Zullen we in de toekomst nog wat van de nederlandse Ophra horen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:20 schreef CoT het volgende:
Ze zal wel weggaan en die 10k borg terug krijgen(als ze die heeft betaald)
Ja, via het ANPquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we in de toekomst nog wat van de nederlandse Ophra horen?![]()
Dat meisje heeft echt erge problemen... verstand van een 6jarig meisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Liggen jullie ook zo in een deuk om Nada en Nix?![]()
Ik ben benieuwd... staat de tekst hier ergens?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:15 schreef DrsH het volgende:
Zo mensen de Rap voor Brian is klaar sommige teksten zijn aangepast waarbij de inhoud van de tekst wel bewaard is gebleven. Puma streamer gaat er nu een juiste BEAT bij zoeken en dan moeten we even beraden wat we er verder mee doen.
Nou ik vind dit wel een hele grote belediging voor OPRAHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we in de toekomst nog wat van de nederlandse Ophra horen?![]()
Ik ook, maar madam Blank heeft dit zelf in het verleden gesuggereert.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou ik vind dit wel een hele grote belediging voor OPRAH
Zij suggereert wel vaker dingen, hoevaker het herhaald word hoe ergerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, maar madam Blank heeft dit zelf in het verleden gesuggereert.![]()
Die zal wel de toneelhaak krijgen als die zo passief blijftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef farceman het volgende:
haahaw at heeft die Nix de casting van Talpa eigenlijk voor de gek gehouden met valse beloftes.
Sjon vliegt zelf ook mee naar de binnenlanden van Brazilie, waar de twee de komende jaren wel veilig zullen zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef Lobasca het volgende:
Zal J. de M. haar met zijn privé-vliegtuig oppikken en naar verre oorden wegvoeren?
En ze krijgt een dagzegfeestje voor bewezen dienstenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:26 schreef solara4 het volgende:
ik denk ook dat ze moet, en ze laten het een vrijwillige exit lijken
Leuke!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:26 schreef LoveProfusion het volgende:
OP aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |