Hoezo is dat opvallend? Ze heeft een hekel aan Lieke, niet aan Huubquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn Nada en Huub gezellig met elkaar, opvallend.
Juich maar niet te vroeg, maar de champie ligt hier wel koud hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef cindy10 het volgende:
![]()
![]()
![]()
laat het waar zijn!!!!!!
ga meteen een paar koude biertjes halen als ik boodschappen doe!![]()
![]()
![]()
Het viel me vanochtend ook al op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn Nada en Huub gezellig met elkaar, opvallend.
Als je dat doet komen we je wel uit de bak halenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
Dat mens spoort voor geen meter. Toen ze dat hok inkwam wenste ze de 2 psycho's dood, Huub en Lieke dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:54 schreef CoT het volgende:
[..]
Hoezo is dat opvallend? Ze heeft een hekel aan Lieke, niet aan Huub
PTSS!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef wie.. het volgende:
Huub:Tasia wil je niet zo schreuwen? ben je eindelijk weg hoor ik je nog..
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
ik word van het idee alleen,al helemaal blijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg, maar de champie ligt hier wel koud hoor.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar bavianen lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
"kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
yep im still pissed
maakt niet uit hoe ze gaat....als ze maar gaat!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:57 schreef Shayndel het volgende:
Als het waar is. nasty is er gewoon uitgeflikkert dan, maar inplaats van de bekende exit op de bank krijg ze waarschijnlijk een waardige afscheid. Zo lijkt het net alsof ze vanzelf weg gaat.
Eigelijk is het niet eerlijk tegenover de andere exit's om haar boven hen te behandelen.
ik kom niet eens in de bak als die trut aangifte gaat doen, de politie mag ff lekker een martin luther king actie tegen haar doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:57 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Als je dat doet komen we je wel uit de bak halen![]()
Ik zal als ik thuis ben even kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:52 schreef APK het volgende:
[..]
Problemen met Streams en Abonnement # 2
Misschien is daar iets te vinden?
Wij hebben met z'n allen gebeden en normaal is dat voldoende.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef tony38 het volgende:
HOE KOMEN JULLIE AAN DIT VERHAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK WIL HET WETEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel filmen en dan op youtube zettenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar [censuur] lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
Zdngmw is nog niet weg of we hebben al weer een nieuwe schreeuwsmoelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef tony38 het volgende:
HOE KOMEN JULLIE AAN DIT VERHAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK WIL HET WETEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis dat je het aankondigt - doe je vast niet. Maar er zijn er vast wel een paar te vinden die Natasia een flink aan de 'tand' zouden willen voelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
yep im still pissed
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Zdngmw is nog niet weg of we hebben al weer een nieuwe schreeuwsmoel![]()
Het spel is voorbij zodra Natasia de kooi verlaat... laat haar met rust.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:56 schreef bob_marley het volgende:
ohw yeah dan kan ik haar rotkop morgen in almere ff bewereken en haar kleren van haar [censuur] lijf scheuren, midden in de centrum en dan bij haar haren pakken en gillen in haar oor "kijken of je nu ook ondschendbaar bent trut!" en dan volgt er een grote milkshake over die rotkop van haar.
yep im still pissed
We hebben veel meer last van jouw ''terror'' dan van die roze nixnut.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:01 schreef dgk_fan het volgende:
Mijn Held maakt zich weer mooi op voor een dag vol terror:
[afbeelding]
Hé die Bart... doet de portable dvd speler het een beetje?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
Natasia: veel succes in de buitenwereld. Die ga je nog lastiger vinden dan de wereld binnen DGK.![]()
![]()
![]()
misschien word het spel dan wel beter.....zonder verwende krijsende stoorzenderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel is voorbij zodra Natasia de kooi verlaat... laat haar met rust.
heb 'em eergisteren binnengekregen - doet het perfect!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé die Bart... doet de portable dvd speler het een beetje?
Als het je niet bevalt..........................ga je toch met Natasja mee naar huis ?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef FdW het volgende:
[..]
We hebben veel meer last van jouw ''terror'' dan van die roze nixnut.![]()
denk het ook niet denk dat ik helemaal doordraai als ik haar ziequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tis dat je het aankondigt - doe je vast niet. Maar er zijn er vast wel een paar te vinden die Natasia een flink aan de 'tand' zouden willen voelen.
En ze gaat het al zo slecht hebben als ze weer op straat staat... Aanpassingsproblemen van Eemnes tot Equador, straatvrees na de eerste negatieve encounters, voordringen (en daarop aangesproken worden) in winkels, pfff... Ik kan nog wel even doorgaan, ze komt er wel achter.
Natasia: veel succes in de buitenwereld. Die ga je nog lastiger vinden dan de wereld binnen DGK.![]()
![]()
![]()
Klopt BQ dat heb ik gedaan om de rap qua ritmiek beter te laten lopen Ik hoop dat je mij vergeven kunt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ty, maar mijn tekst klopt niet![]()
Edit: In welke COS stond die rap?
Annemarie Jorritsma blij, komt ze ook weer eens op TVquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef Shayndel het volgende:
Zouden er binnen kort Almere veel in de krant en het nieuws staan?![]()
Zonde van het vliegtuigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef bob_marley het volgende:
[..]
denk het ook niet denk dat ik helemaal doordraai als ik haar zie
misschien dat FOK! na de kooi een vliegtuig voor boktasia kan sturen (onbemand en vol kerosine)![]()
Je bent veel te mild maar goed. Dat ze overal uitgekost gaat worden staat als een paal boven water.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tis dat je het aankondigt - doe je vast niet. Maar er zijn er vast wel een paar te vinden die Natasia een flink aan de 'tand' zouden willen voelen.
En ze gaat het al zo slecht hebben als ze weer op straat staat... Aanpassingsproblemen van Eemnes tot Equador, straatvrees na de eerste negatieve encounters, voordringen (en daarop aangesproken worden) in winkels, pfff... Ik kan nog wel even doorgaan, ze komt er wel achter.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb 'em eergisteren binnengekregen - doet het perfect!![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:05 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt BQ dat heb ik gedaan om de rap qua ritmiek beter te laten lopen Ik hoop dat je mij vergeven kunt.![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zijn er meer teksten veel ingrijpende gewijzigd omwille van het zelfde motief
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef Milagroow het volgende:
Vraag me ook wel af in hoeverre Blablasia nog kan functioneren buiten de kooi. Wordt door iedereen uitgekotst dus een baan zal ze niet zo snel vinden
Aha, als het beter is voor de flow, no problemo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:05 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt BQ dat heb ik gedaan om de rap qua ritmiek beter te laten lopen Ik hoop dat je mij vergeven kunt.![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zijn er meer teksten veel ingrijpende gewijzigd omwille van het zelfde motief
"Kijk wat afleveringen terug en zoek eens op YouTube... fijne avond nog!"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef bob_marley het volgende:
[..]
denk het ook niet denk dat ik helemaal doordraai als ik haar zie
misschien dat FOK! na de kooi een vliegtuig voor boktasia kan sturen (onbemand en vol kerosine)![]()
Misschien een functie als luchtalarm?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
.
In haar penose omgeving is dat een pre!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
By the way het was cos 2082quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, als het beter is voor de flow, no problemo.![]()
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokitoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef De_Moester het volgende:
huub somt op wat brian zo al gekregen heeft...vlieglessen en 50.000 cash...Is dat laatste waar???
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.
Bovendien moet je een beetje lef hebben om een grote mond op te zetten tegen die feeks.
Ze zal hier en daar weleens in een scheldpartij verwikkeld raken, maar ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Zeker als ze eerst een paar weken naar Suriname gaat (hoewel ze het daar behoorlijk intensief schijnen te volgen trouwens).
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.
Of ze inderdaad het hart hebben om een grote bek tegen die hooischuur op te zetten is inderdaad een tweede...
misschien toch eerst een gesprek met onze Eerstelijns psycholoog voordat Natasja de kooi verlaat ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito![]()
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito![]()
maar echt als die trut mijn moeder was had ik zelfmoord gedaan ik zou me schamen dat ik dan uit haar ben gekomen, maar nu hoeft dat niet en kots ik op haar kreng dat ze is![]()
Als dat zo was zou je het hier wel lezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Flounder het volgende:
Er is weinig te zien op de streams momenteel. Is er iets gaande in de villa?
Een verassings-gedag-feestje voor Natasia in elkaar aan het draaien ??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Ravii het volgende:
Waar zijn de bewoners heen :p behalve Huubje en Nadia?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:15 schreef FdW het volgende:
Fijn dat Stijn weer terug is, waardoor het programma weer een stuk frivoler en boeiender is.
Hoe ze nadia ging roepenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, Palma Jose is haar stem een beetje kwijt![]()
Hoe zou dat nou komen ?
Ja, maar BB was een houtje-touwtje-programma. Heette niet voor niets 'Back-to-Basic'. Dit zijn miljonairs, die hoeven niet hun eigen koffie te malen, en hun was te doen in een teiltje met rasp-zeep. Was ook lachen, maar kostte geen reet. Leverde wel een paar miljard op, heb ik laatst gehoord, ergens, van iemand...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef FdW het volgende:
[..]
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?![]()
Volgens mij moest Lieke wakker gemaakt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.
waar ging dat over? ik hoorde het niet goed
We mogen nooit meeluisteren met deze gesprekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.
waar ging dat over? ik hoorde het niet goed
Kan het ietsje minder? Je maakte daarnet ook al een andere aap-vergelijking. Bedankt voor de medewerking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito![]()
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito![]()
Be real, wat kun je tegenwoordig nog verwachten voor ¤ 3.95 + verzendkosten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
We mogen nooit meeluisteren met deze gesprekken.
vind je het verder wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo was zou je het hier wel lezen.![]()
Ja hoor, helemaal topquote:
Overduidelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef schatje het volgende:
Ze heben echt wel instructies gekregen om normaal tegen elkaar te doen.
Omdat ze niet weggaat...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef Zora01 het volgende:
waarom is Natas haar koffers niet aan het pakken.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |