abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 20 juli 2007 @ 13:08:18 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51658245
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
.
En ze gaat het al zo slecht hebben als ze weer op straat staat... Aanpassingsproblemen van Eemnes tot Equador, straatvrees na de eerste negatieve encounters, voordringen (en daarop aangesproken worden) in winkels, pfff... Ik kan nog wel even doorgaan, ze komt er wel achter.
Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.
Bovendien moet je een beetje lef hebben om een grote mond op te zetten tegen die feeks.
Ze zal hier en daar weleens in een scheldpartij verwikkeld raken, maar ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Zeker als ze eerst een paar weken naar Suriname gaat (hoewel ze het daar behoorlijk intensief schijnen te volgen trouwens).
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_51658257
Gaat Natasia nou weg?
pi_51658267
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
In haar penose omgeving is dat een pre!
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:09:22 #154
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51658277
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aha, als het beter is voor de flow, no problemo.
By the way het was cos 2082
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:11:15 #155
57011 bob_marley
Im A member of A alcoholic fam
pi_51658342
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito

maar echt als die trut mijn moeder was had ik zelfmoord gedaan ik zou me schamen dat ik dan uit haar ben gekomen, maar nu hoeft dat niet en kots ik op haar kreng dat ze is
what's the difrent between a pizza and a jew?
a pizza doesn't scream when you put it in a oven
pi_51658350
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef De_Moester het volgende:
huub somt op wat brian zo al gekregen heeft...vlieglessen en 50.000 cash...Is dat laatste waar???
pi_51658354
Het zou wel diep triest zijn als mensen haar op straat gaan lopen lastigvallen.

Maar helaas lopen er debielen genoeg rond....
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:11:47 #158
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_51658355
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.
Bovendien moet je een beetje lef hebben om een grote mond op te zetten tegen die feeks.
Ze zal hier en daar weleens in een scheldpartij verwikkeld raken, maar ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Zeker als ze eerst een paar weken naar Suriname gaat (hoewel ze het daar behoorlijk intensief schijnen te volgen trouwens).
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.
Of ze inderdaad het hart hebben om een grote bek tegen die hooischuur op te zetten is inderdaad een tweede...
pi_51658393
nada vindt het best lastig om scenes te moeten spelen met huppel
pi_51658406
Er is weinig te zien op de streams momenteel. Is er iets gaande in de villa?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:13:57 #161
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51658427
Waar zijn de bewoners heen :p behalve Huubje en Nadia ?

En Brian op de bank !
pi_51658444
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.
Of ze inderdaad het hart hebben om een grote bek tegen die hooischuur op te zetten is inderdaad een tweede...
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:14:30 #163
165243 Fast_Eddy
vroooooooooom
pi_51658450
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:

[..]

misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito

maar echt als die trut mijn moeder was had ik zelfmoord gedaan ik zou me schamen dat ik dan uit haar ben gekomen, maar nu hoeft dat niet en kots ik op haar kreng dat ze is
misschien toch eerst een gesprek met onze Eerstelijns psycholoog voordat Natasja de kooi verlaat ?
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 13:14:35 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_51658454
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Flounder het volgende:
Er is weinig te zien op de streams momenteel. Is er iets gaande in de villa?
Als dat zo was zou je het hier wel lezen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51658456
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Ravii het volgende:
Waar zijn de bewoners heen :p behalve Huubje en Nadia ?
Een verassings-gedag-feestje voor Natasia in elkaar aan het draaien ??
Reality is nothing but a collective hunch.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:15:41 #166
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51658515
Fijn dat Stijn weer terug is, waardoor het programma weer een stuk frivoler en boeiender is.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51658519
Ach gut, Palma Jose is haar stem een beetje kwijt
Hoe zou dat nou komen ?
Reality is nothing but a collective hunch.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:16:33 #169
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51658538
We have a caller.

waar ging dat over ? ik hoorde het niet goed
pi_51658543
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:15 schreef FdW het volgende:
Fijn dat Stijn weer terug is, waardoor het programma weer een stuk frivoler en boeiender is.
Het verschil is duidelijk merkbaar.
Ik ben naar m'n werk (door de regen )
Reality is nothing but a collective hunch.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:17:14 #171
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51658565
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, Palma Jose is haar stem een beetje kwijt
Hoe zou dat nou komen ?
Hoe ze nadia ging roepen !
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:17:22 #172
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_51658571
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef FdW het volgende:

[..]

En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?
Ja, maar BB was een houtje-touwtje-programma. Heette niet voor niets 'Back-to-Basic'. Dit zijn miljonairs, die hoeven niet hun eigen koffie te malen, en hun was te doen in een teiltje met rasp-zeep. Was ook lachen, maar kostte geen reet. Leverde wel een paar miljard op, heb ik laatst gehoord, ergens, van iemand...
pi_51658572
er staat iets voor de deur
pi_51658575
taart komt eraan
pi_51658576
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.

waar ging dat over ? ik hoorde het niet goed
Volgens mij moest Lieke wakker gemaakt worden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 13:17:31 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_51658577
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.

waar ging dat over ? ik hoorde het niet goed
We mogen nooit meeluisteren met deze gesprekken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51658598
Daar is de ijstaart van Nowlive!
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 13:18:02 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_51658600
Daar is de ijstaart voor Huub en Lieke.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51658606
Taart voor de deur.
  Moderator vrijdag 20 juli 2007 @ 13:18:22 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51658621
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:

[..]

misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito
Kan het ietsje minder? Je maakte daarnet ook al een andere aap-vergelijking. Bedankt voor de medewerking.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_51658645
Huub tegen Palma: "Ik kan me voorstellen dat je geen taart meer durft aan te pakken".
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:19:49 #182
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51658683
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

We mogen nooit meeluisteren met deze gesprekken.
Be real, wat kun je tegenwoordig nog verwachten voor ¤ 3.95 + verzendkosten?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51658751
Veel bekende namen
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:22:26 #185
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51658757
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als dat zo was zou je het hier wel lezen.
vind je het verder wat?
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51658760
Hehe, heel Nowlive en VOL zit nu met een natte doos...
pi_51658780
Nu zien hoe de rest reageerd
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:23:33 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51658794
Zal Nowlife er blij mee zijn dan Natasia en Amanda de taart ook gewoon gaan opeten???
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:23:41 #189
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51658800
Natas heeft honger !
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:23:44 #190
6941 APK
Factual, I think.
pi_51658802
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef Ravii het volgende:

[afbeelding]
LOVE YOU!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51658804
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef SiRojK het volgende:
Nu zien hoe de rest reageerd
Natasia en Amanda zeer enthousiast.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:24:15 #192
175331 Liess
Liess.nl
pi_51658821
Cap?
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_51658839
Ik ben er achter waar Dennis zijn terror uit bestaat. Hij zorgt voor stream wissels. zit je naar H& L te kijken, krijg je hem in beeld
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 13:24:49 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_51658848
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:22 schreef DrsH het volgende:

[..]

vind je het verder wat?
Ja hoor, helemaal top
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51658854
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef Meganog het volgende:

[..]

Natasia en Amanda zeer enthousiast.
die gasten is ook geen pijl op te trekke he
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:25:16 #196
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51658864
beste screen die ik kon krijgen
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:25:31 #197
186504 Milagroow
Whatever you want
pi_51658874
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef Ravii het volgende:
Natas heeft honger !
Die gaat richting de 90 kilo!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:25:54 #198
185492 tony38
kopkaas RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_51658887
JA IK HEB HET OOK OP VOL GEHOORD DUS HET IS WAAR ,MAAR OF ZE GA IS EEN 2DE PUNT!!!!!!!!!!!!
kopkaas RULES wie is er niet groot mee geworden!! mijn vrouw wel!!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:26:21 #199
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51658901


Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51658903
waarom is Natas haar koffers niet aan het pakken.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')