hebben de andere bewoners al gereageerd op het feit dat ze zegt weg te gaan???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Laten we het nu niet opblazen, ze gaat wss toch niet weg..
Nou, dat zal dan wel kut worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:15 schreef DrsH het volgende:
Zo mensen de Rap voor Brian is klaar sommige teksten zijn aangepast waarbij de inhoud van de tekst wel bewaard is gebleven. Puma streamer gaat er nu een juiste BEAT bij zoeken en dan moeten we even beraden wat we er verder mee doen.
Liess je stelt me teleurquote:
Niet vrijwillig, maar gedwongen vertrek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Laten we het nu niet opblazen, ze gaat wss toch niet weg..
ben jij soms weer laat naar bed gegaan?????quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
ben jij soms weer laat naar bed gegaan?????![]()
![]()
![]()
Kun je de hele tekst in een topic plaatsen, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
ben jij soms weer laat naar bed gegaan?????![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, ik ben er ook nog niet over uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:19 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk is wel heel gek dat natasia wordt beloond voor al haar gezeur dat ze naar huis wilt
Zullen we in de toekomst nog wat van de nederlandse Ophra horen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:20 schreef CoT het volgende:
Ze zal wel weggaan en die 10k borg terug krijgen(als ze die heeft betaald)
Ja, via het ANPquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we in de toekomst nog wat van de nederlandse Ophra horen?![]()
Dat meisje heeft echt erge problemen... verstand van een 6jarig meisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Liggen jullie ook zo in een deuk om Nada en Nix?![]()
Ik ben benieuwd... staat de tekst hier ergens?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:15 schreef DrsH het volgende:
Zo mensen de Rap voor Brian is klaar sommige teksten zijn aangepast waarbij de inhoud van de tekst wel bewaard is gebleven. Puma streamer gaat er nu een juiste BEAT bij zoeken en dan moeten we even beraden wat we er verder mee doen.
Nou ik vind dit wel een hele grote belediging voor OPRAHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we in de toekomst nog wat van de nederlandse Ophra horen?![]()
Ik ook, maar madam Blank heeft dit zelf in het verleden gesuggereert.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou ik vind dit wel een hele grote belediging voor OPRAH
Zij suggereert wel vaker dingen, hoevaker het herhaald word hoe ergerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, maar madam Blank heeft dit zelf in het verleden gesuggereert.![]()
Die zal wel de toneelhaak krijgen als die zo passief blijftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef farceman het volgende:
haahaw at heeft die Nix de casting van Talpa eigenlijk voor de gek gehouden met valse beloftes.
Sjon vliegt zelf ook mee naar de binnenlanden van Brazilie, waar de twee de komende jaren wel veilig zullen zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef Lobasca het volgende:
Zal J. de M. haar met zijn privé-vliegtuig oppikken en naar verre oorden wegvoeren?
En ze krijgt een dagzegfeestje voor bewezen dienstenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:26 schreef solara4 het volgende:
ik denk ook dat ze moet, en ze laten het een vrijwillige exit lijken
Leuke!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:26 schreef LoveProfusion het volgende:
OP aangepast
welk geld die heeft denk ik nooit betaald, waarvan?????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:29 schreef solara4 het volgende:
ja en der geld krijgt ze terug, is beter goedkoper dan al die boetes en advocatenkosten enz.
Ik hoop dat TIEN het meest verstandigste vertrek kiest die Natasia's kinderen het minst schaad. Maar waarschijnlijk zal TIEN d'r wel proberen op te hemelen waar met afschuw door de fora op gereageerd zal worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:19 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk is wel heel gek dat natasia wordt beloond voor al haar gezeur dat ze naar huis wilt
Yep, ze had er al 3 keer uit moeten zijn vanwege fysiek geweld.. ze besparen haar die afgang.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:26 schreef solara4 het volgende:
ik denk ook dat ze moet, en ze laten het een vrijwillige exit lijken
Fok heeft ruzie met die kikkersitequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:32 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
De ijstaart voor de miljonairs
Het ware verstandiger geweest haar te laten gaan in de periode dat ze zich enigszins kon beheersen en voor haar doen ''normaal'' was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat TIEN het meest verstandigste vertrek kiest die Natasia's kinderen het minst schaad. Maar waarschijnlijk zal TIEN d'r wel proberen op te hemelen waar met afschuw door de fora op gereageerd zal worden.
aan het golfen tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:34 schreef DrsH het volgende:
Ik vroeg zojuist al: is ze al aan het pakken??![]()
![]()
![]()
quote:
Kon je het weer niet latenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb iets heel ergs gedaan![]()
Mooie OP LP![]()
Nope, en ik vraag het nog maar een keer. Heb je de rap al in een topic geplaatst, ik ben zo benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:34 schreef DrsH het volgende:
Ik vroeg zojuist al: is ze al aan het pakken??![]()
![]()
![]()
en dat gaat hem lukken. geloof me...want idd Pesten is strafbaar...er zijn zo veel strafbare feiten gebeurt...van mij mag het stoppen....en natasia ga is dood joh teringhoer...en pleur op vanmiddagquote:
Waarom nou toch, Tilly komt niet meer naar de Kooi.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mn nagelbehandeling bij Tilly afgezegd
![]()
oh, shit ( te late actie dus) sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom nou toch, Tilly komt niet meer naar de Kooi.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Fok heeft ruzie met die kikkersite![]()
![]()
Dat is spamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Flink ook
Zo is die beter.
[afbeelding]
waarom?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mn nagelbehandeling bij Tilly afgezegd
![]()
Groeten aan Andyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, ivm sociale verplichtingen ben ik helaas niet in staat om de exit van Natasja te volgen
![]()
![]()
Koop je een Samsung U600 kan je online lekker doorvolgen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, ivm sociale verplichtingen ben ik helaas niet in staat om de exit van Natasja te volgen
![]()
![]()
Ik hoop dat je een grapje maakt?quote:
hey gozer...alles bien zal is kijken...ga er vandaag wat muziek onderzetten en inrappen..als het klinkt zal ik hem op Youtube zetten en comprimeren en evt naar je mailen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef DrsH het volgende:
De rap is geplaatst in de toppic Rap voor Brian
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Flink ook
Zo is die beter.
[afbeelding]
Aha, dan is het goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt?
Dat is de opschrift van de ijstaart die ze vanmiddag gaan krijgen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt?
Dat is de opschrift van de ijstaart die ze vanmiddag gaan krijgen
Ik leef dubbel met je mee!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoezo heeft fok ruzie met nowlive dan?
Okay parima de luxe ik ben benieuw naar het resultaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey gozer...alles bien zal is kijken...ga er vandaag wat muziek onderzetten en inrappen..als het klinkt zal ik hem op Youtube zetten en comprimeren en evt naar je mailen..
zo we zijn begonnen..hoop dat ik snel klaar ben...denk ut niet...wel vandaag..
Niemand wil die aso-gek toch ooit nog zien...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Natasja gaat op een zeer verkeerd moment weg
DGK zit in een omslag punt waar kijkers beginnen af te haken. Als ze NU weggaat, en de kijkcijfers gaan volgende week zakken (de daling is al ingezet), dan gaan ze nog beweren dat de kijkcijfers dalen omdat Natasja weg is. Bovendien ben ik bang dat ze 'beloont' gaat worden de komende weken met allerlei optredens bij Life&Cooking, RTL-boulevard (wanneer ze terug zijn na de zomer), en nog meer van die Trash TV programmas...
Ty, maar mijn tekst klopt nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef DrsH het volgende:
De rap is geplaatst in de toppic Rap voor Brian
Over drie weken is ze compleet vergeten door het grote publiek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
DGK zit in een omslag punt waar kijkers beginnen af te haken. Als ze NU weggaat, en de kijkcijfers gaan volgende week zakken (de daling is al ingezet), dan gaan ze nog beweren dat de kijkcijfers dalen omdat Natasja weg is. Bovendien ben ik bang dat ze 'beloont' gaat worden de komende weken met allerlei optredens bij Life&Cooking, RTL-boulevard (wanneer ze terug zijn na de zomer), en nog meer van die Trash TV programmas...
You're welcome en post gezellig mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Milagroow het volgende:
Ik lurk al maanden mee met dit forum, maar heb me toch even aangemeld om jullie te bedanken voor alle COS-en! Sinds het betaald streamen is kan ik het niet meer volgen (mijn laptop doet weird met dat betaalschem) maar dankzij jullie ben ik toch altijd up-to-date.
Thanks you all!!!!!
Moet je hier ff kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Milagroow het volgende:
Ik lurk al maanden mee met dit forum, maar heb me toch even aangemeld om jullie te bedanken voor alle COS-en! Sinds het betaald streamen is kan ik het niet meer volgen (mijn laptop doet weird met dat betaalschem) maar dankzij jullie ben ik toch altijd up-to-date.
Thanks you all!!!!!
Als Natasja nu vertrekt is ze na de zomer niet meer interesant voor kijkend nederland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
DGK zit in een omslag punt waar kijkers beginnen af te haken. Als ze NU weggaat, en de kijkcijfers gaan volgende week zakken (de daling is al ingezet), dan gaan ze nog beweren dat de kijkcijfers dalen omdat Natasja weg is. Bovendien ben ik bang dat ze 'beloont' gaat worden de komende weken met allerlei optredens bij Life&Cooking, RTL-boulevard (wanneer ze terug zijn na de zomer), en nog meer van die Trash TV programma's...
Problemen met Streams en Abonnement # 2quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Milagroow het volgende:
Sinds het betaald streamen is kan ik het niet meer volgen (mijn laptop doet weird met dat betaalschem) maar dankzij jullie ben ik toch altijd up-to-date.
Hoezo is dat opvallend? Ze heeft een hekel aan Lieke, niet aan Huubquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn Nada en Huub gezellig met elkaar, opvallend.
Juich maar niet te vroeg, maar de champie ligt hier wel koud hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef cindy10 het volgende:
![]()
![]()
![]()
laat het waar zijn!!!!!!
ga meteen een paar koude biertjes halen als ik boodschappen doe!![]()
![]()
![]()
Het viel me vanochtend ook al op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn Nada en Huub gezellig met elkaar, opvallend.
Als je dat doet komen we je wel uit de bak halenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
Dat mens spoort voor geen meter. Toen ze dat hok inkwam wenste ze de 2 psycho's dood, Huub en Lieke dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:54 schreef CoT het volgende:
[..]
Hoezo is dat opvallend? Ze heeft een hekel aan Lieke, niet aan Huub
PTSS!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef wie.. het volgende:
Huub:Tasia wil je niet zo schreuwen? ben je eindelijk weg hoor ik je nog..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
ik word van het idee alleen,al helemaal blijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg, maar de champie ligt hier wel koud hoor.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar bavianen lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
"kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
yep im still pissed
maakt niet uit hoe ze gaat....als ze maar gaat!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:57 schreef Shayndel het volgende:
Als het waar is. nasty is er gewoon uitgeflikkert dan, maar inplaats van de bekende exit op de bank krijg ze waarschijnlijk een waardige afscheid. Zo lijkt het net alsof ze vanzelf weg gaat.
Eigelijk is het niet eerlijk tegenover de andere exit's om haar boven hen te behandelen.
ik kom niet eens in de bak als die trut aangifte gaat doen, de politie mag ff lekker een martin luther king actie tegen haar doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:57 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Als je dat doet komen we je wel uit de bak halen![]()
Ik zal als ik thuis ben even kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:52 schreef APK het volgende:
[..]
Problemen met Streams en Abonnement # 2
Misschien is daar iets te vinden?
Wij hebben met z'n allen gebeden en normaal is dat voldoende.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef tony38 het volgende:
HOE KOMEN JULLIE AAN DIT VERHAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK WIL HET WETEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel filmen en dan op youtube zettenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar [censuur] lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
Zdngmw is nog niet weg of we hebben al weer een nieuwe schreeuwsmoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef tony38 het volgende:
HOE KOMEN JULLIE AAN DIT VERHAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK WIL HET WETEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis dat je het aankondigt - doe je vast niet. Maar er zijn er vast wel een paar te vinden die Natasia een flink aan de 'tand' zouden willen voelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
yep im still pissed
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Zdngmw is nog niet weg of we hebben al weer een nieuwe schreeuwsmoel![]()
Het spel is voorbij zodra Natasia de kooi verlaat... laat haar met rust.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar [censuur] lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
We hebben veel meer last van jouw ''terror'' dan van die roze nixnut.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:01 schreef dgk_fan het volgende:
Mijn Held maakt zich weer mooi op voor een dag vol terror:
[afbeelding]
Hé die Bart... doet de portable dvd speler het een beetje?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
Natasia: veel succes in de buitenwereld. Die ga je nog lastiger vinden dan de wereld binnen DGK.![]()
![]()
![]()
misschien word het spel dan wel beter.....zonder verwende krijsende stoorzenderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel is voorbij zodra Natasia de kooi verlaat... laat haar met rust.
heb 'em eergisteren binnengekregen - doet het perfect!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé die Bart... doet de portable dvd speler het een beetje?
Als het je niet bevalt..........................ga je toch met Natasja mee naar huis ?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef FdW het volgende:
[..]
We hebben veel meer last van jouw ''terror'' dan van die roze nixnut.![]()
denk het ook niet denk dat ik helemaal doordraai als ik haar ziequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tis dat je het aankondigt - doe je vast niet. Maar er zijn er vast wel een paar te vinden die Natasia een flink aan de 'tand' zouden willen voelen.
En ze gaat het al zo slecht hebben als ze weer op straat staat... Aanpassingsproblemen van Eemnes tot Equador, straatvrees na de eerste negatieve encounters, voordringen (en daarop aangesproken worden) in winkels, pfff... Ik kan nog wel even doorgaan, ze komt er wel achter.
Natasia: veel succes in de buitenwereld. Die ga je nog lastiger vinden dan de wereld binnen DGK.![]()
![]()
![]()
Klopt BQ dat heb ik gedaan om de rap qua ritmiek beter te laten lopen Ik hoop dat je mij vergeven kunt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ty, maar mijn tekst klopt niet![]()
Edit: In welke COS stond die rap?
Annemarie Jorritsma blij, komt ze ook weer eens op TVquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef Shayndel het volgende:
Zouden er binnen kort Almere veel in de krant en het nieuws staan?![]()
Zonde van het vliegtuigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef bob_marley het volgende:
[..]
denk het ook niet denk dat ik helemaal doordraai als ik haar zie
misschien dat FOK! na de kooi een vliegtuig voor boktasia kan sturen (onbemand en vol kerosine)![]()
Je bent veel te mild maar goed. Dat ze overal uitgekost gaat worden staat als een paal boven water.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tis dat je het aankondigt - doe je vast niet. Maar er zijn er vast wel een paar te vinden die Natasia een flink aan de 'tand' zouden willen voelen.
En ze gaat het al zo slecht hebben als ze weer op straat staat... Aanpassingsproblemen van Eemnes tot Equador, straatvrees na de eerste negatieve encounters, voordringen (en daarop aangesproken worden) in winkels, pfff... Ik kan nog wel even doorgaan, ze komt er wel achter.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb 'em eergisteren binnengekregen - doet het perfect!![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:05 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt BQ dat heb ik gedaan om de rap qua ritmiek beter te laten lopen Ik hoop dat je mij vergeven kunt.![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zijn er meer teksten veel ingrijpende gewijzigd omwille van het zelfde motief
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef Milagroow het volgende:
Vraag me ook wel af in hoeverre Blablasia nog kan functioneren buiten de kooi. Wordt door iedereen uitgekotst dus een baan zal ze niet zo snel vinden
Aha, als het beter is voor de flow, no problemo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:05 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt BQ dat heb ik gedaan om de rap qua ritmiek beter te laten lopen Ik hoop dat je mij vergeven kunt.![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zijn er meer teksten veel ingrijpende gewijzigd omwille van het zelfde motief
"Kijk wat afleveringen terug en zoek eens op YouTube... fijne avond nog!"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef bob_marley het volgende:
[..]
denk het ook niet denk dat ik helemaal doordraai als ik haar zie
misschien dat FOK! na de kooi een vliegtuig voor boktasia kan sturen (onbemand en vol kerosine)![]()
Misschien een functie als luchtalarm?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
.
In haar penose omgeving is dat een pre!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
By the way het was cos 2082quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, als het beter is voor de flow, no problemo.![]()
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokitoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef De_Moester het volgende:
huub somt op wat brian zo al gekregen heeft...vlieglessen en 50.000 cash...Is dat laatste waar???
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.
Bovendien moet je een beetje lef hebben om een grote mond op te zetten tegen die feeks.
Ze zal hier en daar weleens in een scheldpartij verwikkeld raken, maar ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Zeker als ze eerst een paar weken naar Suriname gaat (hoewel ze het daar behoorlijk intensief schijnen te volgen trouwens).
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.
Of ze inderdaad het hart hebben om een grote bek tegen die hooischuur op te zetten is inderdaad een tweede...
misschien toch eerst een gesprek met onze Eerstelijns psycholoog voordat Natasja de kooi verlaat ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito![]()
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito![]()
maar echt als die trut mijn moeder was had ik zelfmoord gedaan ik zou me schamen dat ik dan uit haar ben gekomen, maar nu hoeft dat niet en kots ik op haar kreng dat ze is![]()
Als dat zo was zou je het hier wel lezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Flounder het volgende:
Er is weinig te zien op de streams momenteel. Is er iets gaande in de villa?
Een verassings-gedag-feestje voor Natasia in elkaar aan het draaien ??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Ravii het volgende:
Waar zijn de bewoners heen :p behalve Huubje en Nadia?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:15 schreef FdW het volgende:
Fijn dat Stijn weer terug is, waardoor het programma weer een stuk frivoler en boeiender is.
Hoe ze nadia ging roepenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, Palma Jose is haar stem een beetje kwijt![]()
Hoe zou dat nou komen ?
Ja, maar BB was een houtje-touwtje-programma. Heette niet voor niets 'Back-to-Basic'. Dit zijn miljonairs, die hoeven niet hun eigen koffie te malen, en hun was te doen in een teiltje met rasp-zeep. Was ook lachen, maar kostte geen reet. Leverde wel een paar miljard op, heb ik laatst gehoord, ergens, van iemand...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef FdW het volgende:
[..]
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?![]()
Volgens mij moest Lieke wakker gemaakt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.
waar ging dat over? ik hoorde het niet goed
We mogen nooit meeluisteren met deze gesprekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.
waar ging dat over? ik hoorde het niet goed
Kan het ietsje minder? Je maakte daarnet ook al een andere aap-vergelijking. Bedankt voor de medewerking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito![]()
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito![]()
Be real, wat kun je tegenwoordig nog verwachten voor ¤ 3.95 + verzendkosten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
We mogen nooit meeluisteren met deze gesprekken.
vind je het verder wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo was zou je het hier wel lezen.![]()
Ja hoor, helemaal topquote:
Overduidelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef schatje het volgende:
Ze heben echt wel instructies gekregen om normaal tegen elkaar te doen.
Omdat ze niet weggaat...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef Zora01 het volgende:
waarom is Natas haar koffers niet aan het pakken.?
Kun je misschien je capslock uitzetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef tony38 het volgende:
JA IK HEB HET OOK OP VOL GEHOORD DUS HET IS WAAR ,MAAR OF ZE GA IS EEN 2DE PUNT!!!!!!!!!!!!
Dat neem ik direct weer terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben iig geleerd sinds de vorige keer
nadia is aan het douchenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Ravii het volgende:
Oh ik had nog gelijk ook!!
![]()
Panda : Waar is lieke der hoofd gebleven?
Nadia(?) : die is al weggesneden
duidelijk, is er door de bewoners al gesproken over Favoriet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef schatje het volgende:
Ze heben echt wel instructies gekregen om normaal tegen elkaar te doen.
Ah ofcoursequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Brici het volgende:
[..]
nadia is aan het douchen
Lieke zei het zelf
sorry ik zet hem uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je misschien je capslock uitzetten.![]()
Een taart sturen uit medelijden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Een medelijdentaart. Jaloers kreng, vreet er dan ook niet van.
Wie is dat, Stijn ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
duidelijk, is er door de bewoners al gesproken over Favoriet?
Tyquote:
Ik doe altijd eerst douchen en dan aankleden, bij Nadia gaat altijd alles andersom.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Brici het volgende:
[..]
nadia is aan het douchen
Lieke zei het zelf
Zou je zo vriendelijk willen zijn om niet te schreeuwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef tony38 het volgende:
JA IK HEB HET OOK OP VOL GEHOORD DUS HET IS WAAR ,MAAR OF ZE GA IS EEN 2DE PUNT!!!!!!!!!!!!
Ze hebben zelfs geadviseerd dat ze een stukje nam, goed voor haar zere keeltjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
Zit die omgebouwde poetsheks mee te eten? VOL zou dat toch moeten verbieden.
Ja weet ik veel, Stijn is toch de grote man achter alles?quote:
Ze fluisterde tegen Huub dat ze een telefoontje had gekregen van Sylvia gisteravond. Misschien is ze toch geschrokken en tot inkeer gekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
Zit die omgebouwde poetsheks mee te eten? VOL zou dat toch moeten verbieden.
*edit* Ik lees net dat je capslock uitzet. Bedankt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef kissa het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om niet te schreeuwen
Waar kijken ze naar dan?quote:
Daar wordt je dik van hoor...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
ik wil ook ijs.
Stijn is de grote communicatie goeroe die precies weet hoe je een TV station moet verbinden met een programma, medewerkers, gedetineerden en kijkerts, en dat alles op een zodanige wijze dat iedereen gelukkig is..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, Stijn is toch de grote man achter alles?
Dat hadden we niet afgesproken Stijn! (Judith)
In het haar van Delley of van Palma?quote:
sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan het ietsje minder? Je maakte daarnet ook al een andere aap-vergelijking. Bedankt voor de medewerking.![]()
Action Man zal later wel stuntman worden, want die jongen kan er echt wat van!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
Dennis roept wat naar Huub.
Nadia: "Hebben jullie nu weer ruzie?"
Dennis: "Het wordt nog veel erger"
Ok, laten we hopen dat ie dat nog een tijdje kan doen danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Stijn is de grote communicatie goeroe die precies weet hoe je een TV station moet verbinden met een programma, medewerkers, gedetineerden en kijkerts, en dat alles op een zodanige wijze dat iedereen gelukkig is..![]()
nou die steekt dan echt iemand neerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Liess het volgende:
Zou wel leuk zijn, dat IJS in Amanda der haar, vooral omdat DoB niet meer komt.
Hij slaapt maar 3 uurtjes per nacht zegt hij net.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Action Man zal later wel stuntman worden, want die jongen kan er echt wat van!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
sorryis niet op ras bedoeld hoor (im black myself)
Ze moet niet luisteren naar de stemmen in haar hoofd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
natasia: ik hoorde dat mijn borsten er op beeld ook heel mooi uitzien..
Beeld met blinde mensenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
It's not the outside that counts, it's the inside that really counts...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
Wat zou fok me de grond in boren als ik in de kooi om liep
nee he........zei ze dat echtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
Bullshit... lees het forum eens door.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
It's not the outside that counts, it's the inside that really counts...![]()
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
Kweet niet waar jij woont maar hier begint het ook érg hard te regenenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef demins het volgende:
Het heeft hier op de Via Gladiola in jaren niet meer zo geregend en geonweerd...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik heb genoeg TV gemaakt, ik heb nu vakantie.
Rustig maar!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef De_Moester het volgende:
natas is aan het afbouwen met haar activiteiten...hoop dat dat ook op haar stemvolume slaat..![]()
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef demins het volgende:
Het heeft hier op de Via Gladiola in jaren niet meer zo geregend en geonweerd...
Leugenaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.
Het zit in ieder geval al in een tupperwareschaaltjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dat het gedeeld wordt! Hopelijk is het ijs weer voor even gebroken
Dan google je Via Gladiola toch even?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Kweet niet waar jij woont maar hier begint het ook érg hard te regenen![]()
Vooral van hun moeder ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
Cheyenne en Yairo kijken niet meer.
Vanwege al het gescheld.
Zeker! Alles wordt gescript in deze wereld! Zelf het journaal en het weerquote:
Mooie woordspeling.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dat het gedeeld wordt! Hopelijk is het ijs weer voor even gebroken
Ik had al zo'n vermoeden dat je geen Jood was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Je kunt het hier bijhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.
Het lijkt me ook dat het niveauloze gescheld van een moeder het hardst aankomt bij de kinderen.quote:
Volgens mij waren wij het er allemaal roerend mee eens toen er aan Natasia van Nena de mededeling werd gedaan dat schoonheid toch echt van binnen zit! Dus daar zou je niet bang voor hoeven te zijn. En het ligt aan jezelf hoeveel schoonheid je laat zien!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
nee tieten hangen nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Ik zet mijn regenkapje maar alvast op, er komt nog heel wat aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt het hier bijhouden
http://www.buienradar.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |