere kant van het merk zien: internationaal en aspiratief.”
Naast een winkel in de P.C. Hooftstraat en zelfs eentje in Tokyo, werd het weer tijd voor een nieuw filiaal. En deze is anders dan de andere twee: de Blue Blood damesboutique bevat ook nog eens een shop-in-shop van winkel Trois (gerund door vrouwlief Maria Kooistra). Deze exclusieve winkel bevat veel vintage couture van allerlei designers als Louis Vuitton, Chanel, Pucci, Biba en YSL. “Veel vrouwen zijn net zoals ik op zoek naar iconic pieces die je niet zomaar op elke straathoek ziet: uitgesproken kleding, die met aandacht en passie is gemaakt”, aldus Maria. Denk nu niet aan betaalbare kledingstukken (helaas…) maar aan collectors items die op internationale veilingen, speciaalzaken en bij verzamelaars worden gekocht. Hiervoor moet je dus flink in de buidel tasten. Misschien niet iets om één-twee-drie aan te schaffen, maar natuurlijk altijd de moeite waard om het te bekijken (windowshoppen kan ook erg leuk zijn). Waar de naam Trois vandaan komt? Dat staat (heel simplel) symbool voor haar drie kinderen. How cute!
Wil je eens kijkje nemen? De Blue Blood winkel is te vinden op de Cornelis Schuytstraat 18. Op zaterdag kun je zelfs kennis maken met Maria Kooistra. Dan staat de actrice namelijk zelf in de winkel.
Het lijkt me dat je dan naar de Broekmanwinkel moet in Utrecht. Bij de rode winkel hebben ze geen boss broeken.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef bear87 het volgende:
Verkopen ze bij de Rode winkel nou ook Boss broeken?
Was hier in Haarlem bij Broekman en die verwezen me naar Utrecht ( !!) naar de rode winkel omdat ze bij Broekman alleen vanaf maat 31 verkopen..
welke modellen zijn die van 180?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Vanaf 100 euro t/m 180 ongeveer. Maar de meeste rond de 120, 130 of 140 euro.
Boss Orange heeft niet helemaal mijn voorkeur.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef bear87 het volgende:
Ik hou zelf wel van Levi's, Diesel en Boss jeans. De laatste is betaalbaarder dan mensen vaak denken als ze de naam Boss horen. Maar Boss orange heeft hele mooie broeken, net wat exclusiever dan de meeste andere merken in die prijsklasse, want ze zijn verkrijgbaar voor gemiddeld 120-130 euro.
Fijne aan Levi's en Diesel vind ik dat ze zeer veel modellen hebben, als je opzoek bent naar een nieuwe broek hebben deze merken altijd wel iets wat je zoekt![]()
Diesel vind ik alleen wel weer vrij duur voor een redelijk "normaal" merk. Levi's is met gemiddeld 99 euro per broek dan weer beter te doen;)
Wat kan jij zeggen over de kwaliteit tussen Diesel - Levi's beste Stansfield?
Klopt, als ik een Boss broek wil ik maat 30 heb ik in Haarlem maar 1 winkel die dat verkoopt en anders moet je naar de PC Hoofstraat in A'dam. MAar dat vind ik dan weer overdreven om zoveel te doen voor een broek, dan kijk ik wel in Haarlem verder naar Diesel of Levi's, vandaarquote:Op donderdag 20 september 2007 22:57 schreef One_conundrum het volgende:
Boss levert meestal niet broeken in kleine maten ... 29/30
Dat kun je beter in het nudietopic vragen daar zitten wat gasten die er echt veel verstand van hebben. Ik zou dat zo niet weten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Stansfield, weet jij misschien welk model dit is ?? (van Nudie).
[afbeelding]
In verhouding valt het van diesel nog wel mee. G-star en Replay hebben veel meer klachten. en zoveel minder wordt er niet ingekocht van diesel. Meest voorkomende klacht zou ik niet weten eigenlijk. Maar er zitten ook gewoon tshirt enz tussen dus echt een goed beeld van de jeans krijg je daar niet van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef bear87 het volgende:
@Stansfield
Opvallend van Diesel die klachten, maar volgens mij wordt dat ook heel veel verkocht. Zelfs docenten met een nette broek zie ik in een Diesel broekWat is de meest voorkomende klacht dan bij Diesel?
En ja met die fittings heb je ook wel weer een punt, want ik zit idd wel te zoeken of ik nou een 511 of 504 nodig heb, en een paddom - safado of levan![]()
Staat binnenin als dit tenminste je eigen foto is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Stansfield, weet jij misschien welk model dit is ?? (van Nudie).
[afbeelding]
nope, is niet mijn foto.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Staat binnenin als dit tenminste je eigen foto is...
Omdat Nudie gehyped en goedkoop is, Diesel nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:06 schreef ScofieldBurrows het volgende:
waarom is er eigenlijk wel een nudie topic maar geen diesel of een replay topic..
zijn diesel en replay minder populair als nudie..?
Start een Diesel topic dan, goed ideequote:Op zaterdag 22 september 2007 13:06 schreef ScofieldBurrows het volgende:
waarom is er eigenlijk wel een nudie topic maar geen diesel of een replay topic..
zijn diesel en replay minder populair als nudie..?
Maar ik weet dat je het kanquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:04 schreef One_conundrum het volgende:
Dan moet ik zoveel foto's nemen
Dat is het huismerk van M@Wquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:58 schreef Je2oeN het volgende:
Ik had laatst bij de M@W broeken gezien van ' Die for it'. Ze zagen er wel leuk uit. Weet iemand hier toevallig ook of het een beetje goede kwaliteit broeken zijn? Want die for it is volgens mij een relatief onbekend merk, ik kan er zelf ook weinig over vinden.
Vind ik ook een leuk merkje ja. Alleen niet qua jeans. Meer qua tshirts en truien enz.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Wat Diesel betreft ben ik de laatste tijd toch meer gecharmeerd van het jongere broertje (of eigenlijk zoontje, aangezien het door de zoon van Renzo Rosso wordt gerund) DSL 55. Net een wat hippere touch.
Die hebben hele hogen eisen geloof ik en doen alleen aan eigen winkels in Europa. De rest is allemaal parallel inkoop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef ScofieldBurrows het volgende:
he Stansfield is het geen gat in de markt als jullie je assortiment met Abercrombie & Fitch uitbreiden..?
er is een grote vraag naar A&F..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:59 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wat vinden mensen zo mooi aan Blue Blood jeans.. schijnt vet in te zijn op dit moment.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Blue Blood was behoorlijk exclusief en aan de prijs. En ze hadden ook wel erg mooie jeans.Alleen nu gaan ze meer mainstream. Ze hebben nog wel hele dure broeken maar ook gewoon broeken van 120 euro ofzo.
Ik heb er nog eens 2 gehad. In de sale gekocht uiteraard van 200 voor 100. Dan vond ik het nog wel te doen. Maar ik vind ze nu het geld niet meer waard.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:41 schreef bear87 het volgende:
Weet iemand trouwens of er in Nederland Levi's Selvage denim te krijgen is? En wat moet ik me dan voor prijs voorstelen daarmee?
En is er iemand die concreet het verschil kan aangeven, vooral wat je er van merkt in het echt? Ik heb wel gegoogled, maar wat is het concrete kwaliteits verschil, en het uiterlijke verschil? Is een Selvage jeans altijd betere kwaliteit dan een Boss broek of een ander vrije duur merk?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Wat Diesel betreft ben ik de laatste tijd toch meer gecharmeerd van het jongere broertje (of eigenlijk zoontje, aangezien het door de zoon van Renzo Rosso wordt gerund) DSL 55. Net een wat hippere touch.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:31 schreef P.B.7 het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Diesel Paddom special 8AP kan krijgen, model van volgens mij een half jaar terug. Dus niet de donkere paddom van nu of die zonder een embleem bij de taille...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Waar wordt in Nederland DSL 55 verkocht?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
Waar wordt in Nederland DSL 55 verkocht?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
Omdat Nudie gehyped en goedkoop is, Diesel niet
bronquote:Denim to die for
Wie heeft er nu niet een goede jeans in de kast liggen? Er zijn maar weinig vrouwen die geen één spijkerbroek bezitten. Logisch ook, want ze zitten (vaak) heerlijk en zijn geweldig te combineren. Stijlvol, casual, sportief, netjes... het kan allemaal! De denim op deze pagina is helemaal van nu en to die for!
Raw-denim-jeans met uitlopende pijpen, Esprit, ¤89,95
Organic cotton skinny jeans in 5-pocketmodel, H&M, ¤39,90
Beetje uitlopend met draaipijp, Miss Sixty, ¤164,-
Chaplin-model jeans met bretels, Mango, ¤47,90
Slimfit broek in clean wassing, Diesel, ¤147,-
Zwarte denim met iets lagere taille, H&M, ¤39,90
Lichtgrijze slimfit jeans, Esprit, ¤59,95
Superdonker met opvallende kontzakken, Killah, ¤90,-
Satijn-achtige skinny, Dr Denim, ¤65,-
Hoge taille denim, Pepe Jeans, ¤180,-
Super wide leg, For all mankind, ¤178,-
Extreem skinny, Paige Denim, ¤179,-
Bootcut denim, French Connection, £65,-
Jeans Indigo Blue, Cheap Monday via Welikefashion.com, ¤49,95
Weet jij al welke denim je nog voor het najaar gaat inslaan? (Monique)
Ja ik heb hem al een keer gewassen. Maar bij diesel heb je niet dat nudie effect dus blijft hij mooi donker van kleur.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:08 schreef One_conundrum het volgende:
Stansfield
Die Diesel van jou, van dezelfde stof en soort als mijn revick, heb je die al es uitgewassen?
Die van mij gaat alweer 7 maanden zonder uitwassen mee
En mega duur.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
De broeken van We Are replay (als ik het goed heb?) zijn ook prachtig trouwens.
Klopt, 290 euro ofzo, maar ze zijn echt veel beter qua uiterlijk dan de normale replaybroek, kwaliteit weet ik niet, ik ben van plan om er binnenkort 1 aan te schaffen.quote:
Spamquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, 290 euro ofzo, maar ze zijn echt veel beter qua uiterlijk dan de normale replaybroek, kwaliteit weet ik niet, ik ben van plan om er binnenkort 1 aan te schaffen.
Klopt, ze zitten strakker.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:20 schreef bear87 het volgende:
Ik heb hier hele mooie We Are replays zien liggen voor 169 euro al. Vond het inderdaad wel mooi, ze hebben ook wat andere fits dan Replay zelf, klopt dat? Replay is wat meer non-fit en bij We are had je ook skinny etc.
Stansfield hoevaak heb je je donkere Diesel gewassen, ivm het mooi donker blijven? Na 1 keer wassen mag dat ook wel, of was je hem wekelijks?
Ik vind de 8AA washing van Diesel echt goddelijk trouwens..de vraag is alleen hoelang hij zo mooi blauw blijft.
dies echt heel erg mooi ja. even een mailtje naar mijn meisje...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:47 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Die skinny van Dr Denim is wel beeldig.
Ik zeg altijd maar; "een dure Chasin' is nog geen Diesel"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef bear87 het volgende:
Wisten jullie dat er een Chasin Selvage jeans is? Het betreft een limited edition, 800 stuks gemaakt, en detail is dat het van organic denim gemaakt is. Prijs 239,95
Dat had ik nou nooit verwacht, van het merk dat begon als huismerk van de Score! Persoonlijk vind ik het teveel geld voor een Chasin broek, en Chasin + limited edition vind ik ook niet zo speciaal, zo bijzonder is Chasin niet geloof ik.
Wat doet een selvage broek van Nudie?
Kansloze poging om een mooiboy merk enige exclusieviteit mee te geven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef bear87 het volgende:
Wisten jullie dat er een Chasin Selvage jeans is? Het betreft een limited edition, 800 stuks gemaakt, en detail is dat het van organic denim gemaakt is. Prijs 239,95
Dat had ik nou nooit verwacht, van het merk dat begon als huismerk van de Score! Persoonlijk vind ik het teveel geld voor een Chasin broek, en Chasin + limited edition vind ik ook niet zo speciaal, zo bijzonder is Chasin niet geloof ik.
Wat doet een selvage broek van Nudie?
Was gistern even in de bijenkorf maar daar hadden ze niet zoveel modellen, dus niks gepast. Vind iig de 8aa wash schitterend. Ik ga vrijdag ofzo even naar een bendorff oid om aan hen te vragen wat het model is wat tussen een Safado en Levan inzit. Wel prijzig die 8aa wash, 140 euro voor een diesel..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar; "een dure Chasin' is nog geen Diesel"
hoe ist het met jou Dielel jacht bear?
Nee, heb eigenlijk ook geen idee waar wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef hmmmz het volgende:
Japan Rags![]()
![]()
Verkopen ze dat ook bij de rode winkel ?
Gokje, zoovillage?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:30 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik nog Puma Evisu kan krijgen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:30 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik nog Puma Evisu kan krijgen?
Bij '4Men' in venlo verkopen ze ook Japan Rags. Het is een exclusieve kledingzaak alleen in venloquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee, heb eigenlijk ook geen idee waar wel.
Zijn ook wel mooie hoor, maar dan niet die met die mega diacockquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef jovink het volgende:
[..]
princes wat zeg je nou dies zijn vies lelijk
misschien kan je in de OP ook bij Frankrijk: Le Temps des Cerises / Japan Rags ( www.letempsdescerisesjeans.com ) zettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:06 schreef schatje het volgende:
Ik heb in de OP een lijstje met webshops toegevoegd. Liefhebbers van Japanse denim kunnen terecht bij Japanse webshops die ook internationaal verzenden. Linkjes van hoe een bestelling te plaatsen staan er ook bij.
Als mensen nog webshops weten laat het dan even weten.
weet je misschien ook welke modellen van Diesel en Replay erbij zitten?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Aanstaande zaterdag begint dat.
dank je voor de info, ik kom overmorgen zeker langs..quote:Op donderdag 8 november 2007 14:40 schreef Stansfield het volgende:
Diesel:
Paddom (in used zwart en in lichtblauw)
Levan
Replay:
MV 920
MV 975
MV 930
MV 973
MV 991
MV 992
Misschien komt er nog een mailtje met alle modellen. Dat weet ik niet precies. Maar wanneer dat er is dan zal ik dat uiteraard hier wel even posten.
Volgens mij wel ja. Officeel pas maandag omdat ze alle winkels nooit op 1 moment klaar kunnen hebben maar de meeste winkels beginnen zaterdag al. In Amersfoort zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef 27miracles het volgende:
stansfield, gaat die 2halen1betalen(jeans)actie morgen zeker beginnen.. ?
en Utrecht?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Officeel pas maandag omdat ze alle winkels nooit op 1 moment klaar kunnen hebben maar de meeste winkels beginnen zaterdag al. In Amersfoort zeker.
ok thanks for the info.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:26 schreef Stansfield het volgende:
Daar beginnen ze ook zaterdag.
deze?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:49 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb vandaag de nudie dark oldie gekocht. Zal morgen wel ff een foto maken.
Dat scheelt wel behoorlijk wat ja. Een 511 is echt een hele slimme fit. De deetak wat minder maar nog wel redelijk slim.quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef bear87 het volgende:
Ik ga morgen een Diesel Deetak of een Levi's 511 rigid black halen
Stansfield, hoeveel strakker is die 511, scheelt dat heel veel?
Ik denk rond februari dan begint bij ons de voorjaarscollectie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef 27miracles het volgende:
Stansfield weet jij in welk maand de nieuwe Lente Zomer denimcollectie 2008 van Replay & Diesel spijkerbroeken verschijnt?? m.a.w. wanneer is het in de winkel?
ik zou de broek eerder eens op 90 graden wassen en in de droger op kastdroog laten drogen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:01 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb paar maanden geleden een 504 straight gekocht, maar ik vind dat hij al wel iets is uitgelopen en zou hem weer wat strakker willen hebben. Klopt het dat als ik met broek en al in bad ga (warm) en hem dan op de huid laat drogen, dat de broek dan weer een strakkere pasvorm heeft?
ok, ik hoop dat met name Diesel met mooie nieuwe modellen komt, heb die oude modellen wel zo een beetje gezien..quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk rond februari dan begint bij ons de voorjaarscollectie.
Ik heb een broek van energie (al best lang). Dat is een "Steven". Erg fijne broek, is niet kapot te krijgen. Heb hem in een lichte wassing. MAar tis een oud model, dus bovenaan redelijk strak en onderaan loopt ie wat wijder uit. Maar het is een hele fijne jeans. Heb lang gezocht naar nog een Energie maar is lastig te vinden. Amsterdam heeft een energie shop. Het is de mannenkant van Miss Sixty en italiaans, goed spul !quote:Op donderdag 15 november 2007 19:31 schreef bear87 het volgende:
Iemand toevallig bekend met Energie jeans? Hoe is de ervaring daarmee enzo? Goede kwaliteit of valt het tegen, watvoor merk is het etc?
Zag wel een mooie broek van Energie, type Burney, relatief niet duur met 109 euro.
Ik was gister in de Replay winkel, en ze hebben wel weer mooie broeken moet ik zeggen! Metname "we are replay" vond ik erg mooi, maar ook de gewone lijn was wel wat. Ze hebben atm een selvage ( schrijf je dat zo? ) broek en een paar andere leuke modelletjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef 27miracles het volgende:
Stansfield weet jij in welk maand de nieuwe Lente Zomer denimcollectie 2008 van Replay & Diesel spijkerbroeken verschijnt?? m.a.w. wanneer is het in de winkel?
Replay, dat is toch een Nederlands merk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:14 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik was gister in de Replay winkel, en ze hebben wel weer mooie broeken moet ik zeggen! Metname "we are replay" vond ik erg mooi, maar ook de gewone lijn was wel wat. Ze hebben atm een selvage ( schrijf je dat zo? ) broek en een paar andere leuke modelletjes.
We are is echt mooi, maar wel vrij duur.
Is Replay alleen niet een beetje passé?
Alsnog... zag vandaag een mooie trui.. 165 euroquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef One_conundrum het volgende:
Italiaans ....
oftewel kleding die onnodig duur is, en vaak ook nog eens lelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:31 schreef jovink het volgende:
ja merk kleding heet dat/
haha, sterb boer! Diesel is de shitquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef jovink het volgende:
kvind dit hele topic een beetje gay eigenlijk
Die we are replay broeken zijn de shit manquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:14 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik was gister in de Replay winkel, en ze hebben wel weer mooie broeken moet ik zeggen! Metname "we are replay" vond ik erg mooi, maar ook de gewone lijn was wel wat. Ze hebben atm een selvage ( schrijf je dat zo? ) broek en een paar andere leuke modelletjes.
We are is echt mooi, maar wel vrij duur.
Is Replay alleen niet een beetje passé?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, sterb boer! Diesel is de shit
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
toegevoegd in de OP, de nieuwe Diesel online store
[ afbeelding ]
leuke riem, 220 euro![]()
Vertel eens wat over de prijs en de kwaliteit! Ik heb ook een mooie Energie broek gezien, alleen heb geen idee watvoor kwaliteit ik kan verwachten. Weet alleen dat het Italiaans isquote:Op zondag 30 september 2007 18:39 schreef JustBlaze het volgende:
Energie Slim Morris (Black). Beetje slim, maar niet teveel..
Shit is aan...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik heb een broek van energie (al best lang). Dat is een "Steven". Erg fijne broek, is niet kapot te krijgen. Heb hem in een lichte wassing. MAar tis een oud model, dus bovenaan redelijk strak en onderaan loopt ie wat wijder uit. Maar het is een hele fijne jeans. Heb lang gezocht naar nog een Energie maar is lastig te vinden. Amsterdam heeft een energie shop. Het is de mannenkant van Miss Sixty en italiaans, goed spul !![]()
Ik ben haar vriendquote:Op zondag 25 november 2007 22:08 schreef One_conundrum het volgende:
jij ook al, 2 hierboven ook al iemand. Waarom neem je em niet gelijk mee? Geen voorraad?
kvond ze gewoon lelijk omdat het van die standaart saaie broeken zijn, niks speciaalsquote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
Blue Blood zal wel van die onbwerkte denim zijn, daarom lijkt het raar
Kerstcadeauquote:Op zondag 25 november 2007 22:13 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ik las het niet helemaal goed idd. maar waarom niet gelijk meenemen?
Doe ik ook, die reactie was dan ook een tvpquote:Op maandag 17 december 2007 17:53 schreef hmmmz het volgende:
maak er dan ook even een foto van, kan je 'm hier showen
Ja, dat wel. Gelukkigquote:Op maandag 17 december 2007 20:13 schreef hmmmz het volgende:
er staat sowieso weinig van we are replay op internet
is maar goed ook, blijft het tenminste exclusief
Het feit dat je je laat beinvloeden door onze gal spuwende medelanders met hun fake Evisu zegt al genoeg over je marginale kennis van goede denim.quote:Op maandag 17 december 2007 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, dan is Evisu een hele vooruitgang![]()
![]()
![]()
Atelier La Durance vind ik lelijke broeken hebben.
Normale replaybroeken vind ik ook spuuglelijk, dat dan weer wel.
Ja, die echte evisu uit Japan (van die prachtig afgewerkte) zijn wel mooi. Maar helemaal verpest is dat merk door iedereen die het hier draagt, nepheid straalt ervan af.quote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Het feit dat je je laat beinvloeden door onze gal spuwende medelanders met hun fake Evisu zegt al genoeg over je marginale kennis van goede denim.
Evisu is in hetzelfde rijtje te plaatsen als Neigbourhood en Sugar Cane.
Ga je eerst maar is inlezen of iets dergelijks voordat je wijs komt doen.
Dat je ALD lelijke broeken vind hebben kan ik inkomen, dat one size fits all ihobbezak dee is ook niet echt aan mij besteed.
Meneer heeft eens research gedaan maar durf te wedden dat je niet meer dan 2 broeken van die merken bij je thuis hebt hangenquote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Het feit dat je je laat beinvloeden door onze gal spuwende medelanders met hun fake Evisu zegt al genoeg over je marginale kennis van goede denim.
Evisu is in hetzelfde rijtje te plaatsen als Neigbourhood en Sugar Cane.
Ga je eerst maar is inlezen of iets dergelijks voordat je wijs komt doen.
Dat je ALD lelijke broeken vind hebben kan ik inkomen, dat one size fits all ihobbezak dee is ook niet echt aan mij besteed.
Evisu is bezig met een soort van image-renewal... Net een nieuwe showroom en kantoor in Amsterdam en ze hopen binnen het jaar een eigen winkel daar te hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die echte evisu uit Japan (van die prachtig afgewerkte) zijn wel mooi. Maar helemaal verpest is dat merk door iedereen die het hier draagt, nepheid straalt ervan af.
Kwam ik wijs over btw?
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef berent het volgende:
Somet besteld. Wil je me nu aanraken mr. Gallagher omdat ik iets exclusiefs ga hebben?
En Evisu is de shit.
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[.blabla exclusief.]
Ja, dat wel. GelukkigIk zou er echt van balen als ineens Ali en Achmet morgen op school komen met zo'n broek
Je geilt schijnbaar op exclusief, dus daarom vroeg ik me af of je mij dan nu graag wilt aanraken.quote:Op maandag 17 december 2007 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
290
Ja oke. De een heeft het ervoor over, de ander niet. Ik loop liever in een broek die bijna niemand heeft (exclusief juhweetzelluf) dan bijvoorbeeld een g-star broek waar iedereen mee loopt. Hier kun je ze gelukkig ook niet in de buurt kopen, dat scheelt.
Ik geil er niet op. Ik vind het gewoon mooier.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:51 schreef berent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je geilt schijnbaar op exclusief, dus daarom vroeg ik me af of je mij dan nu graag wilt aanraken.
De exclusieve modellen van replay zijn echt wel mooier dan de gewone replaydingenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:06 schreef berent het volgende:
Hoe kan iets mooier zijn doordat het exclusief is? Die 2 dingen hebben toch helemaal niets met elkaar te maken?
waar heb je het besteld?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef berent het volgende:
Somet besteld. Wil je me nu aanraken mr. Gallagher omdat ik iets exclusiefs ga hebben?
En Evisu is de shit.
heeft cheap monday niets waar daar op lijkt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef jovink het volgende:
Gezocht:
ene model net zoals de thinn finnn maar dan van een ander merk. ik ben zowat alle winkels al afgesjouwd maar lalemaal van die wijde shaize.
graag om en nabij de 100 euries
CM heb ik al, ik zocht eiglk nu iets van een beetje redelijke kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:06 schreef Emmol het volgende:
[..]
heeft cheap monday niets waar daar op lijkt?
Geen idee, ikvind hem behoorlijk lelijk moet ikz eggen.Maar ja ik hou van simpele donkerblauwe broeken met subtiele dingentjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:49 schreef bangbang18 het volgende:
Stansfield wanneer gaan jullie de Diesel Pistrid verkopen?
http://store.diesel.com/i(...)r/U/cod10/36077160F4
Levi's 511 zou ik eens checken!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef jovink het volgende:
Gezocht:
ene model net zoals de thinn finnn maar dan van een ander merk. ik ben zowat alle winkels al afgesjouwd maar lalemaal van die wijde shaize.
graag om en nabij de 100 euries
iemand zei t al eerder maar check de levis 511, kheb TF maat 30 en 511 gekocht met 31, 511 zit IEETSJES wijder over t geheel (waist niet). dat ding zit geweldig en ziet er ook geweldig uit, mijne gehaald in bendorff a'dam.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:27 schreef jovink het volgende:
maw vrouwen
marre ik kan online bestellen voor weinig en ga daarvoor nie thelemaal naar emsterdem heen alleen om te passen
of je even wil stoppen met dat kankeren iedere keer, dat is echt nergens voor nodig.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:37 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb 1 raw 511 maarja wat een kankerbroek zit echt als een zak kranten echt niet lekker en kwaliteit is kut.
mijn levis 501 zijn wel lekker
ja ziet er idd welpuick uit. vond he mzelf ook al een mooi broekje maar volgens mij heb iok m ook gepast, hij zat zo flodderig onderaan de benen waar de thinn finn strak zit.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:34 schreef Invert het volgende:
[..]
iemand zei t al eerder maar check de levis 511, kheb TF maat 30 en 511 gekocht met 31, 511 zit IEETSJES wijder over t geheel (waist niet). dat ding zit geweldig en ziet er ook geweldig uit, mijne gehaald in bendorff a'dam. [ afbeelding ]
is een 501 nou regular of loose?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:37 schreef De_Brandweer het volgende:
ik heb 1 raw 511 maarja wat een kankerbroek zit echt als een zak kranten echt niet lekker en kwaliteit is kut.
mijn levis 501 zijn wel lekker
Die zit wel erg lelijk van de achterkant.quote:Op zondag 30 december 2007 13:48 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand idee waar ik deze lan halen?[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef kastanova het volgende:
Afgelopen weekend in het buitenland kwam ik uit op een toffe spijkerbroek van Cup & Heart.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het scheen een enigszins exclusief merk te zijn en de prijs insinueerde dat ook wel een beetje.
Iemand ooit van het spul gehoord?
Lijkt me wel... Maar heb een "normaler" model dan die ik op de site tegenkwam.quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Zelfde als cupheart.com?
Niet mijn ding dan
feuteuwwwquote:Op woensdag 26 december 2007 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
hell yeah, ik heb mn WR replay
liggen bij de maw op de vrouwen afdeling. anders funky house e.dquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef YannickLB het volgende:
hey mensen!
weet iemand waar je een gele skinny kan kopen? :p
ik wil er 1 zoals deze: http://www.cultuurfabriek.org/Streetlab_fotoMylouOord2.jpg
kan iets afwijken maar wel in die richting.
thnx
kheb wat rond gekeken op et internet, maar kon geen gele broeken vinden daarvan...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft Dr Denim/ Cheap Monday niet skinny jeans in alle kleuren?
Maar dan wel een gele mannenbroek?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef YannickLB het volgende:
hey uhm ik ben een jongen he... kwil geen vrouwenbroek hebben haha!
och als et niet anders kan...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan wel een gele mannenbroek?
Ik zal eens vragen aan een vriend van me, die heeft er ook eentje. maar... helaas... volgens mij ook van de vrouwenafdeling van de m.a.w.
Zie het 'Ik zoek' topicquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef roburt het volgende:
weet iemand een shop voor cheap monday broeken? (online mag ook)
Het was inderdaad de Men At Work..... de unisex afdelingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:10 schreef YannickLB het volgende:
[..]
och als et niet anders kan...
kwil alleen niet een hele strakke :p
maarre zou vet zijn als je dat ff voor me kan vragen!
thnx
Heheh, ik heb precies dezelfde! Alleen niet van Levi's... ik heb hem tijd terug gewoon bij de Jack&Jones op HC in Utrecht gehaald heheh, de versie die ik heb is donkerder, maar voor de rest identiek als ik het zo bekijk (kheb de voorkant natuurlijk niet gezien).quote:Op zondag 30 december 2007 13:48 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand idee waar ik deze lan halen?[ afbeelding ]
Qua stikkingen, waar de kontzakken zitten, etc.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Precies hetzelfde, alleen van een ander merk en hij is donkerder. Ok dan
Wie kan er lezen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef Mr_DG het volgende:
Wie weet bij welke winkels je cheap monday kan kopen??
Dat zo ik zo uit mijn hoofd niet weten. Kan maandag wel ff kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:45 schreef LLCoolC het volgende:
Stansfield, hebben jullie de Diesel Viker Lowky (Heren, Lente/Zomer 08) of is dat een model dat nog moet komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |