Doe maar, alhoeveel het nu rust roest is......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:43 schreef mazaru het volgende:
En weer verder?
Ligt Nadia nou bij Brian en Amanda in bed?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Doe maar, alhoeveel het nu rust roest is......
Dat leek op grof geweld............een exit dus eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian is amanda volledig aan het uitwonen nu
Het plan was toch om morgen sexy te dansen met Amanda en pas daarna bij Brain en Amanda te gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ligt Nadia nou bij Brian en Amanda in bed?
Een exit? Het leek mij meer "input"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat leek op grof geweld............een exit dus eigenlijk..![]()
Dus kortsluiting, want hij gaf "input" in de "output poort"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een exit? Het leek mij meer "input"
gadver, weer darmtoerisme?? wanneer geeft brian nou eens toe dat amanda een vent is...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus kortsluiting, want hij gaf "input" in de "output poort"
quote:Beste Mensen,
Ten eerste ontzettend bedankt voor al uw mails,tips etc.
Wij willen hierbij aangeven,na lang nadenken,het zien van alle toegezonden beelden, dat ook wij ons teruggetrokken hebben, wij willen niks met zinloos geweld te maken hebben, en het programma gaat nu inderdaad te ver, waar wij onze naam niet aan willen hangen helaas.
Wij hebben veel tv programmas gedaan, deze waren allemaal met veel klasse, en helaas hoort deze daar op dit moment niet bij. En willen wij onze medewerking hier niet aanverlenen. Toch hebben wij echter na 10 maanden voor het programma gewerkt te hebben, een enorme band met de bewoners gekregen, en kunnen we niets anders zeggen dan dat ze voor ons, stuk voor stuk, allemaal erg lief, dankbaar en zorgzaam voor ons waren.
Wij zullen dan toch ook de bewoners gaan missen, en doet ons dan toch een beetje verdriet. Ze hebben allemaal toch namelijk iets heel goeds in hun hart. Het programma gaat nu alleen te ver, en wordt te veel toegelaten waardoor het lijkt of ze niet meer inzien wat wel en niet meer kan, en misschien is 10 maanden dan ook wel te lang om met allemaal mensen in 1 huis te zitten.
Wel willen wij ook zeggen, dat we sommige mails welke wij hebben ontvangen, erg van geschrokken zijn, en het erg jammer zijn, dat die mensen niet inzien, dat wij daar voor ons werk komen, en zo goed mogelijk en oppervlakkig mogelijk ons proberen neer te zetten.
En dat bedreigingen welke wij ontvangen hebben van sommige mensen, die tegen zinloos geweld zijn, er op die manier dan toch onbewust zelf ook mee bezig zijn. Wij hebben ons bewust nooit bemoeit met ruzies of wat dan ook, en waren voor alle bewoners altijd even goed.
Vanmiddag hebben wij het programma ervan op de hoogte gesteld te stoppen, en wij zullen dus morgen en maandag zoals in de planning stond niet aanwezig zijn.
Wij willen dan ook iedereen bedanken, voor de steun, tips en lieve reacties. En wij hopen met heel het team en heel ons hart het programma zal verbeteren, en zinloos geweld, scheldpartijen etc niet meer voor zullen komen.
m.vr.gr
Bianca van Dreams of Beauty
m.vr.gr
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:48 schreef nikkyyy het volgende:
[..]
gadver, weer darmtoerisme?? wanneer geeft brian nou eens toe dat amanda een vent is...![]()
ik heb gister alleen de laatste 3 minuten ofzo gezien...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:31 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is nog rustig dus voor degene die NOVA hebben gemist. Met dank aan VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=p-abkqaHpec
Ik vond het wel interessant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef patje30 het volgende:
[..]
ik heb gister alleen de laatste 3 minuten ofzo gezien...
Was het wat? (Ik mag geen filmpjes kijken hier,ben aan het werk)
Zoveel woorden aan Nix besteden, a waste off time.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:45 schreef T-lex het volgende:
Goeie morgen deze morgen...Ben benieuwd wanneer Nix gaat knalluh!!!Die gast valt echt keer op keer door de mand, so sad!
![]()
Maar wel een leuke analyse.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoveel woorden aan Nix besteden, a waste off time.![]()
Nee was niks, zinloze uitzending wat mij betreft met die zeikerd Atsma van de CDAquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef patje30 het volgende:
[..]
ik heb gister alleen de laatste 3 minuten ofzo gezien...
Was het wat? (Ik mag geen filmpjes kijken hier,ben aan het werk)
Dat dan weer welquote:
Die info hebben ze vast van FOK.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:03 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
maar die advocaat is er zeker van dat alles door de regie wordt gestuurd dus ook het 'aanrand' verhaal.
Echt waar joh wordt alles door achter gestuurd dat wisten we niet??![]()
Haha die sukkel denkt echt dat hij ten koste van Brian iets met Amanda kan proberen, beetje hoge dunk van zichzelf (ego) en als hij beter luistert kan hij horen dat hij Amanda's type totaal niet is en dat ze niks met hem wil maar ja laat hem maar op z'n bek gaan ik vind het nou al lachen eerlijk gezegd, plan is bij voorbaat gedoemd tot mislukkingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:45 schreef T-lex het volgende:
Goeie morgen deze morgen...Ben benieuwd wanneer Nix gaat knalluh!!!Die gast valt echt keer op keer door de mand, so sad!
![]()
Wat een lachwekkende vertoning weer gisteren. Eerst al z'n plannetje met dat horloge verhaal. Daar maakt hij een 3 dagen plan van...maar denk dat Huub er niet wakker van zal liggen.![]()
En toen het-terror-tegen-brian-ubberplan, hij zou Brian wel even helemaal gek maken want die heeft een hekel aan hem. Nou volgens mij heeft er maar 1 oprecht een probleem met andere en dat is Nix zelf met alle mannen die iets beter dan hem hebben of doen. Die trekt het gewoon niet naast Huub & Brian.![]()
Kijk maar naar de manier waarop hij reageerde toen Nadia aan Brian melde dat ze hem er lekker uit vondt zien in het Bikinicontest promofilmpje. Nix ziet ook wel dat Nadia met van die zaadvragende oogjes naar Brian kijkt.
En ach Nadia werkt natuurlijk graag mee aan dit soort acties. Die klimt maar al te graag op Brian en doet alles voor het slagen van dit plan natuurlijk.En ondertussen lacht Jaap in z'n vuistje...
![]()
BTW ik hoorde dat Dennix een kut had.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
Btw, ik las dat Dennix nix doet met Nada omdat zijn oma meekijkt.![]()
Oma zit dus tussen 0.00 en 3.00 achter de streamsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
Btw, ik las dat Dennix nix doet met Nada omdat zijn oma meekijkt.![]()
Waar ligt Nada dan iedere nacht hopeloos aan te rukken dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
BTW ik hoorde dat Dennix een kut had.
Rukken? Ze fist hem!~quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar ligt Nada dan iedere nacht hopeloos aan te rukken dan?![]()
Klopt..ben benieuwd wanneer ze het horen...tenzij de redactie het zo doet dat ze 2 losse kaarten kopen ipv het met de organisatie van het evenement te spelen. Maar dan kunnen we altijd nog mailen dat ze eruit gezet moeten worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:21 schreef AnTjUh het volgende:
jaap zegt dat hij morgenavond het dansuitje heeft
dat zou toch niet doorgaan?
Jammer, ik ga vrijdags, mayb zie ik der dan ook wel ergens tussen aaaaaaaaaaaaaaaaaaal die mensenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Rukken? Ze fist hem!~
Kijkcijfers:
20.00 339.000 8.0
23.33 156.000 5.3
Ik ga ook naar kermis in Tilburg maandag.. ik hoop dat ik Palma tegenkom..Eric wordt zowieso uitgekotst in de gayscene. Zijn terugkeer op gay.nl leek op een lynching. Meneer wilde wel met me daten.. maar nee ik zit niet op een soa te wachten en hij is te lelijk voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |