Ik was gister in de Replay winkel, en ze hebben wel weer mooie broeken moet ik zeggen! Metname "we are replay" vond ik erg mooi, maar ook de gewone lijn was wel wat. Ze hebben atm een selvage ( schrijf je dat zo? ) broek en een paar andere leuke modelletjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef 27miracles het volgende:
Stansfield weet jij in welk maand de nieuwe Lente Zomer denimcollectie 2008 van Replay & Diesel spijkerbroeken verschijnt?? m.a.w. wanneer is het in de winkel?
Replay, dat is toch een Nederlands merk?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:14 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik was gister in de Replay winkel, en ze hebben wel weer mooie broeken moet ik zeggen! Metname "we are replay" vond ik erg mooi, maar ook de gewone lijn was wel wat. Ze hebben atm een selvage ( schrijf je dat zo? ) broek en een paar andere leuke modelletjes.
We are is echt mooi, maar wel vrij duur.
Is Replay alleen niet een beetje passé?
Alsnog... zag vandaag een mooie trui.. 165 euroquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef One_conundrum het volgende:
Italiaans ....
oftewel kleding die onnodig duur is, en vaak ook nog eens lelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:31 schreef jovink het volgende:
ja merk kleding heet dat/
haha, sterb boer! Diesel is de shitquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:38 schreef jovink het volgende:
kvind dit hele topic een beetje gay eigenlijk
Die we are replay broeken zijn de shit manquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:14 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik was gister in de Replay winkel, en ze hebben wel weer mooie broeken moet ik zeggen! Metname "we are replay" vond ik erg mooi, maar ook de gewone lijn was wel wat. Ze hebben atm een selvage ( schrijf je dat zo? ) broek en een paar andere leuke modelletjes.
We are is echt mooi, maar wel vrij duur.
Is Replay alleen niet een beetje passé?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, sterb boer! Diesel is de shit
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef schatje het volgende:
toegevoegd in de OP, de nieuwe Diesel online store
[ afbeelding ]
leuke riem, 220 euro![]()
Vertel eens wat over de prijs en de kwaliteit! Ik heb ook een mooie Energie broek gezien, alleen heb geen idee watvoor kwaliteit ik kan verwachten. Weet alleen dat het Italiaans isquote:Op zondag 30 september 2007 18:39 schreef JustBlaze het volgende:
Energie Slim Morris (Black). Beetje slim, maar niet teveel..
Shit is aan...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik heb een broek van energie (al best lang). Dat is een "Steven". Erg fijne broek, is niet kapot te krijgen. Heb hem in een lichte wassing. MAar tis een oud model, dus bovenaan redelijk strak en onderaan loopt ie wat wijder uit. Maar het is een hele fijne jeans. Heb lang gezocht naar nog een Energie maar is lastig te vinden. Amsterdam heeft een energie shop. Het is de mannenkant van Miss Sixty en italiaans, goed spul !![]()
Ik ben haar vriendquote:Op zondag 25 november 2007 22:08 schreef One_conundrum het volgende:
jij ook al, 2 hierboven ook al iemand. Waarom neem je em niet gelijk mee? Geen voorraad?
kvond ze gewoon lelijk omdat het van die standaart saaie broeken zijn, niks speciaalsquote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef One_conundrum het volgende:
Blue Blood zal wel van die onbwerkte denim zijn, daarom lijkt het raar
Kerstcadeauquote:Op zondag 25 november 2007 22:13 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ik las het niet helemaal goed idd. maar waarom niet gelijk meenemen?
Doe ik ook, die reactie was dan ook een tvpquote:Op maandag 17 december 2007 17:53 schreef hmmmz het volgende:
maak er dan ook even een foto van, kan je 'm hier showen
Ja, dat wel. Gelukkigquote:Op maandag 17 december 2007 20:13 schreef hmmmz het volgende:
er staat sowieso weinig van we are replay op internet
is maar goed ook, blijft het tenminste exclusief
Het feit dat je je laat beinvloeden door onze gal spuwende medelanders met hun fake Evisu zegt al genoeg over je marginale kennis van goede denim.quote:Op maandag 17 december 2007 21:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, dan is Evisu een hele vooruitgang![]()
![]()
![]()
Atelier La Durance vind ik lelijke broeken hebben.
Normale replaybroeken vind ik ook spuuglelijk, dat dan weer wel.
Ja, die echte evisu uit Japan (van die prachtig afgewerkte) zijn wel mooi. Maar helemaal verpest is dat merk door iedereen die het hier draagt, nepheid straalt ervan af.quote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Het feit dat je je laat beinvloeden door onze gal spuwende medelanders met hun fake Evisu zegt al genoeg over je marginale kennis van goede denim.
Evisu is in hetzelfde rijtje te plaatsen als Neigbourhood en Sugar Cane.
Ga je eerst maar is inlezen of iets dergelijks voordat je wijs komt doen.
Dat je ALD lelijke broeken vind hebben kan ik inkomen, dat one size fits all ihobbezak dee is ook niet echt aan mij besteed.
Meneer heeft eens research gedaan maar durf te wedden dat je niet meer dan 2 broeken van die merken bij je thuis hebt hangenquote:Op maandag 17 december 2007 21:20 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Het feit dat je je laat beinvloeden door onze gal spuwende medelanders met hun fake Evisu zegt al genoeg over je marginale kennis van goede denim.
Evisu is in hetzelfde rijtje te plaatsen als Neigbourhood en Sugar Cane.
Ga je eerst maar is inlezen of iets dergelijks voordat je wijs komt doen.
Dat je ALD lelijke broeken vind hebben kan ik inkomen, dat one size fits all ihobbezak dee is ook niet echt aan mij besteed.
Evisu is bezig met een soort van image-renewal... Net een nieuwe showroom en kantoor in Amsterdam en ze hopen binnen het jaar een eigen winkel daar te hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die echte evisu uit Japan (van die prachtig afgewerkte) zijn wel mooi. Maar helemaal verpest is dat merk door iedereen die het hier draagt, nepheid straalt ervan af.
Kwam ik wijs over btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |