quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij gooide het gewoon op de grond omdat Palma aan het zeiken was over een zender verwisselen. En Sylvia gedoe, excuus. Dat hij haar heeft weggepest.
OK, dank je. Ik dacht dat ik vannacht iets gemist had .......quote:
Schijnt ook dat ze bedreigingen via het net heeft binnengekregen omdat Huub via de streams heeft opgeroepen dat te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
OK, dank je. Ik dacht dat ik vannacht iets gemist had .......
Hoooo, stop!! Ik neem mijzelf wel serieus. Het is een verzoek aan jullie om het niet altijd te doenquote:
OOPS ik liet me iets te veel gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt ook dat ze bedreigingen via het net heeft binnengekregen omdat Huub via de streams heeft opgeroepen dat te doen.
Palma was boos op Huub omdat hij niet wilde dat Palma de batterijen verwisselde. Daar begon het dus mee. Gebekvecht rondom bed, daarna Huub naar boven, gebekvecht boven, Huub voert het paard, komt terug en doet een rondje tafel (bestek eraf). Nu zit hij de krant te lezen, al mopperend "pokkewijf"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
OK, dank je. Ik dacht dat ik vannacht iets gemist had .......
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
OOPS ik liet me iets te veel gaan.
nee hoor het enige wat ik gezegd heb is: "Zeg José vind je het nou niet erg dat je door alle duizenden forummers wordt uitgekotst? Dat ze allemaal lelijke foto's van je plaatsen en alles wat je doet afzeiken? Gelukkig heb je nog een paar over de datum zijnde nichten die aan je leeggelopen tiet willen liggen..Je bent een kanjer!"
ik was er de vorige keer nog van onder de indruk. Maar ze gaat toch gewoon door?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt ook dat ze bedreigingen via het net heeft binnengekregen omdat Huub via de streams heeft opgeroepen dat te doen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Boehoehoehoe, ik gebruikt de verkeerde poeder ......."
Zou ze nou echt dat rattenlokdoosje gepakt hebben ?
[afbeelding]
Het is ook een pokkewijf! Als je daar dagelijks mee moet wakker worden is dat de nachtmerrie in optima forma.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Palma was boos op Huub omdat hij niet wilde dat Palma de batterijen verwisselde. Daar begon het dus mee. Gebekvecht rondom bed, daarna Huub naar boven, gebekvecht boven, Huub voert het paard, komt terug en doet een rondje tafel (bestek eraf). Nu zit hij de krant te lezen, al mopperend "pokkewijf"
Dus al die tijd toch een groot toneelstuk gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:53 schreef pasjesjen het volgende:
o we gaan nu kennis maken met de echte palma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |