redactie neemt nog even de tijd op het op te lossenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef Brici het volgende:
Weet natasia nu al dat het zaterdag niet doorgaat???
Ja verdomme storing in de computer al mijn werk van vannacht naar de kloten dus veel extra werk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:30 schreef beequeen het volgende:
DrsH, ik dacht al, waar blijf , maar, beter laat dan nooit.![]()
![]()
Dat lees ik daar niet in!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., jij denkt dat Natasja het wel weet?
Ik welquote:
Kunnen we dat zo houden ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Palma is dus nog niet terug.
Ik denk dat het einde van het programma nu met rasse schreden nadert. Het schip is zinkende. RTL komt er mooi onderuit om het nog te gaan uitzenden zo. Heel dom want het is in feite de schuld van de redaktie zelf dat de boel uit de klauw is gelopen. Spraakmakend is het wel maar het neemt nu verkeerde vormen aan die niet meer te keren zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef tipsch het volgende:
het lijkt erop dat op het tien.tv dgk-forum de optie om op de nieuwitempjes te reageren definitief is uitgeschakeld.
Ik leg de schuld dan toch meer bij zwaar overspannen streamers die zich zelf een zeer selectieve verontwaardiging eigen hebben gemaakt. Afijn, so be it.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het einde van het programma nu met rasse schreden nadert. Het schip is zinkende. RTL komt er mooi onderuit om het nog te gaan uitzenden zo. Heel dom want het is in feite de schuld van de redaktie zelf dat de boel uit de klauw is gelopen. Spraakmakend is het wel maar het neemt nu verkeerde vormen aan die niet meer te keren zijn.
Reken maar van wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Als het programma eerder stopt ,kan talpa het dan maken om geen winnaar bekend te maken?
Exact die redactie, wat een fokking amateursquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het einde van het programma nu met rasse schreden nadert. Het schip is zinkende. RTL komt er mooi onderuit om het nog te gaan uitzenden zo. Heel dom want het is in feite de schuld van de redaktie zelf dat de boel uit de klauw is gelopen. Spraakmakend is het wel maar het neemt nu verkeerde vormen aan die niet meer te keren zijn.
Talpa kan alles!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Als het programma eerder stopt ,kan talpa het dan maken om geen winnaar bekend te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |