Overduidelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef schatje het volgende:
Ze heben echt wel instructies gekregen om normaal tegen elkaar te doen.
Omdat ze niet weggaat...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef Zora01 het volgende:
waarom is Natas haar koffers niet aan het pakken.?
Kun je misschien je capslock uitzetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef tony38 het volgende:
JA IK HEB HET OOK OP VOL GEHOORD DUS HET IS WAAR ,MAAR OF ZE GA IS EEN 2DE PUNT!!!!!!!!!!!!
Dat neem ik direct weer terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben iig geleerd sinds de vorige keer
nadia is aan het douchenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Ravii het volgende:
Oh ik had nog gelijk ook!!
![]()
Panda : Waar is lieke der hoofd gebleven?
Nadia(?) : die is al weggesneden
duidelijk, is er door de bewoners al gesproken over Favoriet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef schatje het volgende:
Ze heben echt wel instructies gekregen om normaal tegen elkaar te doen.
Ah ofcoursequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Brici het volgende:
[..]
nadia is aan het douchen
Lieke zei het zelf
sorry ik zet hem uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je misschien je capslock uitzetten.![]()
Een taart sturen uit medelijden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Een medelijdentaart. Jaloers kreng, vreet er dan ook niet van.
Wie is dat, Stijn ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
duidelijk, is er door de bewoners al gesproken over Favoriet?
Tyquote:
Ik doe altijd eerst douchen en dan aankleden, bij Nadia gaat altijd alles andersom.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Brici het volgende:
[..]
nadia is aan het douchen
Lieke zei het zelf
Zou je zo vriendelijk willen zijn om niet te schreeuwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef tony38 het volgende:
JA IK HEB HET OOK OP VOL GEHOORD DUS HET IS WAAR ,MAAR OF ZE GA IS EEN 2DE PUNT!!!!!!!!!!!!
Ze hebben zelfs geadviseerd dat ze een stukje nam, goed voor haar zere keeltjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
Zit die omgebouwde poetsheks mee te eten? VOL zou dat toch moeten verbieden.
Ja weet ik veel, Stijn is toch de grote man achter alles?quote:
Ze fluisterde tegen Huub dat ze een telefoontje had gekregen van Sylvia gisteravond. Misschien is ze toch geschrokken en tot inkeer gekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
Zit die omgebouwde poetsheks mee te eten? VOL zou dat toch moeten verbieden.
*edit* Ik lees net dat je capslock uitzet. Bedankt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef kissa het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om niet te schreeuwen
Waar kijken ze naar dan?quote:
Daar wordt je dik van hoor...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
ik wil ook ijs.
Stijn is de grote communicatie goeroe die precies weet hoe je een TV station moet verbinden met een programma, medewerkers, gedetineerden en kijkerts, en dat alles op een zodanige wijze dat iedereen gelukkig is..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, Stijn is toch de grote man achter alles?
Dat hadden we niet afgesproken Stijn! (Judith)
In het haar van Delley of van Palma?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |