abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53447971
Is er hier iemand die weet hoe het zit mbt strakke en wijdere broeken icm je lengte? Misschien iemand die een cursus heeft gedaan ofzo die weet of je als kleine persoon juist strak of wijder moet dragen, en andersom enzo?

Wat is daar een beetje de "regel" voor?
pi_53453180
Ik had laatst bij de M@W broeken gezien van ' Die for it'. Ze zagen er wel leuk uit. Weet iemand hier toevallig ook of het een beetje goede kwaliteit broeken zijn? Want die for it is volgens mij een relatief onbekend merk, ik kan er zelf ook weinig over vinden.
pi_53453231
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:58 schreef Je2oeN het volgende:
Ik had laatst bij de M@W broeken gezien van ' Die for it'. Ze zagen er wel leuk uit. Weet iemand hier toevallig ook of het een beetje goede kwaliteit broeken zijn? Want die for it is volgens mij een relatief onbekend merk, ik kan er zelf ook weinig over vinden.
Dat is het huismerk van M@W
pi_53453279
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:02 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat is het huismerk van M@W
Ohja, zoiets dacht ik al .
pi_53456721
he Stansfield is het geen gat in de markt als jullie je assortiment met Abercrombie & Fitch uitbreiden..?
er is een grote vraag naar A&F..
pi_53460499
Ga nou geen domme dingen zeggen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:10:02 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53460917
Wat Diesel betreft ben ik de laatste tijd toch meer gecharmeerd van het jongere broertje (of eigenlijk zoontje, aangezien het door de zoon van Renzo Rosso wordt gerund) DSL 55. Net een wat hippere touch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53461560
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Wat Diesel betreft ben ik de laatste tijd toch meer gecharmeerd van het jongere broertje (of eigenlijk zoontje, aangezien het door de zoon van Renzo Rosso wordt gerund) DSL 55. Net een wat hippere touch.
Vind ik ook een leuk merkje ja. Alleen niet qua jeans. Meer qua tshirts en truien enz.
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef ScofieldBurrows het volgende:
he Stansfield is het geen gat in de markt als jullie je assortiment met Abercrombie & Fitch uitbreiden..?
er is een grote vraag naar A&F..
Die hebben hele hogen eisen geloof ik en doen alleen aan eigen winkels in Europa. De rest is allemaal parallel inkoop.

pi_53586244
Is het mogelijk om hier in Nederland ergens Skull jeans te krijgen?
t liefst in Amsterdam of Utrecht
pi_53596236
Energie Slim Morris (Black). Beetje slim, maar niet teveel..

Shit is aan...
  zondag 30 september 2007 @ 21:39:58 #61
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53601271
Heeft iemand hier ook wel eens jeans van het jongere zusje van Vanilia, VNL Jeans? Ik zweer er echt bij. Zit goed, blijft mooi, goede lengte (geen asociaal lange of juist heel korte pijpen) en heel hippe modellen ook. En prijzen altijd beneden de 100 euro.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53739211
wat vinden mensen zo mooi aan Blue Blood jeans.. schijnt vet in te zijn op dit moment.
pi_53739246
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:59 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wat vinden mensen zo mooi aan Blue Blood jeans.. schijnt vet in te zijn op dit moment.

Blue Blood was behoorlijk exclusief en aan de prijs. En ze hadden ook wel erg mooie jeans.Alleen nu gaan ze meer mainstream. Ze hebben nog wel hele dure broeken maar ook gewoon broeken van 120 euro ofzo.

Ik heb er nog eens 2 gehad. In de sale gekocht uiteraard van 200 voor 100. Dan vond ik het nog wel te doen. Maar ik vind ze nu het geld niet meer waard.
pi_53739319
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:02 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Blue Blood was behoorlijk exclusief en aan de prijs. En ze hadden ook wel erg mooie jeans.Alleen nu gaan ze meer mainstream. Ze hebben nog wel hele dure broeken maar ook gewoon broeken van 120 euro ofzo.

Ik heb er nog eens 2 gehad. In de sale gekocht uiteraard van 200 voor 100. Dan vond ik het nog wel te doen. Maar ik vind ze nu het geld niet meer waard.

voor 200 kan je beter jeans kopen van een italiaanse designmerk..
pi_53740320
Ik vind Blue Blood best oke hoor, alleen vind het voor zo'n duur merk alweer vrij afgedragen. Publiek van t merk is ook niet helemaal wat ik me voorstel bij een "exclusief" merk. Het maakt de broek niet minder mooi, maar elke hangjongere bij de metro lijkt erin te lopen. Verder is het voor mij vaak een te wijde pasvorm..

Mooi spul, maar niet voor mij
pi_53743031
Weet iemand trouwens of er in Nederland Levi's Selvage denim te krijgen is? En wat moet ik me dan voor prijs voorstelen daarmee?

En is er iemand die concreet het verschil kan aangeven, vooral wat je er van merkt in het echt? Ik heb wel gegoogled, maar wat is het concrete kwaliteits verschil, en het uiterlijke verschil? Is een Selvage jeans altijd betere kwaliteit dan een Boss broek of een ander vrije duur merk?
pi_53743235
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:41 schreef bear87 het volgende:
Weet iemand trouwens of er in Nederland Levi's Selvage denim te krijgen is? En wat moet ik me dan voor prijs voorstelen daarmee?

En is er iemand die concreet het verschil kan aangeven, vooral wat je er van merkt in het echt? Ik heb wel gegoogled, maar wat is het concrete kwaliteits verschil, en het uiterlijke verschil? Is een Selvage jeans altijd betere kwaliteit dan een Boss broek of een ander vrije duur merk?

Volgens mij heb ik bij concrete in amsterdam wel eens een hele dure levi's zien hangen maar ik zou niet weten of dat een selvage was.
pi_53748411
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:

Waar wordt in Nederland DSL 55 verkocht?
pi_53751054
Iemand enig idee waar ik de Diesel Paddom special 8AP kan krijgen, model van volgens mij een half jaar terug. Dus niet de donkere paddom van nu of die zonder een embleem bij de taille...
pi_53755184
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:31 schreef P.B.7 het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Diesel Paddom special 8AP kan krijgen, model van volgens mij een half jaar terug. Dus niet de donkere paddom van nu of die zonder een embleem bij de taille...

Diesel Factory Outlet - Baarle-Nassau
Alphenseweg 1a
5111 NA
Baarle- Nassau NL
HOLLAND
T. (+31) 1 35 07 27 24
F. (+31) 1 35 07 27 25
  zondag 7 oktober 2007 @ 10:26:55 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53758517
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:

Weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb op de site van 55dsl gekeken, maar met die storefinder kom ik ook geen stap verder.
Wellicht dat ze in de outlet in Baarle-Nassau een 55-corner hebben?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53758986
is iemand weleens geweest bij die outlet in Baarle Nassau.. zo ja, heb je er veel modellen (oude en nieuwe) en moet je een pasje hebben om binnen te komen, of is het gewoon een store/winkel?
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:27:43 #73
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_53759384
dat is gewoon een winkel, ze hebben best aardige dingen voor de helft van de prijs, wel alleen maar oude collectie
pi_53762013
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:38 schreef ScofieldBurrows het volgende:

[..]

Bij de image in Utrecht hadden ze er vorig jaar wel wat truien en tshirts en een enkele broek van liggen. Maar geen jeans.
pi_53762858
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
Omdat Nudie gehyped en goedkoop is, Diesel niet

Ik zie gelukkig nog steeds minder nudie jeans dan diesel als ik ga stappen of in de stad loop
pi_53796193
quote:
Denim to die for

Wie heeft er nu niet een goede jeans in de kast liggen? Er zijn maar weinig vrouwen die geen één spijkerbroek bezitten. Logisch ook, want ze zitten (vaak) heerlijk en zijn geweldig te combineren. Stijlvol, casual, sportief, netjes... het kan allemaal! De denim op deze pagina is helemaal van nu en to die for!

Raw-denim-jeans met uitlopende pijpen, Esprit, ¤89,95

Organic cotton skinny jeans in 5-pocketmodel, H&M, ¤39,90

Beetje uitlopend met draaipijp, Miss Sixty, ¤164,-

Chaplin-model jeans met bretels, Mango, ¤47,90

Slimfit broek in clean wassing, Diesel, ¤147,-

Zwarte denim met iets lagere taille, H&M, ¤39,90

Lichtgrijze slimfit jeans, Esprit, ¤59,95

Superdonker met opvallende kontzakken, Killah, ¤90,-

Satijn-achtige skinny, Dr Denim, ¤65,-

Hoge taille denim, Pepe Jeans, ¤180,-

Super wide leg, For all mankind, ¤178,-

Extreem skinny, Paige Denim, ¤179,-

Bootcut denim, French Connection, £65,-

Jeans Indigo Blue, Cheap Monday via Welikefashion.com, ¤49,95

Weet jij al welke denim je nog voor het najaar gaat inslaan? (Monique)
bron

Die skinny van Dr Denim is wel beeldig.
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:08:22 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53796655
Stansfield

Die Diesel van jou, van dezelfde stof en soort als mijn revick, heb je die al es uitgewassen?

Die van mij gaat alweer 7 maanden zonder uitwassen mee
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53797111
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:08 schreef One_conundrum het volgende:
Stansfield

Die Diesel van jou, van dezelfde stof en soort als mijn revick, heb je die al es uitgewassen?

Die van mij gaat alweer 7 maanden zonder uitwassen mee
Ja ik heb hem al een keer gewassen. Maar bij diesel heb je niet dat nudie effect dus blijft hij mooi donker van kleur.
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:41:47 #79
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53797526
Diesel
pi_53798008
De broeken van We Are replay (als ik het goed heb?) zijn ook prachtig trouwens.
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:07:06 #81
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53798172
En hoe ist met de kwaliteit daarvan? De kwaliteit van standaard replay broeken is maximaal redelijk ...
pi_53798280
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
De broeken van We Are replay (als ik het goed heb?) zijn ook prachtig trouwens.
En mega duur.
pi_53798521
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:12 schreef Stansfield het volgende:

[..]

En mega duur.
Klopt, 290 euro ofzo, maar ze zijn echt veel beter qua uiterlijk dan de normale replaybroek, kwaliteit weet ik niet, ik ben van plan om er binnenkort 1 aan te schaffen.
pi_53798597
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Klopt, 290 euro ofzo, maar ze zijn echt veel beter qua uiterlijk dan de normale replaybroek, kwaliteit weet ik niet, ik ben van plan om er binnenkort 1 aan te schaffen.
Spam
Bij de rode winkel liggen ze ook.
pi_53799706
Ik heb hier hele mooie We Are replays zien liggen voor 169 euro al. Vond het inderdaad wel mooi, ze hebben ook wat andere fits dan Replay zelf, klopt dat? Replay is wat meer non-fit en bij We are had je ook skinny etc.

Stansfield hoevaak heb je je donkere Diesel gewassen, ivm het mooi donker blijven? Na 1 keer wassen mag dat ook wel, of was je hem wekelijks?
Ik vind de 8AA washing van Diesel echt goddelijk trouwens..de vraag is alleen hoelang hij zo mooi blauw blijft.
pi_53799851
Ik heb hem nu 2x gewassen. Collega's van mij hebben ook diesels die ze al een jaar hebben ofzo en nu pas krijgen ze een heelklein beetje slijt plekken.
pi_53800284
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:20 schreef bear87 het volgende:
Ik heb hier hele mooie We Are replays zien liggen voor 169 euro al. Vond het inderdaad wel mooi, ze hebben ook wat andere fits dan Replay zelf, klopt dat? Replay is wat meer non-fit en bij We are had je ook skinny etc.

Stansfield hoevaak heb je je donkere Diesel gewassen, ivm het mooi donker blijven? Na 1 keer wassen mag dat ook wel, of was je hem wekelijks?
Ik vind de 8AA washing van Diesel echt goddelijk trouwens..de vraag is alleen hoelang hij zo mooi blauw blijft.
Klopt, ze zitten strakker.
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:50:53 #88
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53800350
En waar is We are replay in het echt te zien? de Site is maar matig ...
pi_53800415
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:08:21 #90
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53800805
haha, daar maak je me niet echt blij mee
pi_53801792
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:47 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Die skinny van Dr Denim is wel beeldig.
dies echt heel erg mooi ja. even een mailtje naar mijn meisje...
pi_53817509
Wisten jullie dat er een Chasin Selvage jeans is? Het betreft een limited edition, 800 stuks gemaakt, en detail is dat het van organic denim gemaakt is. Prijs 239,95

Dat had ik nou nooit verwacht, van het merk dat begon als huismerk van de Score! Persoonlijk vind ik het teveel geld voor een Chasin broek, en Chasin + limited edition vind ik ook niet zo speciaal, zo bijzonder is Chasin niet geloof ik.
Wat doet een selvage broek van Nudie?
pi_53817974

Can i get an amen?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:53:59 #94
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53818152
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef bear87 het volgende:
Wisten jullie dat er een Chasin Selvage jeans is? Het betreft een limited edition, 800 stuks gemaakt, en detail is dat het van organic denim gemaakt is. Prijs 239,95

Dat had ik nou nooit verwacht, van het merk dat begon als huismerk van de Score! Persoonlijk vind ik het teveel geld voor een Chasin broek, en Chasin + limited edition vind ik ook niet zo speciaal, zo bijzonder is Chasin niet geloof ik.
Ik zeg altijd maar; "een dure Chasin' is nog geen Diesel"

hoe ist het met jou Dielel jacht bear?
pi_53819011
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef bear87 het volgende:

Kansloze poging om een mooiboy merk enige exclusieviteit mee te geven.
pi_53819251
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:53 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ik zeg altijd maar; "een dure Chasin' is nog geen Diesel"

hoe ist het met jou Dielel jacht bear?
Was gistern even in de bijenkorf maar daar hadden ze niet zoveel modellen, dus niks gepast. Vind iig de 8aa wash schitterend. Ik ga vrijdag ofzo even naar een bendorff oid om aan hen te vragen wat het model is wat tussen een Safado en Levan inzit. Wel prijzig die 8aa wash, 140 euro voor een diesel..
Maargoed, een levan 8aa of een model wat net een tikje strakker is maar niet zo strak als de safado, dat wordt em

Oja, ondanks dat iedereen vind dat G-star niet meer kan zag ik nog wel aardige broeken van ze, gewoon een simpele core regular in het donkerblauw vind ik wel te pruimen Zolang hij 90 euro oid kost heb ik niks tegen Gstar, ik vind het alleen niks om 120-140 euro voor te betalen oid. Of zijn die basic gstars ook mooi boy broeken Stansfield Je had daar erg veel klachten over toch op je werk? ( kansloze poging van Chasin idd..limited is exclusief, Chasin is NIET exclusief )

[ Bericht 17% gewijzigd door bear87 op 09-10-2007 18:56:15 ]
pi_53819505
wat doet een selvage van nudie? ehm, selvage zijn...

iemand heeft een leuk onderschift op het nudie forum: selvage doesnt make things cool.
en zo iest maar net kleine kiekbuus kindren!
pi_53819641
Nudie selvage vanaf 130, selvage is gewoon een op de ouderwetse dure manier gestiktte broek. Dit zie je alleen als je je broek omslaat iets wat ik dus altijd doe moet met mijn selvage in de hoop dat iemand het opvalt dat mijn broek selvage is

[ Bericht 44% gewijzigd door JopJuh op 09-10-2007 19:20:42 ]
pi_53819761
Hehe beter haal je dan 130 euro voor een Nudie selvage dan dat je met een "limited" Chasin voor 230 loopt. Hoe langer je erover nadenkt, hoe stommer dat plan is.
pi_54021635
Hoe weet je trouwens of je broek Dry is of niet? Staat dat altijd vermeldt? Is een donkerblauwe broek zonder effecten erin per definitie dry?

Ik heb hier namelijk een levi's blue label 5004 ( helemaal donkerblauw ) waar wel een kaartje aanzit:
"dit product bevat veel kleurstoffen, kan afgeven"

Betekent dat ook dat hij dry is, of hoeft dat niet en zou het er dan expliciet bij staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')