Als het stopt, jammer dan maar 10 moet niet denken dat ze alles kunnen maken, ze staan niet boven de wet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik leg de schuld dan toch meer bij zwaar overspannen streamers die zich zelf een zeer selectieve verontwaardiging eigen hebben gemaakt. Afijn, so be it.
Die snap ik dus helemaal nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
Palma zegt er komt straks een duikboot. want bij alles wat hij(HUUB) doet word hij beloond.
Palma is ws erg jaloers, DGK is haar show en niet die van de bewoners.
Dat is de ''humor'' van José.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Die snap ik dus helemaal nietHoezo duikboot?
moet het vliegtuigje overtreffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Een dinsdag waarschijnlijk de uitslag.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Rotterdammert het volgende:
Vandaag is hopelijk de populariteitspoll
die is nog aan de gang, dus word ws pas volgende week.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Rotterdammert het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef blomst het volgende:
[..]
die is nog aan de gang, dus word ws pas volgende week.
Vele streamers zijn geen haar beter dan die redactie met hun wildwest actiesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Als het stopt, jammer dan maar 10 moet niet denken dat ze alles kunnen maken, ze staan niet boven de wet.
Ik ben blij met al die streamers die zo protesteren tegen het onrecht. ( TOP )
Het kan niet zo zijn dat alles maar ongestraft kan gebeuren in dat huis.
Dan moet die redactie maar eens goed op hun plaats worden gezet.![]()
![]()
Eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik leg de schuld dan toch meer bij zwaar overspannen streamers die zich zelf een zeer selectieve verontwaardiging eigen hebben gemaakt. Afijn, so be it.
Thanks. Blijkbaar is dus iedereen die grap ontgaan aangezien ik niemand hoorde lachen om deze..quote:
In plaats van vliegtuigen hebben fans nu een duikboot van stal gehaald, beetje flauw van Palmaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dinsdag je kunt nu nameljik nog stemmen. Iemand die het waagt een voorspelling te doen? Misschien is het leuk om een voorspellingstopic te doen en dat de winnaar dan een prijs krijgt ofzo..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Rotterdammert het volgende:
Dat is wel de beste regel om relaties te breken. Elkaar niet meer mogen aanrakenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Nada blijft maar om Brian draaien en hem aanraken. Ik wacht op het moment dat Amanda gaat reageren.
sorry hoor...maar jou neem ik dus totaal niet serieusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vele streamers zijn geen haar beter dan die redactie met hun wildwest acties
Ik denk dan aan het benaderen/bedreigen van personen die daar gewoon hun werk doen
Ik denk dan aan het benaderen van sponsoren
Ik denk dan aan het taalgebruik op de fora
Ik denk dan aan selectieve verontwaardiging
Ik denk dan aan het verbaal afmaken en ook bedreigen van medeleden op fora, (allemaal weinig tolerant)
Ik denk dan aan pertinente onjuistheden die doorgespeeld worden aan media
Ik denk dan ook aan al die mensen die achter de schermen hun brood verdienen en straks misschien niet meer
En natuurlijk was er reden genoeg om er zeer kritisch naar te kijken en om er opmerkingen over te maken. Maar zoals mensen totaal doorschieten en er een soort van levenswerk van maken om het stuk te laten gaan, daar heb ik geen goed woord voor over.
ja ze houdt het lang vol.....en die lachjes van die tweequote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Nada blijft maar om Brian draaien en hem aanraken. Ik wacht op het moment dat Amanda gaat reageren.
Voor mij is hij bijna de enige die ik serieus neem.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
sorry hoor...maar jou neem ik dus totaal niet serieus![]()
En vooral die sokken in combinatie met teenslippers... heerlijk relaxed!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |