169.99 zeer terechte euro's!quote:Op maandag 4 april 2005 19:30 schreef Kinz het volgende:
hoeveel heb je er voor betaald?
o mijn god.. voor een broek.. ik dacht dat schoenen van 120 euro al overdreven waren.. sorry, ik begin me nu al te ergeren 170 euro voor een broek, kom toch op zeg.quote:Op maandag 4 april 2005 19:32 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
169.99 zeer terechte euro's!
Moet zeggen dat ik erg tevreden ben met de broek.
Tja zou het met veel plezier willen doen alleen heb ik geen dig. camera.quote:Op maandag 4 april 2005 19:32 schreef Skv het volgende:
Post eens een foto van je broek?
Laat hem, als hij er blij mee is.quote:Op maandag 4 april 2005 19:34 schreef Kinz het volgende:
[..]
o mijn god.. voor een broek.. ik dacht dat schoenen van 120 euro al overdreven waren.. sorry, ik begin me nu al te ergeren 170 euro voor een broek, kom toch op zeg.
quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef hier_en_daar het volgende:
Ik zeg super homo. Als er iemand hetro is ben ik het wel![]()
Ga je naar de winkel.
koop je een broek van 170 euro.
Ga je op internet zoeken of hij een beetje populair c.q. bekend is. tja in de winkel stond geen pc anders had ik het ff opgezocht??. en dan daarbij, als een broek mooi is in mijn ogen en lekker zit koop ik hem. Of het nou een Aldi-merk is of een designers merk. So be it!
(Laat staan dat je zo'n broek koopt, weet in iedergeval van te voren wat je koopt voor dat bedrag).
Oja de volgende keer dat ik iets koop, verwacht ik minimaal dat ze een internet site hebben
En dat bedoel ik maarquote:Op maandag 4 april 2005 19:50 schreef Skv het volgende:
Ohja, het kopen van een broek of ie al dan niet een website heeft, slaat ook nergens op.
Als je een leuk huis kan kopen,zou je het dan laten enkel en alleen omdat ie geen website heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |