Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
.
En ze gaat het al zo slecht hebben als ze weer op straat staat... Aanpassingsproblemen van Eemnes tot Equador, straatvrees na de eerste negatieve encounters, voordringen (en daarop aangesproken worden) in winkels, pfff... Ik kan nog wel even doorgaan, ze komt er wel achter.
In haar penose omgeving is dat een pre!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
By the way het was cos 2082quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, als het beter is voor de flow, no problemo.![]()
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokitoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef De_Moester het volgende:
huub somt op wat brian zo al gekregen heeft...vlieglessen en 50.000 cash...Is dat laatste waar???
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.
Bovendien moet je een beetje lef hebben om een grote mond op te zetten tegen die feeks.
Ze zal hier en daar weleens in een scheldpartij verwikkeld raken, maar ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Zeker als ze eerst een paar weken naar Suriname gaat (hoewel ze het daar behoorlijk intensief schijnen te volgen trouwens).
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.
Of ze inderdaad het hart hebben om een grote bek tegen die hooischuur op te zetten is inderdaad een tweede...
misschien toch eerst een gesprek met onze Eerstelijns psycholoog voordat Natasja de kooi verlaat ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito![]()
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito![]()
maar echt als die trut mijn moeder was had ik zelfmoord gedaan ik zou me schamen dat ik dan uit haar ben gekomen, maar nu hoeft dat niet en kots ik op haar kreng dat ze is![]()
Als dat zo was zou je het hier wel lezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Flounder het volgende:
Er is weinig te zien op de streams momenteel. Is er iets gaande in de villa?
Een verassings-gedag-feestje voor Natasia in elkaar aan het draaien ??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Ravii het volgende:
Waar zijn de bewoners heen :p behalve Huubje en Nadia?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:15 schreef FdW het volgende:
Fijn dat Stijn weer terug is, waardoor het programma weer een stuk frivoler en boeiender is.
Hoe ze nadia ging roepenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, Palma Jose is haar stem een beetje kwijt![]()
Hoe zou dat nou komen ?
Ja, maar BB was een houtje-touwtje-programma. Heette niet voor niets 'Back-to-Basic'. Dit zijn miljonairs, die hoeven niet hun eigen koffie te malen, en hun was te doen in een teiltje met rasp-zeep. Was ook lachen, maar kostte geen reet. Leverde wel een paar miljard op, heb ik laatst gehoord, ergens, van iemand...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef FdW het volgende:
[..]
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?![]()
Volgens mij moest Lieke wakker gemaakt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.
waar ging dat over? ik hoorde het niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |