Die verplicht van haar moeten houden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:39 schreef Dark het volgende:
Natas gaat naar haar gezinnetje, die echt van haar houden?
Moooi,ik ben er net van af.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:41 schreef Kaleddis het volgende:
Dennis is zoooo moe van z'n terror op de krant dat hij maar even gaat slapen![]()
Hij begint nou al te zeggen dat hij hoofdpijn heeft. Volgens mij was dit meer een vrouwen excuus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:41 schreef Kaleddis het volgende:
Dennis is zoooo moe van z'n terror op de krant dat hij maar even gaat slapen![]()
De cossen gingen als een tierelier, de filmpjes zijn overdonderend in hoeveelheid en terrorgehalte en er is helaas, ondanks alle terror van Dennis, niemand het huis uit gevlucht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:43 schreef noltje het volgende:
Is het nog iets geworden met de terror van Dennix de afgelopen nacht ?
Hoeveel mensen zijn er het huis uitgevlucht ?
Kan iemand me op de hoogte brengen ?
Dat klopt dan toch ook, of is nix een manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:44 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Hij begint nou al te zeggen dat hij hoofdpijn heeft. Volgens mij was dit meer een vrouwen excuus.![]()
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef Yollie het volgende:
gAAT ZE ECHT VANMIDDAG NAAR HUIS?
Ik hoorde het ook.... maar snappen doe ik het nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef Yollie het volgende:
PLZ laat dat waar zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:58 schreef SiRojK het volgende:
Natasia zegt: ,, Ik word vanmiddag opgehaald om naar huis te gaan"
Laat dat maar waar zijn!
Dream on baby. Ze zat een half uur geleden een boodschappenlijst te maken voor haar ''gedagzegfeestje''.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef FdW het volgende:
Champagne koud leggen, H.M. Natasja de Divan gaat naar huis.
nee, ze gaat niet naar huis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef Yollie het volgende:
Nja, voor alle zekerheid. Ik zou het moment niet graag missen zonder een vorstelijk glas sjampie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dream on baby. Ze zat een half uur geleden een boodschappenlijst te maken voor haar ''gedagzegfeestje''.
Of dat zou dan voor vandaag moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |