Doe maar, alhoeveel het nu rust roest is......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:43 schreef mazaru het volgende:
En weer verder?
Ligt Nadia nou bij Brian en Amanda in bed?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Doe maar, alhoeveel het nu rust roest is......
Dat leek op grof geweld............een exit dus eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian is amanda volledig aan het uitwonen nu
Het plan was toch om morgen sexy te dansen met Amanda en pas daarna bij Brain en Amanda te gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ligt Nadia nou bij Brian en Amanda in bed?
Een exit? Het leek mij meer "input"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat leek op grof geweld............een exit dus eigenlijk..![]()
Dus kortsluiting, want hij gaf "input" in de "output poort"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een exit? Het leek mij meer "input"
gadver, weer darmtoerisme?? wanneer geeft brian nou eens toe dat amanda een vent is...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus kortsluiting, want hij gaf "input" in de "output poort"
quote:Beste Mensen,
Ten eerste ontzettend bedankt voor al uw mails,tips etc.
Wij willen hierbij aangeven,na lang nadenken,het zien van alle toegezonden beelden, dat ook wij ons teruggetrokken hebben, wij willen niks met zinloos geweld te maken hebben, en het programma gaat nu inderdaad te ver, waar wij onze naam niet aan willen hangen helaas.
Wij hebben veel tv programmas gedaan, deze waren allemaal met veel klasse, en helaas hoort deze daar op dit moment niet bij. En willen wij onze medewerking hier niet aanverlenen. Toch hebben wij echter na 10 maanden voor het programma gewerkt te hebben, een enorme band met de bewoners gekregen, en kunnen we niets anders zeggen dan dat ze voor ons, stuk voor stuk, allemaal erg lief, dankbaar en zorgzaam voor ons waren.
Wij zullen dan toch ook de bewoners gaan missen, en doet ons dan toch een beetje verdriet. Ze hebben allemaal toch namelijk iets heel goeds in hun hart. Het programma gaat nu alleen te ver, en wordt te veel toegelaten waardoor het lijkt of ze niet meer inzien wat wel en niet meer kan, en misschien is 10 maanden dan ook wel te lang om met allemaal mensen in 1 huis te zitten.
Wel willen wij ook zeggen, dat we sommige mails welke wij hebben ontvangen, erg van geschrokken zijn, en het erg jammer zijn, dat die mensen niet inzien, dat wij daar voor ons werk komen, en zo goed mogelijk en oppervlakkig mogelijk ons proberen neer te zetten.
En dat bedreigingen welke wij ontvangen hebben van sommige mensen, die tegen zinloos geweld zijn, er op die manier dan toch onbewust zelf ook mee bezig zijn. Wij hebben ons bewust nooit bemoeit met ruzies of wat dan ook, en waren voor alle bewoners altijd even goed.
Vanmiddag hebben wij het programma ervan op de hoogte gesteld te stoppen, en wij zullen dus morgen en maandag zoals in de planning stond niet aanwezig zijn.
Wij willen dan ook iedereen bedanken, voor de steun, tips en lieve reacties. En wij hopen met heel het team en heel ons hart het programma zal verbeteren, en zinloos geweld, scheldpartijen etc niet meer voor zullen komen.
m.vr.gr
Bianca van Dreams of Beauty
m.vr.gr
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:48 schreef nikkyyy het volgende:
[..]
gadver, weer darmtoerisme?? wanneer geeft brian nou eens toe dat amanda een vent is...![]()
ik heb gister alleen de laatste 3 minuten ofzo gezien...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:31 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is nog rustig dus voor degene die NOVA hebben gemist. Met dank aan VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=p-abkqaHpec
Ik vond het wel interessant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef patje30 het volgende:
[..]
ik heb gister alleen de laatste 3 minuten ofzo gezien...
Was het wat? (Ik mag geen filmpjes kijken hier,ben aan het werk)
Zoveel woorden aan Nix besteden, a waste off time.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:45 schreef T-lex het volgende:
Goeie morgen deze morgen...Ben benieuwd wanneer Nix gaat knalluh!!!Die gast valt echt keer op keer door de mand, so sad!
![]()
Maar wel een leuke analyse.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoveel woorden aan Nix besteden, a waste off time.![]()
Nee was niks, zinloze uitzending wat mij betreft met die zeikerd Atsma van de CDAquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef patje30 het volgende:
[..]
ik heb gister alleen de laatste 3 minuten ofzo gezien...
Was het wat? (Ik mag geen filmpjes kijken hier,ben aan het werk)
Dat dan weer welquote:
Die info hebben ze vast van FOK.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
maar die advocaat is er zeker van dat alles door de regie wordt gestuurd dus ook het 'aanrand' verhaal.
Echt waar joh wordt alles door achter gestuurd dat wisten we niet??![]()
Haha die sukkel denkt echt dat hij ten koste van Brian iets met Amanda kan proberen, beetje hoge dunk van zichzelf (ego) en als hij beter luistert kan hij horen dat hij Amanda's type totaal niet is en dat ze niks met hem wil maar ja laat hem maar op z'n bek gaan ik vind het nou al lachen eerlijk gezegd, plan is bij voorbaat gedoemd tot mislukkingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:45 schreef T-lex het volgende:
Goeie morgen deze morgen...Ben benieuwd wanneer Nix gaat knalluh!!!Die gast valt echt keer op keer door de mand, so sad!
![]()
Wat een lachwekkende vertoning weer gisteren. Eerst al z'n plannetje met dat horloge verhaal. Daar maakt hij een 3 dagen plan van...maar denk dat Huub er niet wakker van zal liggen.![]()
En toen het-terror-tegen-brian-ubberplan, hij zou Brian wel even helemaal gek maken want die heeft een hekel aan hem. Nou volgens mij heeft er maar 1 oprecht een probleem met andere en dat is Nix zelf met alle mannen die iets beter dan hem hebben of doen. Die trekt het gewoon niet naast Huub & Brian.![]()
Kijk maar naar de manier waarop hij reageerde toen Nadia aan Brian melde dat ze hem er lekker uit vondt zien in het Bikinicontest promofilmpje. Nix ziet ook wel dat Nadia met van die zaadvragende oogjes naar Brian kijkt.
En ach Nadia werkt natuurlijk graag mee aan dit soort acties. Die klimt maar al te graag op Brian en doet alles voor het slagen van dit plan natuurlijk.En ondertussen lacht Jaap in z'n vuistje...
![]()
BTW ik hoorde dat Dennix een kut had.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
Btw, ik las dat Dennix nix doet met Nada omdat zijn oma meekijkt.![]()
Oma zit dus tussen 0.00 en 3.00 achter de streamsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
Btw, ik las dat Dennix nix doet met Nada omdat zijn oma meekijkt.![]()
Waar ligt Nada dan iedere nacht hopeloos aan te rukken dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
BTW ik hoorde dat Dennix een kut had.
Rukken? Ze fist hem!~quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar ligt Nada dan iedere nacht hopeloos aan te rukken dan?![]()
Klopt..ben benieuwd wanneer ze het horen...tenzij de redactie het zo doet dat ze 2 losse kaarten kopen ipv het met de organisatie van het evenement te spelen. Maar dan kunnen we altijd nog mailen dat ze eruit gezet moeten worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:21 schreef AnTjUh het volgende:
jaap zegt dat hij morgenavond het dansuitje heeft
dat zou toch niet doorgaan?
Jammer, ik ga vrijdags, mayb zie ik der dan ook wel ergens tussen aaaaaaaaaaaaaaaaaaal die mensenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Rukken? Ze fist hem!~
Kijkcijfers:
20.00 339.000 8.0
23.33 156.000 5.3
Ik ga ook naar kermis in Tilburg maandag.. ik hoop dat ik Palma tegenkom..Eric wordt zowieso uitgekotst in de gayscene. Zijn terugkeer op gay.nl leek op een lynching. Meneer wilde wel met me daten.. maar nee ik zit niet op een soa te wachten en hij is te lelijk voor me.
Lachen, ik verwacht een full report van je uitje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ga ook naar kermis in Tilburg maandag.. ik hoop dat ik Palma tegenkom..Eric wordt zowieso uitgekotst in de gayscene. Zijn terugkeer op gay.nl leek op een lynching. Meneer wilde wel met me daten.. maar nee ik zit niet op een soa te wachten en hij is te lelijk voor me.
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Rukken? Ze fist hem!~
Kijkcijfers:
20.00 339.000 8.0
23.33 156.000 5.3
Maandag is het altijd het druks en het leukste al vraag ik me ieder jaar toch maar weer af waarom ik ben gegaan, omdat het gewoon TE druk is. Ik zie Palma en Eric al staan zo van "Kijk ons we zijn STERREN" BAHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Jammer, ik ga vrijdags, mayb zie ik der dan ook wel ergens tussen aaaaaaaaaaaaaaaaaaal die mensen![]()
aan los vel met aardbeiensmaakquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar ligt Nada dan iedere nacht hopeloos aan te rukken dan?![]()
Nah, sommige mensen moeten werken, daarnaast ist anderhalf uur rijden naar Tilburg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maandag is het altijd het druks en het leukste al vraag ik me ieder jaar toch maar weer af waarom ik ben gegaan, omdat het gewoon TE druk is. Ik zie Palma en Eric al staan zo van "Kijk ons we zijn STERREN" BAH
Nou er was een item op de site waarin hij helemaal werd afgemaakt in de reacties. Alleen zijn vriendjes verdedigden hem. Toen opende hij zelf een topic maar ook dat was geen succes. Ik sprak hem aan via de berichtenservice omdat ik hem dingen wilde laten uitlokken over het programma maar dat kon hij niet zeggen i.v..m. het contract dat hij had (Ik vroeg of hij de toneelhaak kreeg) en nog wat vage dingen en toen vroeg mevrouw of ik langs wilde komen, maar ik val niet op dat soort types. Hij vond het niet leuk dat ik hem een geraffineerde 24-7 homo noemde. Iemand die het altijd en eeuwig over zijn homo zijn moet hebben en discriminatie roept bij iedere vuile blik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Hoezo lynching? En hoezo wilde hij daten?
Oh, NaPalm heet gewoon José! Misschien beter het beesje bij zijn naam te noemen?
Normaal gesproken is eenmaal genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is goed dat Huub niet bij mij in de buurt is, ik zou hem vermoedelijk drie keer per uur de nek omdraaien.
Volgens mij moet ik me ook maar eens aanmelden op Gay.nlquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou er was een item op de site waarin hij helemaal werd afgemaakt in de reacties. Alleen zijn vriendjes verdedigden hem. Toen opende hij zelf een topic maar ook dat was geen succes. Ik sprak hem aan via de berichtenservice omdat ik hem dingen wilde laten uitlokken over het programma maar dat kon hij niet zeggen i.v..m. het contract dat hij had (Ik vroeg of hij de toneelhaak kreeg) en nog wat vage dingen en toen vroeg mevrouw of ik langs wilde komen, maar ik val niet op dat soort types. Hij vond het niet leuk dat ik hem een geraffineerde 24-7 homo noemde. Iemand die het altijd en eeuwig over zijn homo zijn moet hebben en discriminatie roept bij iedere vuile blik.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou er was een item op de site waarin hij helemaal werd afgemaakt in de reacties. Alleen zijn vriendjes verdedigden hem. Toen opende hij zelf een topic maar ook dat was geen succes. Ik sprak hem aan via de berichtenservice omdat ik hem dingen wilde laten uitlokken over het programma maar dat kon hij niet zeggen i.v..m. het contract dat hij had (Ik vroeg of hij de toneelhaak kreeg) en nog wat vage dingen en toen vroeg mevrouw of ik langs wilde komen, maar ik val niet op dat soort types. Hij vond het niet leuk dat ik hem een geraffineerde 24-7 homo noemde. Iemand die het altijd en eeuwig over zijn homo zijn moet hebben en discriminatie roept bij iedere vuile blik.
niet als je jezelf niet serieus neemtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken is eenmaal genoeg.
Simpel, José is klaar met Huub en is ontzettend opgefokt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik moet nog teruglezen wat er aan de hand is ......
[afbeelding]
Huub.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand gezien wie dat bestek op de grond heeft gegooid?
Huub, hij wacht nog steeds op een excuus van Palma over dat Sylvia gedoe.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand gezien wie dat bestek op de grond heeft gegooid?
Hij gooide het gewoon op de grond omdat Palma aan het zeiken was over een zender verwisselen. En Sylvia gedoe, excuus. Dat hij haar heeft weggepest.quote:
Ik neem aan om José te zieken.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij gooide het gewoon op de grond omdat Palma aan het zeiken was over een zender verwisselen. En Sylvia gedoe, excuus. Dat hij haar heeft weggepest.
OK, dank je. Ik dacht dat ik vannacht iets gemist had .......quote:
Schijnt ook dat ze bedreigingen via het net heeft binnengekregen omdat Huub via de streams heeft opgeroepen dat te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
OK, dank je. Ik dacht dat ik vannacht iets gemist had .......
Hoooo, stop!! Ik neem mijzelf wel serieus. Het is een verzoek aan jullie om het niet altijd te doenquote:
OOPS ik liet me iets te veel gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt ook dat ze bedreigingen via het net heeft binnengekregen omdat Huub via de streams heeft opgeroepen dat te doen.
Palma was boos op Huub omdat hij niet wilde dat Palma de batterijen verwisselde. Daar begon het dus mee. Gebekvecht rondom bed, daarna Huub naar boven, gebekvecht boven, Huub voert het paard, komt terug en doet een rondje tafel (bestek eraf). Nu zit hij de krant te lezen, al mopperend "pokkewijf"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
OK, dank je. Ik dacht dat ik vannacht iets gemist had .......
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
OOPS ik liet me iets te veel gaan.
nee hoor het enige wat ik gezegd heb is: "Zeg José vind je het nou niet erg dat je door alle duizenden forummers wordt uitgekotst? Dat ze allemaal lelijke foto's van je plaatsen en alles wat je doet afzeiken? Gelukkig heb je nog een paar over de datum zijnde nichten die aan je leeggelopen tiet willen liggen..Je bent een kanjer!"
ik was er de vorige keer nog van onder de indruk. Maar ze gaat toch gewoon door?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt ook dat ze bedreigingen via het net heeft binnengekregen omdat Huub via de streams heeft opgeroepen dat te doen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Boehoehoehoe, ik gebruikt de verkeerde poeder ......."
Zou ze nou echt dat rattenlokdoosje gepakt hebben ?
[afbeelding]
Het is ook een pokkewijf! Als je daar dagelijks mee moet wakker worden is dat de nachtmerrie in optima forma.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Palma was boos op Huub omdat hij niet wilde dat Palma de batterijen verwisselde. Daar begon het dus mee. Gebekvecht rondom bed, daarna Huub naar boven, gebekvecht boven, Huub voert het paard, komt terug en doet een rondje tafel (bestek eraf). Nu zit hij de krant te lezen, al mopperend "pokkewijf"
Dus al die tijd toch een groot toneelstuk gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:53 schreef pasjesjen het volgende:
o we gaan nu kennis maken met de echte palma
Dat wijf spoort echt niet. Bij het minste geringste komt er een partij bagger uit die muil, daar lusten de honden geen brood van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:53 schreef pasjesjen het volgende:
o we gaan nu kennis maken met de echte palma
"De klokkenluidster van de Notre Dame Gouden kooi"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus al die tijd toch een groot toneelstuk gezien.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus al die tijd toch een groot toneelstuk gezien.
Ja, zou het stiekem de natuurlijke moeder van Huub zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wijf spoort echt niet. Bij het minste geringste komt er een partij bagger uit die muil, daar lusten de honden geen brood van.
HET heeft zich ook uit haar roes gesleurd. HET is . . . . permanent dronken? Mijn hemel... als dat je bed uitkruip 's-morgens vroeg dan ga je je toch ontsmetten? Dan begrijp je dat je met een stuk vuil in bed hebt gelegen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is ze toch een heerlijke slet ..........
[afbeelding]
Ja die hebben het gedaan ....pffquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef blomst het volgende:
Palma geeft het Huub dus op de schuld dat iedereen weg blijft.
Het zijn zijn fans die iedereen weg treiteren.
En die fans doen dat vanwege mensen als Palmaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen! Ik zou zeggen "GO"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
ja echt ranzigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:58 schreef schatje het volgende:
Staat ze alles schoon te maken met die vieze vaatdoek die er al eeuwig ligt.
Het valt jou dus ook opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:58 schreef Meganog het volgende:
Palma druk aan het poetsen. Dat kan ze dus blijkbaar alleen als ze over de zeik is.
Bestek op de grond gegooid.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:03 schreef wolferl het volgende:
Wat heeft Huub dan gedaan?
De Held in Dennix komt weer los.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Jammer dat we geen fysiek geweld mogen gebruiken, anders sleepte ik Huub naar binnen om het hem op te laten ruimen.![]()
![]()
![]()
En dat ligt binnen een half uur in het toilet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:02 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia zingt....en eet crusli
Maar waarom blijft zij dan komen???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef blomst het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:06 schreef Meganog het volgende:
P tegen Amanda: "Je gaat niet tegen me lopen schreeuwen als een ordinair viswijf"
maar dat die domme wifebeater dan niet beseft dat Schiphol dan ook wel kan sluiten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef LoveProfusion het volgende:
De bewoners leggen ook de schuld bij anderen omdat ze gewoon smoesjes van achter krijgen "erm jah de vlieglessen gaan het komende jaar niet door, Brian, omdat er veel wind voorspelt is"
ja jij heb al genoeg gezegt....................we willen ruzie tussen de "viswijfen" zienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:11 schreef blomst het volgende:
Lieke stil nu, laat Amanda even ruzie met Palma maken.
Ik vind het wel gezelligquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef Denna het volgende:
Sjonge zeg, wat is Palma weer super irritant![]()
Eric deed er toch ook uren over?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Oma zit dus tussen 0.00 en 3.00 achter de streams![]()
Hij durft gewoon niks te doen man wat een rotsmoes, opvallend ook hoe lang Nadia moet trekken om hem tot een hoogtepunt te laten komen (als dat al gebeurt). Volgens mij lukt het niet omdat het geen mannenhand is![]()
ken je nagaan .......en dan hebben we Brain nog niet gehoordquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt ook dat het de schuld van Huub is.
dan kan ze alvast beginnen met gek wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef Marrije het volgende:
Amanda wordt gek als DOB afzegt?
Nou dan, Dennis wil gewoon lang genietenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef marky het volgende:
Huub moet nu gewoon volhouden. Net zolang tot José haar excuses heeft aangeboden.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wie ruimt het weer op? Zorgzame Natasia.......
ze weten dat DoB niet komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze weten nog niet dat DoB niet komt? En ze weten ook niet dat de disco-avond niet door gaat..lol
Omdat ze massaal gemaild zijn om zich na de gebeurtinessen van afgelopen zondag terug te trekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:25 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom gaat disco-avond niet door dan?
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef Brici het volgende:
Weet natasia nu al dat het zaterdag niet doorgaat???
Voor zover bekend niet!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef Brici het volgende:
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef Brici het volgende:
M.a.w., jij denkt dat Natasja het wel weet?quote:
redactie neemt nog even de tijd op het op te lossenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef Brici het volgende:
Ja verdomme storing in de computer al mijn werk van vannacht naar de kloten dus veel extra werk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:30 schreef beequeen het volgende:
DrsH, ik dacht al, waar blijf , maar, beter laat dan nooit.![]()
![]()
Dat lees ik daar niet in!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., jij denkt dat Natasja het wel weet?
Ik welquote:
Kunnen we dat zo houden ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Palma is dus nog niet terug.
Ik denk dat het einde van het programma nu met rasse schreden nadert. Het schip is zinkende. RTL komt er mooi onderuit om het nog te gaan uitzenden zo. Heel dom want het is in feite de schuld van de redaktie zelf dat de boel uit de klauw is gelopen. Spraakmakend is het wel maar het neemt nu verkeerde vormen aan die niet meer te keren zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef tipsch het volgende:
het lijkt erop dat op het tien.tv dgk-forum de optie om op de nieuwitempjes te reageren definitief is uitgeschakeld.
Ik leg de schuld dan toch meer bij zwaar overspannen streamers die zich zelf een zeer selectieve verontwaardiging eigen hebben gemaakt. Afijn, so be it.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het einde van het programma nu met rasse schreden nadert. Het schip is zinkende. RTL komt er mooi onderuit om het nog te gaan uitzenden zo. Heel dom want het is in feite de schuld van de redaktie zelf dat de boel uit de klauw is gelopen. Spraakmakend is het wel maar het neemt nu verkeerde vormen aan die niet meer te keren zijn.
Reken maar van wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Als het programma eerder stopt ,kan talpa het dan maken om geen winnaar bekend te maken?
Exact die redactie, wat een fokking amateursquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het einde van het programma nu met rasse schreden nadert. Het schip is zinkende. RTL komt er mooi onderuit om het nog te gaan uitzenden zo. Heel dom want het is in feite de schuld van de redaktie zelf dat de boel uit de klauw is gelopen. Spraakmakend is het wel maar het neemt nu verkeerde vormen aan die niet meer te keren zijn.
Talpa kan alles!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Als het programma eerder stopt ,kan talpa het dan maken om geen winnaar bekend te maken?
Als het stopt, jammer dan maar 10 moet niet denken dat ze alles kunnen maken, ze staan niet boven de wet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik leg de schuld dan toch meer bij zwaar overspannen streamers die zich zelf een zeer selectieve verontwaardiging eigen hebben gemaakt. Afijn, so be it.
Die snap ik dus helemaal nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
Palma zegt er komt straks een duikboot. want bij alles wat hij(HUUB) doet word hij beloond.
Palma is ws erg jaloers, DGK is haar show en niet die van de bewoners.
Dat is de ''humor'' van José.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Die snap ik dus helemaal nietHoezo duikboot?
moet het vliegtuigje overtreffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Een dinsdag waarschijnlijk de uitslag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Rotterdammert het volgende:
Vandaag is hopelijk de populariteitspoll
die is nog aan de gang, dus word ws pas volgende week.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Rotterdammert het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef blomst het volgende:
[..]
die is nog aan de gang, dus word ws pas volgende week.
Vele streamers zijn geen haar beter dan die redactie met hun wildwest actiesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Als het stopt, jammer dan maar 10 moet niet denken dat ze alles kunnen maken, ze staan niet boven de wet.
Ik ben blij met al die streamers die zo protesteren tegen het onrecht. ( TOP )
Het kan niet zo zijn dat alles maar ongestraft kan gebeuren in dat huis.
Dan moet die redactie maar eens goed op hun plaats worden gezet.![]()
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik leg de schuld dan toch meer bij zwaar overspannen streamers die zich zelf een zeer selectieve verontwaardiging eigen hebben gemaakt. Afijn, so be it.
Thanks. Blijkbaar is dus iedereen die grap ontgaan aangezien ik niemand hoorde lachen om deze..quote:
In plaats van vliegtuigen hebben fans nu een duikboot van stal gehaald, beetje flauw van Palmaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dinsdag je kunt nu nameljik nog stemmen. Iemand die het waagt een voorspelling te doen? Misschien is het leuk om een voorspellingstopic te doen en dat de winnaar dan een prijs krijgt ofzo..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Rotterdammert het volgende:
Dat is wel de beste regel om relaties te breken. Elkaar niet meer mogen aanrakenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Nada blijft maar om Brian draaien en hem aanraken. Ik wacht op het moment dat Amanda gaat reageren.
sorry hoor...maar jou neem ik dus totaal niet serieusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vele streamers zijn geen haar beter dan die redactie met hun wildwest acties
Ik denk dan aan het benaderen/bedreigen van personen die daar gewoon hun werk doen
Ik denk dan aan het benaderen van sponsoren
Ik denk dan aan het taalgebruik op de fora
Ik denk dan aan selectieve verontwaardiging
Ik denk dan aan het verbaal afmaken en ook bedreigen van medeleden op fora, (allemaal weinig tolerant)
Ik denk dan aan pertinente onjuistheden die doorgespeeld worden aan media
Ik denk dan ook aan al die mensen die achter de schermen hun brood verdienen en straks misschien niet meer
En natuurlijk was er reden genoeg om er zeer kritisch naar te kijken en om er opmerkingen over te maken. Maar zoals mensen totaal doorschieten en er een soort van levenswerk van maken om het stuk te laten gaan, daar heb ik geen goed woord voor over.
ja ze houdt het lang vol.....en die lachjes van die tweequote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Nada blijft maar om Brian draaien en hem aanraken. Ik wacht op het moment dat Amanda gaat reageren.
Voor mij is hij bijna de enige die ik serieus neem.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sorry hoor...maar jou neem ik dus totaal niet serieus![]()
En vooral die sokken in combinatie met teenslippers... heerlijk relaxed!quote:
Ik denk dan ikneemjounietserieusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dan aan het benaderen/bedreigen van personen die daar gewoon hun werk doen
Ik denk dan aan het verbaal afmaken en ook bedreigen van medeleden op fora, (allemaal weinig tolerant)
Ik denk dan ook aan al die mensen die achter de schermen hun brood verdienen en straks misschien niet meer
En natuurlijk was er reden genoeg om er zeer kritisch naar te kijken en om er opmerkingen over te maken. Maar zoals mensen totaal doorschieten en er een soort van levenswerk van maken om het stuk te laten gaan, daar heb ik geen goed woord voor over.
Ze wil Brian al vanaf dag 1, dus ik begrijp Amanda ook niet helemaal dat ze vanavond met z'n drieen in bed gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
En vooral die sokken in combinatie met teenslippers... heerlijk relaxed!![]()
notquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sokken met teenslippers, heeeeeeel charmant.
Dat verschijnsel is mij niet vreemd, ik neem het je ook niet kwalijk. Ik heb precies hetzelfde bij ongeveer 70 procent van de bevolking.quote:
Juistem, maar helaas ontbreekt het de betreffende personen geheel aan zelfkritiek en zullen ze het ontkennen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die verplicht van haar moeten houden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:39 schreef Dark het volgende:
Natas gaat naar haar gezinnetje, die echt van haar houden?
Moooi,ik ben er net van af.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:41 schreef Kaleddis het volgende:
Dennis is zoooo moe van z'n terror op de krant dat hij maar even gaat slapen![]()
Hij begint nou al te zeggen dat hij hoofdpijn heeft. Volgens mij was dit meer een vrouwen excuus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:41 schreef Kaleddis het volgende:
Dennis is zoooo moe van z'n terror op de krant dat hij maar even gaat slapen![]()
De cossen gingen als een tierelier, de filmpjes zijn overdonderend in hoeveelheid en terrorgehalte en er is helaas, ondanks alle terror van Dennis, niemand het huis uit gevlucht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:43 schreef noltje het volgende:
Is het nog iets geworden met de terror van Dennix de afgelopen nacht ?
Hoeveel mensen zijn er het huis uitgevlucht ?
Kan iemand me op de hoogte brengen ?
Dat klopt dan toch ook, of is nix een manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:44 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Hij begint nou al te zeggen dat hij hoofdpijn heeft. Volgens mij was dit meer een vrouwen excuus.![]()
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef Yollie het volgende:
gAAT ZE ECHT VANMIDDAG NAAR HUIS?
Ik hoorde het ook.... maar snappen doe ik het nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef Yollie het volgende:
PLZ laat dat waar zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:58 schreef SiRojK het volgende:
Natasia zegt: ,, Ik word vanmiddag opgehaald om naar huis te gaan"
Laat dat maar waar zijn!
Dream on baby. Ze zat een half uur geleden een boodschappenlijst te maken voor haar ''gedagzegfeestje''.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef FdW het volgende:
Champagne koud leggen, H.M. Natasja de Divan gaat naar huis.
nee, ze gaat niet naar huis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef Yollie het volgende:
Nja, voor alle zekerheid. Ik zou het moment niet graag missen zonder een vorstelijk glas sjampie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dream on baby. Ze zat een half uur geleden een boodschappenlijst te maken voor haar ''gedagzegfeestje''.
Of dat zou dan voor vandaag moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |