welk geld die heeft denk ik nooit betaald, waarvan?????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:29 schreef solara4 het volgende:
ja en der geld krijgt ze terug, is beter goedkoper dan al die boetes en advocatenkosten enz.
Ik hoop dat TIEN het meest verstandigste vertrek kiest die Natasia's kinderen het minst schaad. Maar waarschijnlijk zal TIEN d'r wel proberen op te hemelen waar met afschuw door de fora op gereageerd zal worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:19 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk is wel heel gek dat natasia wordt beloond voor al haar gezeur dat ze naar huis wilt
Yep, ze had er al 3 keer uit moeten zijn vanwege fysiek geweld.. ze besparen haar die afgang.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:26 schreef solara4 het volgende:
ik denk ook dat ze moet, en ze laten het een vrijwillige exit lijken
Fok heeft ruzie met die kikkersitequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:32 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
De ijstaart voor de miljonairs
Het ware verstandiger geweest haar te laten gaan in de periode dat ze zich enigszins kon beheersen en voor haar doen ''normaal'' was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat TIEN het meest verstandigste vertrek kiest die Natasia's kinderen het minst schaad. Maar waarschijnlijk zal TIEN d'r wel proberen op te hemelen waar met afschuw door de fora op gereageerd zal worden.
aan het golfen tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:34 schreef DrsH het volgende:
Ik vroeg zojuist al: is ze al aan het pakken??![]()
![]()
![]()
quote:
Kon je het weer niet latenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb iets heel ergs gedaan![]()
Mooie OP LP![]()
Nope, en ik vraag het nog maar een keer. Heb je de rap al in een topic geplaatst, ik ben zo benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:34 schreef DrsH het volgende:
Ik vroeg zojuist al: is ze al aan het pakken??![]()
![]()
![]()
en dat gaat hem lukken. geloof me...want idd Pesten is strafbaar...er zijn zo veel strafbare feiten gebeurt...van mij mag het stoppen....en natasia ga is dood joh teringhoer...en pleur op vanmiddagquote:
Waarom nou toch, Tilly komt niet meer naar de Kooi.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mn nagelbehandeling bij Tilly afgezegd
![]()
oh, shit ( te late actie dus) sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom nou toch, Tilly komt niet meer naar de Kooi.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Fok heeft ruzie met die kikkersite![]()
![]()
Dat is spamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Flink ook
Zo is die beter.
[afbeelding]
waarom?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mn nagelbehandeling bij Tilly afgezegd
![]()
Groeten aan Andyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, ivm sociale verplichtingen ben ik helaas niet in staat om de exit van Natasja te volgen
![]()
![]()
Koop je een Samsung U600 kan je online lekker doorvolgen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, ivm sociale verplichtingen ben ik helaas niet in staat om de exit van Natasja te volgen
![]()
![]()
Ik hoop dat je een grapje maakt?quote:
hey gozer...alles bien zal is kijken...ga er vandaag wat muziek onderzetten en inrappen..als het klinkt zal ik hem op Youtube zetten en comprimeren en evt naar je mailen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef DrsH het volgende:
De rap is geplaatst in de toppic Rap voor Brian
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Flink ook
Zo is die beter.
[afbeelding]
Aha, dan is het goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt?
Dat is de opschrift van de ijstaart die ze vanmiddag gaan krijgen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt?
Dat is de opschrift van de ijstaart die ze vanmiddag gaan krijgen
Ik leef dubbel met je mee!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoezo heeft fok ruzie met nowlive dan?
Okay parima de luxe ik ben benieuw naar het resultaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey gozer...alles bien zal is kijken...ga er vandaag wat muziek onderzetten en inrappen..als het klinkt zal ik hem op Youtube zetten en comprimeren en evt naar je mailen..
zo we zijn begonnen..hoop dat ik snel klaar ben...denk ut niet...wel vandaag..
Niemand wil die aso-gek toch ooit nog zien...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
Natasja gaat op een zeer verkeerd moment weg
DGK zit in een omslag punt waar kijkers beginnen af te haken. Als ze NU weggaat, en de kijkcijfers gaan volgende week zakken (de daling is al ingezet), dan gaan ze nog beweren dat de kijkcijfers dalen omdat Natasja weg is. Bovendien ben ik bang dat ze 'beloont' gaat worden de komende weken met allerlei optredens bij Life&Cooking, RTL-boulevard (wanneer ze terug zijn na de zomer), en nog meer van die Trash TV programmas...
Ty, maar mijn tekst klopt nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef DrsH het volgende:
De rap is geplaatst in de toppic Rap voor Brian
Over drie weken is ze compleet vergeten door het grote publiek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
DGK zit in een omslag punt waar kijkers beginnen af te haken. Als ze NU weggaat, en de kijkcijfers gaan volgende week zakken (de daling is al ingezet), dan gaan ze nog beweren dat de kijkcijfers dalen omdat Natasja weg is. Bovendien ben ik bang dat ze 'beloont' gaat worden de komende weken met allerlei optredens bij Life&Cooking, RTL-boulevard (wanneer ze terug zijn na de zomer), en nog meer van die Trash TV programmas...
You're welcome en post gezellig mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Milagroow het volgende:
Ik lurk al maanden mee met dit forum, maar heb me toch even aangemeld om jullie te bedanken voor alle COS-en! Sinds het betaald streamen is kan ik het niet meer volgen (mijn laptop doet weird met dat betaalschem) maar dankzij jullie ben ik toch altijd up-to-date.
Thanks you all!!!!!
Moet je hier ff kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Milagroow het volgende:
Ik lurk al maanden mee met dit forum, maar heb me toch even aangemeld om jullie te bedanken voor alle COS-en! Sinds het betaald streamen is kan ik het niet meer volgen (mijn laptop doet weird met dat betaalschem) maar dankzij jullie ben ik toch altijd up-to-date.
Thanks you all!!!!!
Als Natasja nu vertrekt is ze na de zomer niet meer interesant voor kijkend nederland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Mika25 het volgende:
DGK zit in een omslag punt waar kijkers beginnen af te haken. Als ze NU weggaat, en de kijkcijfers gaan volgende week zakken (de daling is al ingezet), dan gaan ze nog beweren dat de kijkcijfers dalen omdat Natasja weg is. Bovendien ben ik bang dat ze 'beloont' gaat worden de komende weken met allerlei optredens bij Life&Cooking, RTL-boulevard (wanneer ze terug zijn na de zomer), en nog meer van die Trash TV programma's...
Problemen met Streams en Abonnement # 2quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Milagroow het volgende:
Sinds het betaald streamen is kan ik het niet meer volgen (mijn laptop doet weird met dat betaalschem) maar dankzij jullie ben ik toch altijd up-to-date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |