Nee, heb eigenlijk ook geen idee waar wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef hmmmz het volgende:
Japan Rags![]()
![]()
Verkopen ze dat ook bij de rode winkel ?
Gokje, zoovillage?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:30 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik nog Puma Evisu kan krijgen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:30 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet waar ik nog Puma Evisu kan krijgen?
Bij '4Men' in venlo verkopen ze ook Japan Rags. Het is een exclusieve kledingzaak alleen in venloquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee, heb eigenlijk ook geen idee waar wel.
Zijn ook wel mooie hoor, maar dan niet die met die mega diacockquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef jovink het volgende:
[..]
princes wat zeg je nou dies zijn vies lelijk
misschien kan je in de OP ook bij Frankrijk: Le Temps des Cerises / Japan Rags ( www.letempsdescerisesjeans.com ) zettenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:06 schreef schatje het volgende:
Ik heb in de OP een lijstje met webshops toegevoegd. Liefhebbers van Japanse denim kunnen terecht bij Japanse webshops die ook internationaal verzenden. Linkjes van hoe een bestelling te plaatsen staan er ook bij.
Als mensen nog webshops weten laat het dan even weten.
weet je misschien ook welke modellen van Diesel en Replay erbij zitten?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Aanstaande zaterdag begint dat.
dank je voor de info, ik kom overmorgen zeker langs..quote:Op donderdag 8 november 2007 14:40 schreef Stansfield het volgende:
Diesel:
Paddom (in used zwart en in lichtblauw)
Levan
Replay:
MV 920
MV 975
MV 930
MV 973
MV 991
MV 992
Misschien komt er nog een mailtje met alle modellen. Dat weet ik niet precies. Maar wanneer dat er is dan zal ik dat uiteraard hier wel even posten.
Volgens mij wel ja. Officeel pas maandag omdat ze alle winkels nooit op 1 moment klaar kunnen hebben maar de meeste winkels beginnen zaterdag al. In Amersfoort zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef 27miracles het volgende:
stansfield, gaat die 2halen1betalen(jeans)actie morgen zeker beginnen.. ?
en Utrecht?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Officeel pas maandag omdat ze alle winkels nooit op 1 moment klaar kunnen hebben maar de meeste winkels beginnen zaterdag al. In Amersfoort zeker.
ok thanks for the info.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:26 schreef Stansfield het volgende:
Daar beginnen ze ook zaterdag.
deze?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:49 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb vandaag de nudie dark oldie gekocht. Zal morgen wel ff een foto maken.
Dat scheelt wel behoorlijk wat ja. Een 511 is echt een hele slimme fit. De deetak wat minder maar nog wel redelijk slim.quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef bear87 het volgende:
Ik ga morgen een Diesel Deetak of een Levi's 511 rigid black halen
Stansfield, hoeveel strakker is die 511, scheelt dat heel veel?
Ik denk rond februari dan begint bij ons de voorjaarscollectie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef 27miracles het volgende:
Stansfield weet jij in welk maand de nieuwe Lente Zomer denimcollectie 2008 van Replay & Diesel spijkerbroeken verschijnt?? m.a.w. wanneer is het in de winkel?
ik zou de broek eerder eens op 90 graden wassen en in de droger op kastdroog laten drogen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:01 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb paar maanden geleden een 504 straight gekocht, maar ik vind dat hij al wel iets is uitgelopen en zou hem weer wat strakker willen hebben. Klopt het dat als ik met broek en al in bad ga (warm) en hem dan op de huid laat drogen, dat de broek dan weer een strakkere pasvorm heeft?
ok, ik hoop dat met name Diesel met mooie nieuwe modellen komt, heb die oude modellen wel zo een beetje gezien..quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk rond februari dan begint bij ons de voorjaarscollectie.
Ik heb een broek van energie (al best lang). Dat is een "Steven". Erg fijne broek, is niet kapot te krijgen. Heb hem in een lichte wassing. MAar tis een oud model, dus bovenaan redelijk strak en onderaan loopt ie wat wijder uit. Maar het is een hele fijne jeans. Heb lang gezocht naar nog een Energie maar is lastig te vinden. Amsterdam heeft een energie shop. Het is de mannenkant van Miss Sixty en italiaans, goed spul !quote:Op donderdag 15 november 2007 19:31 schreef bear87 het volgende:
Iemand toevallig bekend met Energie jeans? Hoe is de ervaring daarmee enzo? Goede kwaliteit of valt het tegen, watvoor merk is het etc?
Zag wel een mooie broek van Energie, type Burney, relatief niet duur met 109 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |