Ik denk dan ikneemjounietserieusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vele streamers zijn geen haar beter dan die redactie met hun wildwest acties
Ik denk dan aan het benaderen/bedreigen van personen die daar gewoon hun werk doen
Ik denk dan aan het benaderen van sponsoren
Ik denk dan aan het taalgebruik op de fora
Ik denk dan aan selectieve verontwaardiging
Ik denk dan aan het verbaal afmaken en ook bedreigen van medeleden op fora, (allemaal weinig tolerant)
Ik denk dan aan pertinente onjuistheden die doorgespeeld worden aan media
Ik denk dan ook aan al die mensen die achter de schermen hun brood verdienen en straks misschien niet meer
En natuurlijk was er reden genoeg om er zeer kritisch naar te kijken en om er opmerkingen over te maken. Maar zoals mensen totaal doorschieten en er een soort van levenswerk van maken om het stuk te laten gaan, daar heb ik geen goed woord voor over.
Ze wil Brian al vanaf dag 1, dus ik begrijp Amanda ook niet helemaal dat ze vanavond met z'n drieen in bed gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Nada blijft maar om Brian draaien en hem aanraken. Ik wacht op het moment dat Amanda gaat reageren.
OMGquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
En vooral die sokken in combinatie met teenslippers... heerlijk relaxed!![]()
notquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sokken met teenslippers, heeeeeeel charmant.
Dat verschijnsel is mij niet vreemd, ik neem het je ook niet kwalijk. Ik heb precies hetzelfde bij ongeveer 70 procent van de bevolking.quote:
Juistem, maar helaas ontbreekt het de betreffende personen geheel aan zelfkritiek en zullen ze het ontkennen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vele streamers zijn geen haar beter dan die redactie met hun wildwest acties
Ik denk dan aan het benaderen/bedreigen van personen die daar gewoon hun werk doen
Ik denk dan aan het benaderen van sponsoren
Ik denk dan aan het taalgebruik op de fora
Ik denk dan aan selectieve verontwaardiging
Ik denk dan aan het verbaal afmaken en ook bedreigen van medeleden op fora, (allemaal weinig tolerant)
Ik denk dan aan pertinente onjuistheden die doorgespeeld worden aan media
Ik denk dan ook aan al die mensen die achter de schermen hun brood verdienen en straks misschien niet meer
En natuurlijk was er reden genoeg om er zeer kritisch naar te kijken en om er opmerkingen over te maken. Maar zoals mensen totaal doorschieten en er een soort van levenswerk van maken om het stuk te laten gaan, daar heb ik geen goed woord voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |