sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan het ietsje minder? Je maakte daarnet ook al een andere aap-vergelijking. Bedankt voor de medewerking.![]()
Action Man zal later wel stuntman worden, want die jongen kan er echt wat van!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
Dennis roept wat naar Huub.
Nadia: "Hebben jullie nu weer ruzie?"
Dennis: "Het wordt nog veel erger"
Ok, laten we hopen dat ie dat nog een tijdje kan doen danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Stijn is de grote communicatie goeroe die precies weet hoe je een TV station moet verbinden met een programma, medewerkers, gedetineerden en kijkerts, en dat alles op een zodanige wijze dat iedereen gelukkig is..![]()
nou die steekt dan echt iemand neerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Liess het volgende:
Zou wel leuk zijn, dat IJS in Amanda der haar, vooral omdat DoB niet meer komt.
Hij slaapt maar 3 uurtjes per nacht zegt hij net.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Action Man zal later wel stuntman worden, want die jongen kan er echt wat van!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
sorryis niet op ras bedoeld hoor (im black myself)
Ze moet niet luisteren naar de stemmen in haar hoofd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
natasia: ik hoorde dat mijn borsten er op beeld ook heel mooi uitzien..
Beeld met blinde mensenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
It's not the outside that counts, it's the inside that really counts...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
Wat zou fok me de grond in boren als ik in de kooi om liep
nee he........zei ze dat echtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Zora01 het volgende:
Bullshit... lees het forum eens door.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
It's not the outside that counts, it's the inside that really counts...![]()
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
Kweet niet waar jij woont maar hier begint het ook érg hard te regenenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef demins het volgende:
Het heeft hier op de Via Gladiola in jaren niet meer zo geregend en geonweerd...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik heb genoeg TV gemaakt, ik heb nu vakantie.
Rustig maar!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef De_Moester het volgende:
natas is aan het afbouwen met haar activiteiten...hoop dat dat ook op haar stemvolume slaat..![]()
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef demins het volgende:
Het heeft hier op de Via Gladiola in jaren niet meer zo geregend en geonweerd...
Leugenaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.
Het zit in ieder geval al in een tupperwareschaaltjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dat het gedeeld wordt! Hopelijk is het ijs weer voor even gebroken
Dan google je Via Gladiola toch even?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Kweet niet waar jij woont maar hier begint het ook érg hard te regenen![]()
Vooral van hun moeder ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
Cheyenne en Yairo kijken niet meer.
Vanwege al het gescheld.
Zeker! Alles wordt gescript in deze wereld! Zelf het journaal en het weerquote:
Mooie woordspeling.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi dat het gedeeld wordt! Hopelijk is het ijs weer voor even gebroken
Ik had al zo'n vermoeden dat je geen Jood was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Je kunt het hier bijhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch? Er werd net op het journaal gezegd dat het pas na vieren zou gaan regen, en zonder onweer.
Het lijkt me ook dat het niveauloze gescheld van een moeder het hardst aankomt bij de kinderen.quote:
Volgens mij waren wij het er allemaal roerend mee eens toen er aan Natasia van Nena de mededeling werd gedaan dat schoonheid toch echt van binnen zit! Dus daar zou je niet bang voor hoeven te zijn. En het ligt aan jezelf hoeveel schoonheid je laat zien!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik al
nee tieten hangen nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
"Kijk Blomst nou lopen met die dikke reet, en die hangtieten van Mootie moeten ook nodig gedaan worden door Dr. Klapband."![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:41 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Ik zet mijn regenkapje maar alvast op, er komt nog heel wat aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt het hier bijhouden
http://www.buienradar.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |