Gisteren en vandaag op een broekjacht geweest. Ik heb al een aantal van die wat smallere broeken dus was nu op zoek naar een broek met een wat bredere pijp, vooral aan de onderkant.
Eerst zaterdag middag maar is hier in het dorp (Goirle) gaan kijken bij de lokale jeansleveranciers, vooral het winkeltje genaamd 'Taboe' is hier mijn grote favoriet, zij leveren namelijk o.a. Japan Rags

wat ik hier in de buurt nog nergens anders ben tegengekomen. Maar helaas ze hadden twee smallere modellen die allebei erg leken op 1tje die ik al heb. Dus op naar een nieuwe winkel hier in het dorp genaamd "Peacock". Redelijke broek van Ra.Re aangehad, maar was een smal model dus was er niet echt naar opzoek. Daarna nog een broek van take two aangehad, maar die was helaas te breed op m'n heupen.
Dus vandaag herkansing op koopzondag in Tilburg. Als eerste naar de Replay store waar ze een leuke broek hadden maar niet meer in mijn maat

. Bij de Score en de Rode Winkel kon ik niks fatsoenlijks vinden maar gelukking was er bij Men@work een leuke broek van Energie. Het probleem was echter dat deze altijd maar tot lengtemaat 34 gaan, dus was ie helaas te klein

Toen als laatste hoop naar Mensroom, waar ze een heleboel leuke broeken hadden

. Wat broeken van We Are Replay die erg mooi waren, maar die waren met 280 euri iets buiten budget. Ook wat broeken van Blue Blood maar die waren echt ontzettend duur en ontzettend lelijk

.Maargoed, daar weer een energiebroek gepast, maar natuurlijk was ie weer te klein (wat ik vantevoren eigenlijk al wist). Toen viel m'n oog opeens op een heel rek met Japan Rags

. Prachtig Japan Rags broekje uitgekozen, ze passen mij altijd perfect, dus ben nu weer een mooi Japan Rags broekje rijker
Op
vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef
Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)