Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef dieenebart het volgende:
.
En ze gaat het al zo slecht hebben als ze weer op straat staat... Aanpassingsproblemen van Eemnes tot Equador, straatvrees na de eerste negatieve encounters, voordringen (en daarop aangesproken worden) in winkels, pfff... Ik kan nog wel even doorgaan, ze komt er wel achter.
In haar penose omgeving is dat een pre!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
By the way het was cos 2082quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, als het beter is voor de flow, no problemo.![]()
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokitoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zegt weer terug te willen in de beveiliging. Lijkt me echt uitgesloten als je ziet wat voor geweld ze heeft laten zien in de kooi.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef De_Moester het volgende:
huub somt op wat brian zo al gekregen heeft...vlieglessen en 50.000 cash...Is dat laatste waar???
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kijken wel 3x minder mensen naar DGK dan destijds naar BB1.
Bovendien moet je een beetje lef hebben om een grote mond op te zetten tegen die feeks.
Ze zal hier en daar weleens in een scheldpartij verwikkeld raken, maar ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Zeker als ze eerst een paar weken naar Suriname gaat (hoewel ze het daar behoorlijk intensief schijnen te volgen trouwens).
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Er kijken wel drie keer minder mensen, maar het loopt inmiddels al wel drie keer langer. Afgaande op reacties uit mijn omgeving zijn er mensen genoeg die haar van tv kennen - en er verontwaardigd over zijn 'dat ze er nog in zit'. Die mensen volgen het dus, en blijkbaar redelijk objectief.
Of ze inderdaad het hart hebben om een grote bek tegen die hooischuur op te zetten is inderdaad een tweede...
misschien toch eerst een gesprek met onze Eerstelijns psycholoog voordat Natasja de kooi verlaat ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito![]()
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito![]()
maar echt als die trut mijn moeder was had ik zelfmoord gedaan ik zou me schamen dat ik dan uit haar ben gekomen, maar nu hoeft dat niet en kots ik op haar kreng dat ze is![]()
Als dat zo was zou je het hier wel lezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Flounder het volgende:
Er is weinig te zien op de streams momenteel. Is er iets gaande in de villa?
Een verassings-gedag-feestje voor Natasia in elkaar aan het draaien ??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Ravii het volgende:
Waar zijn de bewoners heen :p behalve Huubje en Nadia?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:15 schreef FdW het volgende:
Fijn dat Stijn weer terug is, waardoor het programma weer een stuk frivoler en boeiender is.
Hoe ze nadia ging roepenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, Palma Jose is haar stem een beetje kwijt![]()
Hoe zou dat nou komen ?
Ja, maar BB was een houtje-touwtje-programma. Heette niet voor niets 'Back-to-Basic'. Dit zijn miljonairs, die hoeven niet hun eigen koffie te malen, en hun was te doen in een teiltje met rasp-zeep. Was ook lachen, maar kostte geen reet. Leverde wel een paar miljard op, heb ik laatst gehoord, ergens, van iemand...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef FdW het volgende:
[..]
En de produktiekosten zijn een factor tig hoger. Fons ben je nog blij met 10?![]()
Volgens mij moest Lieke wakker gemaakt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.
waar ging dat over? ik hoorde het niet goed
We mogen nooit meeluisteren met deze gesprekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
We have a caller.
waar ging dat over? ik hoorde het niet goed
Kan het ietsje minder? Je maakte daarnet ook al een andere aap-vergelijking. Bedankt voor de medewerking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef bob_marley het volgende:
[..]
misschien dat ze naar een andere kooi mag bij blijdorp ofzo naast haar grote vriend bokito![]()
yairo en cheyene die chillen dan lekker bij hun vader en mogen zo af en toe (als ze kaartje kopen) op bezoek bij ma bokito![]()
Be real, wat kun je tegenwoordig nog verwachten voor ¤ 3.95 + verzendkosten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
We mogen nooit meeluisteren met deze gesprekken.
vind je het verder wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo was zou je het hier wel lezen.![]()
Ja hoor, helemaal topquote:
Overduidelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef schatje het volgende:
Ze heben echt wel instructies gekregen om normaal tegen elkaar te doen.
Omdat ze niet weggaat...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef Zora01 het volgende:
waarom is Natas haar koffers niet aan het pakken.?
Kun je misschien je capslock uitzetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef tony38 het volgende:
JA IK HEB HET OOK OP VOL GEHOORD DUS HET IS WAAR ,MAAR OF ZE GA IS EEN 2DE PUNT!!!!!!!!!!!!
Dat neem ik direct weer terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben iig geleerd sinds de vorige keer
nadia is aan het douchenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Ravii het volgende:
Oh ik had nog gelijk ook!!
![]()
Panda : Waar is lieke der hoofd gebleven?
Nadia(?) : die is al weggesneden
duidelijk, is er door de bewoners al gesproken over Favoriet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef schatje het volgende:
Ze heben echt wel instructies gekregen om normaal tegen elkaar te doen.
Ah ofcoursequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Brici het volgende:
[..]
nadia is aan het douchen
Lieke zei het zelf
sorry ik zet hem uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je misschien je capslock uitzetten.![]()
Een taart sturen uit medelijden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Een medelijdentaart. Jaloers kreng, vreet er dan ook niet van.
Wie is dat, Stijn ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
duidelijk, is er door de bewoners al gesproken over Favoriet?
Tyquote:
Ik doe altijd eerst douchen en dan aankleden, bij Nadia gaat altijd alles andersom.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Brici het volgende:
[..]
nadia is aan het douchen
Lieke zei het zelf
Zou je zo vriendelijk willen zijn om niet te schreeuwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:25 schreef tony38 het volgende:
JA IK HEB HET OOK OP VOL GEHOORD DUS HET IS WAAR ,MAAR OF ZE GA IS EEN 2DE PUNT!!!!!!!!!!!!
Ze hebben zelfs geadviseerd dat ze een stukje nam, goed voor haar zere keeltjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
Zit die omgebouwde poetsheks mee te eten? VOL zou dat toch moeten verbieden.
Ja weet ik veel, Stijn is toch de grote man achter alles?quote:
Ze fluisterde tegen Huub dat ze een telefoontje had gekregen van Sylvia gisteravond. Misschien is ze toch geschrokken en tot inkeer gekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef FdW het volgende:
Zit die omgebouwde poetsheks mee te eten? VOL zou dat toch moeten verbieden.
*edit* Ik lees net dat je capslock uitzet. Bedankt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef kissa het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om niet te schreeuwen
Waar kijken ze naar dan?quote:
Daar wordt je dik van hoor...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
ik wil ook ijs.
Stijn is de grote communicatie goeroe die precies weet hoe je een TV station moet verbinden met een programma, medewerkers, gedetineerden en kijkerts, en dat alles op een zodanige wijze dat iedereen gelukkig is..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, Stijn is toch de grote man achter alles?
Dat hadden we niet afgesproken Stijn! (Judith)
In het haar van Delley of van Palma?quote:
sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan het ietsje minder? Je maakte daarnet ook al een andere aap-vergelijking. Bedankt voor de medewerking.![]()
Action Man zal later wel stuntman worden, want die jongen kan er echt wat van!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
Dennis roept wat naar Huub.
Nadia: "Hebben jullie nu weer ruzie?"
Dennis: "Het wordt nog veel erger"
Ok, laten we hopen dat ie dat nog een tijdje kan doen danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Stijn is de grote communicatie goeroe die precies weet hoe je een TV station moet verbinden met een programma, medewerkers, gedetineerden en kijkerts, en dat alles op een zodanige wijze dat iedereen gelukkig is..![]()
nou die steekt dan echt iemand neerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Liess het volgende:
Zou wel leuk zijn, dat IJS in Amanda der haar, vooral omdat DoB niet meer komt.
Hij slaapt maar 3 uurtjes per nacht zegt hij net.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Action Man zal later wel stuntman worden, want die jongen kan er echt wat van!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
sorryis niet op ras bedoeld hoor (im black myself)
Ze moet niet luisteren naar de stemmen in haar hoofd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
natasia: ik hoorde dat mijn borsten er op beeld ook heel mooi uitzien..
Beeld met blinde mensenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
It's not the outside that counts, it's the inside that really counts...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
Wat zou fok me de grond in boren als ik in de kooi om liep
nee he........zei ze dat echtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
Bullshit... lees het forum eens door.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
It's not the outside that counts, it's the inside that really counts...![]()
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
Kweet niet waar jij woont maar hier begint het ook érg hard te regenenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef demins het volgende:
Het heeft hier op de Via Gladiola in jaren niet meer zo geregend en geonweerd...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik heb genoeg TV gemaakt, ik heb nu vakantie.
Rustig maar!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef De_Moester het volgende:
natas is aan het afbouwen met haar activiteiten...hoop dat dat ook op haar stemvolume slaat..![]()
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef demins het volgende:
Het heeft hier op de Via Gladiola in jaren niet meer zo geregend en geonweerd...
Leugenaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.
Het zit in ieder geval al in een tupperwareschaaltjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dat het gedeeld wordt! Hopelijk is het ijs weer voor even gebroken
Dan google je Via Gladiola toch even?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Kweet niet waar jij woont maar hier begint het ook érg hard te regenen![]()
Vooral van hun moeder ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
Cheyenne en Yairo kijken niet meer.
Vanwege al het gescheld.
Zeker! Alles wordt gescript in deze wereld! Zelf het journaal en het weerquote:
Mooie woordspeling.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dat het gedeeld wordt! Hopelijk is het ijs weer voor even gebroken
Ik had al zo'n vermoeden dat je geen Jood was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Je kunt het hier bijhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.
Het lijkt me ook dat het niveauloze gescheld van een moeder het hardst aankomt bij de kinderen.quote:
Volgens mij waren wij het er allemaal roerend mee eens toen er aan Natasia van Nena de mededeling werd gedaan dat schoonheid toch echt van binnen zit! Dus daar zou je niet bang voor hoeven te zijn. En het ligt aan jezelf hoeveel schoonheid je laat zien!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
nee tieten hangen nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Ik zet mijn regenkapje maar alvast op, er komt nog heel wat aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt het hier bijhouden
http://www.buienradar.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |